al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

yeah ik ga eindelijk weer mee doen
    6januari testdag

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Spannenddddd 3 en 6 januari hebben we testers haha!

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Yes yes yes wat super fijn!!! Zitten we btj gelijk! Ik mag 3 jan testen. Zit dan op 17dpo

4. anoniempje1989

@meis denk dat die tijd voor jou spannender is als van ons haha
    @naturel waarom test je pas op 17dpo?
    hier vandaag echo gehad 1van 19,5 mocht gelijk pregnyl zetten en vanavond dus klussen!

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dat zegt mijn Gyn afdeling.. Meestal wordt ik daarvoor wel ongi. Op hoeveel dagen is jou verteld dan?

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh wat goed zeg anoniempje..! Hopen dat het eitje bevrucht gaat worden, spannende tijd even weer..!

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Zo benieuwd of het gaat doorbreken of niet... Gisteren iets bloed en verder afscheiding. Vandaag bijna niets... Morgen ochtend maar een testje doen. Zit dan op 14 dpo.. Wel vroeg, maar wil het nu toch echt weten!! Hoop zo een streepje extra te zien!! Hoe gaat het bij jullie?

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Pff spannend naturel.. Ik had ook paar dagen na de eisprong wat bloed bij t afvegen en daarna niet meer. Ik hoop voor je dat het raak is! Je gaat dus een testje wagen? Let us know

9. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Weer helemaal niets... Denk dat ik vandaag dan echt onge ga worden.. Ben er zo klaar mee. Waarom lukt het nou niet? Meer klussen kon echt niet dus daar kan het niet aan liggen...

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    :( Wanneer was je eisprong..? Kijk het even aan wat er vandaag gebeurd, misschien toch te vroeg getest of je wordt idd ongesteld, maar dan is het wel gek dat je eergister iets bloed had en daarna niets meer. Pff ik snap dat je toch baalt nu.

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Mijn eisprong was 17 op 18 december. De afgelopen dagen getest, maar vanmorgen dan toch onge geworden.... Baal als een stekker. Had toch wat hoop gekregen. As ronde gaan ze een samenlevingstest doen. Geen idee wat t precies inhoud, maar iig of ik t zaad wel ontvang... Ik wil niet meer naar het ziekenhuis en injecties in mijn buik... Ik hoop toch echt dat t niet nog veel langer gaat duren..

12. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Anoniempje, jij al getest?

13. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Snap je frustratie naturel, je wordt er zenuwachtig van wanneer het dan steeds niet lukt. Maar soms duurt het een paar rondes, het slaat dan wel aan maar het moet maar net raak zijn dat het juiste spermacelletje bij het eitje naar binnen dringt. Hopelijk kunnen ze bij die samenlevingstest meer info geven! Geloof dat ze dan idd kijken of jouw lichaam het sperma goed accepteert zegmaar. Geef de moed niet op meid, het zal echt vast binnenkort zover zijn..!

14. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Lief van je. En ik hoop het zo. Maar zie het soms wat somber in.

Mijn zwager was hier net. Hij weet er van en vertelde dat zijn vrouw de eerste maand gewoon ongesteld was geworden (1-2 dagen maar) maar dat zij toen wel zwanger was. Zij ontdekten daardoor hun zwangerschap pas met 11 weken. Dus wie weet.. Misschien morgen evengoed weer testen. Maar als de onge overduidelijk is, dan weet ik niet of ik ga testen. Maandag het ziekenhuis maar weer bellen.

Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Krijg je al voorweeën?

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja je hoort dat soms, dat is dan niet een menstruatie denk ik maar heeft vast met innesteling te maken oid. Kijk maar even aan of je echt een flinke ongesteldheid hebt zoals normaal of dat het idd maar heel weinig is bijv.. Zo niet, dan gewoon deze ronde weer proberen, voor je het weet heb je misschien weer een mooie eisprong en ligt er weer een kans open! Ik heb nog niet echt voorweeen ofzo. Soms voel ik ineens iets drukken daar beneden maar dat is dan maar kort. Ben wel benieuwd hoor, hopelijk blijft ie niet nog weken zitten hihi

16. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Spannend hoor Meis! Alles wel al klaar?

Ik houd het in de gaten en jullie op hoogte.

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja doe maar. Ja hebben geloof ik wel alles zo'n beetje klaar nu..!

18. anoniempje1989

@naturel
    jep maar nog omowit heb dus weinig hoop meer :(
    samenlevings test dan krijg je een eendenbek erin en een wattenstaafje ofzo en dat houden ze onder de microscoop zodat ze zien of jou zuurtegraad niet vl/ml's zaad aantast stelt niks voor ;)

ik begin er ook aardig genoeg van te krijgen deze ronde tegen het einde van de injecties had ik het ook echt gehad heb er 20 moeten zetten deze keer en zelfs nog moeten ophogen ben er inmiddels zo klaar mee
    had goede hoop voor deze ronde maar na vandaag dus helemaal weg

19. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Balen Anoniempje... ! Zo jammer dat we het niet kunnen beinvloeden he. Hopelijk slaat de test nog om.

Hier snap ik niets meer van mijn lichaam. Zijn nog elke dag aan het testen zonder resultaat. Mijn onge doet het alleen in de ochtend, wat ook raar is. Maandag gaan we maar het zh bellen om te vragen wat te doen. Hopelijk doet de test dan meer...

20. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Ik lees nog wel mee, maar niet meer zo actief. Komt ook dat ik vanaf juli niet meer naar het ziekenhuis ben geweest. Bewuste keuze, ik wilde weten of mijn lichaam het zelf kan zonder weer al die medicijnen en controles.. Respect voor jullie Anoniempje en Naturel! Ik vind het zo onwijs knap van jullie!

@meis, oeh wat gaat het al snel met je zwangerschap, succes met de laatste loodjes :)

In mijn omgeving zijn verschillende bekenden bevallen óf net zwanger.. Ik gun het ze absoluut! Maar die onwetenheid van wanneer wij knaagt zeker wel.

Ondertussen ben ik aan het wachten op een komende ongi. Ik zit nu over de 90 dagen. Gisteren onwijs pijn aan mijn tepels/borsten.. Dus weer getest maar helaas blanco..

Succes nog allemaal!!! :)

Deel Deze Pagina