Super bedankt voor je antwoord anoniempje! Ik ga het opzoeken en anders even met mijn gyn overleggen.
ik wil dit ook met de gyn overleggen aangezien ik wel wat sympthomen heb ervan dit is na mijn weten niet getest en wil dat wel laten doen
Nadat ik gestopt ben met de pil (8 jaar geslikt) Ben ik 8 maanden niet ongesteld geworden. Ik was doodsbang en dacht dat ik onvruchtbaar zou zijn. Na 8 maanden kwam het dus in een klap terug en elke maand netjes op de dag. Zeer regelmatig. Ik kon toen wel janken van geluk. Ik wilde alleen nooit meer aan de pil omdat ik die angst die ik voelde in die maanden dat ik niet ongesteld werd nooit meer wilde voelen. Ik ben laatst in de eerste poging zwanger geworden omdat ik mijn cyclus zo goed ken. Dus alle onzekerheid van toen heeft nu dit geluk gebracht!
Gefeliciteerd kuikentjepiep! Naturel: Ik geloof dat je meer kans op zwangerschapssuiker hebt als die waarde juist aan de hoge kant is. Maar weet t ook niet zeker.. Mn beste vriendin heeft het gehad bij haar eerste zwangerschap (overigens is zij geen PCOS'er) en ze kan het nu hoogstwaarschijnlijk weer krijgen (ze is zwanger van de tweede momenteel). Maar zij vertelde me dat haar waarde iets van 7,5 was en dit was op het randje. Dus ze hoeft nog niet te beginnen met spuiten en erg op haar voeding letten, maar als dit nog hoger gaat worden moet ze weer insuline spuiten, ze is nu 20 weken. Vraag het idd anders maar eens na, ik weet er ook niet zoveel vanaf. Met mij gaat het goed trouwens! Net weer zwangerschapsgym en cursus gehad, was wel weer leuk en interessant. Vind het zon raar idee dat de bevalling steeds dichterbij komt..! Manlief heeft echt zin om de baby bij ons te hebben en ik daarentegen weet niet wat ik moet denken/voelen, ben ik er klaar voor of niet? Geen idee haha! Ik laat het maar allemaal gebeuren en op me af komen
Spannend hoor meis! Krijgt de babykamer al vorm? Vraagje aan de dames uit nederland; welke zorgverzekering hebben jullie voor de bevalling en kraamhulp en waarom?
Hoe staat het er voor naturel en anoniempje..?! Weet je trouwens al hoe dat zit met dat suiker naturel? Ja de babykamer is min of meer klaar! Hebben t wel simpel gehouden ivm we nog niet zo goed weten hoelang we hier blijven wonen en niet teveel kosten te hebben etc.. Hebben de muur heel mooi licht/baby blauw, een MDF boom (wit) er tegenaan geplakt met vogeltje, eekhoorntje en uil. Wit ledikantje van Ikea, witte commode (hier gekocht) met 3 lades. Witte gordijntjes en een kleedje op de grond. Ik wilde eigenlijk boven de commode nog iets van een wandplankje ofzo maar dan moeten we weer een boor lenen en boren etc pfff...laat maar..! Het ziet er zo best schattig uit! En lampje aan plafond die ik in Turkije heb gekocht. Vind het wel een heel raar idee worden nu, dat het nog maar eventjes duurt.. Je gaat echt twijfelen of je alles wel hebt en het wel goed gaat doen etc etc.. maar dat hoort er geloof ik bij. Ben nu bezig met alles wassen (beddegoed, hydrofielen, kleertjes, etc) en dan kan t de kast in! Dan is t echt zo goed als af denk ik..
Spannend meis! Je babykamer klinkt lekker hip. Echt van deze tijd em dat met een low budget!! Hier heeft onge doorgezet dus gaan een nieuwe ronde in. Ik zit nu in mijn nachtdiensten dus kan zelf niet bellen. Zal volgende week maandag mijn afspraak hebben en dan naar de bloedsuiker vragen. Ik laat de uitslag wel weten!
Jammer Weer met goede moed de nieuwe ronde in meid. Iig slaat de medicatie aan dus het kan natuurlijk zo maar een keer raak zijn? Ja idd, is wel leuk geworden! Toch nog duur alles joh bij elkaar, bedje 90 euro, matras 40 euro, commode 130 euro, kinderwagen 400 euro, en dan nog aaaaaalle kleertjes en spulletjes en dekbedjes/hoezen/lakens etc die je nodig hebt hihi. Denk wel zo'n 1000 euro bij elkaar terwijl we niet eens zo overdreven veel en dure dingen hebben gekocht. Maar goed, hoort erbij!
Hee dames, Heb vandaag mijn injectie pregnyl gehad, dus vanavond weer aan de bak!! Hoop zo enorm dat dit keer dan wel raak is!!! Heb met de gyn mijn bloedsuiker besproken maar zij zegt dat het dan juist aan de hoge kant zou moeten zijn ipv aan de lage kant. Zij vond het een mooie bloedsuiker waarde. Dus daar hoef ik verder niets mee. Bij de andere dames nog nieuws?
@naturel veel klusplezier hier weinig nieuws sinds 3dagen een hogere dosis aan het spuiten omdat 75eh niet meer aansloeg vrijdag terug voor een echo vandaag was er nog weinig te zien
Hallo lieve meiden, Wat ben ik lang offline geweest hier! Heb ook nog niet bijgelezen, ga ook niet alles bijlezen veel te veel! Kunnen je niet een samenvattinkje geven van hoe t nu met jullie allemaal is? Wat geinig dat dit topic nog steeds loopt! Voor wie zich mij nog kunnen herinneren: Toen ik stopte met de pil kwam mijn cyclus niet door had toen 270 dagen geen cylus gehad daarna na weer een heleboel dagen pas weer, heb acupunctuur gedaan en al, geen idee of dit geholpen heeft maar daar ook mee gestopt na een tijdje. Inmiddels is het zo dat ik netjes iedere maand ongesteld word! Voor zo ver ik weet nog niet zwanger maar we hebben ook de boel de boel gelaten en met andere dngen bezig geweest dan hier mee. Maar kben benieuwd of en anders wanneer ik zwanger zal zijn. Dat was t eigenlijk Bij jullie? Groetjesss! Holidays.
heey holidays lang geleden fijn dat je er weer bent lekker even afleiding gehad hier een hele korte samenvatting 1e ronde hormooninjecties zwanger hartje gestopt curretage 2e ronde niet raak 3e ronde nu inmiddels hogere dosis maandag echo
Hee Holidays!! Welkom terug! Bij mij slaat ondertussen de 150mg clomid aan. Zonder heb ik geen ei-groei en ei-sprong. Tot nog toe slaat het aan en zitten nu in onze derde ronde. Mocht deze niet lukken, dan wordt er een samenlevingstest (?) gedaan. Maar dat zien we dan wel. Ik hoop dat het nu gewoon raak mag zijn. Super dat bij jou ondertussen de cyclus goed verloopt!! Nu kom je weer wat vaker buurten?
Hey Holidays! Haha, jaaa das lang geleden! Wat fijn dat je nu gewoon ineens regelmatig ongesteld wordt! Misschien was het toch langdurig ontpillen? Bij mij ook alles prima, je wist al wel dat ik zwanger ben geloof ik, en ben inmiddels al bijna aan de beurt om te bevallen hihi.... Naturel: Spannend! Hou ons op de hoogte. Anoniempje: Balen! Nu dus die nieuwe dosis uitproberen!
Wanneer was je ook al weer uitgerekend meis? Succes alvast!! Hier hopen mijn man en ik zo enorm dat het nu raak zal zijn!! T enige symptoom dat ik heb is dat ik vannacht op me werk veel moest plassen... Mja betekend nog niets.. Wrom is t niet alvast 3 januari
Ohhhhh wat spannend weer naturel, irritant ook wel he?! Probeer maar lekker van kerst etc te genieten en beetje afleiding te zoeken. 3 januari zou je kunnen testen? Ik ben 11 januari uitgerekend dus het duurt nu denk ik niet zo lang meer, afwachten ook