al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dames. Hier ook nog steeds niets. Ti's net wachten of je mag testen en wachten of je ongesteld wordt of niet. Je wil t weten (of in mijn geval bevallen) maar der gebeurt gewoon niets.
    Moet eigenlijk ook niet klagen want over max 10dagen heb ik wel een baby vast (dan wordt ze gehaald bij 42 weken) en jullie moeten nog beginnen. Dikke knuffels!

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Balen meiden, naturel jij nog even afwachten. Wat wachten we toch veel in ons leven als je daar zo over nadenkt!

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ach ja. Merk wel dat ik me veel minder druk maak dan mijn eerste cyclus. Dat kwam vooral doordat ik toen overspoelt werd met allerlei symptomen: zere borsten, zere tepels, slechtere conditie, zware baarmoeder, zere onderrug, exceem uitslag, moeie benen.
    Wilde toen wel heel graag weten wat er aan de hand was. Waarschijnlijk kwam dat doordat ik toen voor het eerst weer ongesteld werd. De laatste keer was voor mijn pil gebruik zo'n 12 jaar terug. En natuurlijk 1,5 jaar niet onge geweest. Dus dat zou het kunnen verklaren. Nu heb ik totaal het tegenovergestelde en daardoor er niet continu mee bezig of er mee geconfronteerd..

Hoe gaat het bij de zwangere dames? Inmiddels al een mooi kindje vast? Anoniempje, hoe staat het er bij jou voor?

4. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas nog steeds niets

5. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

Jeetje tero je maakt het wel spannend zeg

Hier weer ongi geworden vrijdag weer de eerste spuit 10dec eerste echo

6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Balen Anoniempje, maar volgens mij verwachtte je het al toch? Ik hoooop zo voor je dat het dan deze ronde wel raak mag zijn!

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gelukkig dan toch nog weer snel ongi geworden want als je dan ook daar nog op moet gaan zitten wachten dan wordt je volgens mij ook gek..! Zet m op in weer een nieuwe ronde meid! En succes met vrijdag spuiten..
    Naturel, ja dat is heel gek als je dan allerlei symptomen hebt enzo.. Ik weet nog dat de laatste keer dat ik ongesteld was voor ik zwanger raakte ik voor het eerst ook echt weer buikpijn enzo had en een dagje echt uit mn doen was. Volgens mij kwam toen pas echt weer mn echte menstruatie op gang want voor die tijd (sinds ik met de pil was gestopt) waren mn menstruaties maar heel licht, kort, en merkte ik er totaal niets van.. Toen dacht ik achteraf: Misschien deed mn lichaam het toen pas echt weer, ruim een jaar later na het stoppen met de pil.
    Tero spannend, heb je nog controles oid?
    Hier morgen de liggingsecho, ben erg benieuwd! Verder beetje verkouden en hangerig :(

8. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    We zullen meemaken of ik dan deze ronde dezelfde ervaring als jij zal hebben en ook mij zwanger mag melden ;)
    Succes morgen! Hopelijk ligt het kindje goed :)

9. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, wij zijn vandaag bevallen van een dochter. Haar naam is faye. Bevalling was erg zwaar, maar nu is alles goed! We zijn supertrots!!

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gefeliciteerd tero!! Geniet van dit mooie moment!! Ik ben heel benieuwd naar hoe het is gegaan bij je. Eerst maar bijkomen :)

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Van harte gefeliciteerd tero!

12. anoniempje1989

@tero
    Yeah hartelijk gefeliciteerd meid en wat een geweldige naam!
    Geniet ervan

13. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Morgen is het twee weken na mijn eisprong.. Vanmorgen even een testje gedaan.. Nu zag ik geen roze tweede streep, maar een doorschijnende.. Geeft toch hoop he..? N maar hopen dat ik dit weekend niet onge wordt....... Spannend!!

14. anoniempje1989

Spannend naturel ik start vandaag weer met de spuiten
    1e x 13 gespoten 2e x 16 ben benieuwd hoeveel nu weer

15. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Succes anoniempje! Hopelijk is dit dan de laatste ronde spuiten voor je! Wij gaan na het weekend weer testen... Hoop zo dat t tuurstreepje ook echt wordt!

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Jee wat spannend Naturel.. Idd even een paar daagjes wachten en dan nog een keer een testje wagen denk ik? Veel succes weer met de spuiten zetten anoniempje! Tero hoe voel je je? Wij hier vandaag een tweedehands box opgehaald, ze verkopen hier namelijk nergens de normale houten boxen zoals wij die in NL kennen maar heb er eindelijk een (die er een beetje in de buurt komt) gevonden. Lekker alles in de was (kregen er ook nog zon speelkleedje met boog bij) en nog een keertje schoonmaken voor de zekerheid en dan in elkaar zetten van t weekend :D

17. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Jaaa daar is dan eindelijk jullie kleine wondertje!
    Gefeliciteerd!!

18. anoniempje1989

Hey alou
    Hoe is het bij jou?

19. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Hoe voel jij je meis? Bij jou schiet het inmiddels ook al aardig op!

Ik ben zoooo bang ongesteld te worden. Ik wil het gewoon echt NIET! Mijn vorige ronde was ik ook blij met een onge, maar dat heb ik nu wel weer gehad.. Het kindje is welkom en we zijn er enorm aan toe. Heb een beetje een baaldag, en dat terwijl ik nog zo veel op de planning heb staan!!

Deze week met een cursus mijn bloedsuiker geprikt en die was erg laag 4,8. Nu vroeg ik mij af.. Weten jullie of de kans op zwangerschapssuiker dan groter is?

20. anoniempje1989

@naturel
    Ik ben er sinds vorige week achter gekomen dat 90% van de pcos'ers insulline resistent is en dus kans hebben op diabetes type 2
    Misschien moet je dat eens opzoeken en word je dan misschien wat wijzer?
    Hier is het verder ook niet gecontroleerd maar ze vertelde dit mij op de pcos nederland fb pagina

Deel Deze Pagina