Ik zit er ook soms aan te denken om te stoppen in het zh. Ik vind t enorm slopend. Daarnaast ben ik bang voor injecties dus zie er elke keer als een berg tegen op. Ze willen het me graag leren, maar psychisch kan ik dat (nog) niet. Heb voor mezelf besloten dat als we 9 maanden bezig zijn ik de laatste drie maanden het wil leren. Ik hoop zo dat t niet nodig is.. Gisteren het zh gebeld. Ik moet t nog even aankijken. Miss dat me onge nog goed gaat doorbreken of dat we toch nog een positieve test krijgen. Zie het wat somber in.. Vrijdag moet ik weer terug bellen. Zowel mijn man als ik zijn er ondertussen klaar mee. Ook hij heeft het moeilijk. Hopelijk wordt de situatie binnenkort beter..
@naturel ik snap je totaal meid hier ook 2 die er helemaal klaar mee zijn maarja stop ik nu voelt het weer als verloren tijd ik was ook doodsbang voor de injecties maar een verdovende creme heeft me daar goed overheen geholpen die zou je aan je huisarts kunnen vragen emla creme dan voel je de naald niet naar binnen gaan dat scheelt echt heel veel (weet mijn gyn trouwens niet ) hier is het nu wachten op ongi vandaag me nod maar omo wit helaas ik wil eigenlijk helemaal niet weer aan die injecties beginnen zie er echt heel erg weer tegen op maar wachten voelt ook niet goed
Ik heb een cyclus gehad van maar liefst 9,5 maand!! Gaat inmiddels wel weer iets beter gelukkig (mede dankzij o.a. Clomid), maar vraag me af of je inmiddels al weet of acupunctuur kan helpen? Sorry, maar er zijn hier zo ontzettend veel berichten dat ik weinig zin heb om ze allemaal terug te lezen... Bedankt alvast
Nee snap ik hoor. Ben bang dat als ik wacht het nog veel langer gaat duren. Zal de crème overwegen. Ben benieuwd of ik t dan wel durf.. Heel veel succes. En hopelijk kunnen we volgende maand allebei mededelen dat t weer raak is.
het heeft mij iedergeval ermee geholpen al heb ik nog steeds de stap niet genomen om een 2e gaatje in me oren erbij te laten prikken haha ben daar nog te bang voor maar dankzij die creme wel 49 injecties verder je voelt door die creme echt niks van het erin duwen van de naald het is idd een hele drempel waar je overheen moet en mentaal erg zwaar maar het valt achteraf echt mee al hoop ik dat 150mg clomid nog wel aanslaat voor je
150mg slaat idd nog aan. Maar ze willen me zelf al pregnyl laten spuiten. Pff 49 injecties. Dapper hoor! Hopelijk niet lang meer! Hebben ze jou een einddatum gegeven?
@naturel oef wil je niet bang maken maar pregnyl vervloek ik als ik die moet zetten dus als je doe ''overleeft'' kan je de normale injecties echt wel aan pregnyl is gemeen vind ik al werd mij in het ziekenhuis bij de apotheek verteld dat je die ook kan laten zetten in het ziekenhuis dan hoef je dat zelf niet te doen fijn de clomid nog werkt verder geen bijwerkingen ervan? heb nog geen einddatum gekregen maar heb stiekem nog hoop dat ik niet ongi word krampen zijn weg die ik vanmorgen had al wil ik die hoop niet hebben
Snap ik. Bang voor de teleurstelling. Tot nog toe zet het ziekenhuis de injecties. Hopelijk blijven ze dat doen. Fijn om te weten dat de andere injecties beter te doen zijn. Ik heb nog geen bijwerkingen van de clomid, dus dat is wel fijn. Hopelijk word je idd niet onge.. Wat zou dat fijn nieuws zijn dan!! Ik weet niet wat van mijn eigen lichaam te verwachten.. Twee ochtenden onge en verder bij t afvegen.. Wat is dat nou weer? De testen van de action zijn nog steeds negatief helaas
kv test schijnt gevoeliger te zijn daarbij had ik met action een keer vals positief getest ik vertrouw die testen niet meer
nou ik heb me duidelijkheid ben nu ongi geworden 16januari kwart voor 11 weer een fm moet met de standaart hoeveelheid eenheden beginnen
Wat een gedoe meiden.. Denk dat het soort test idd niet uit zou moeten maken.. maar toch is het idd raar van die enorm lichte ongesteldheid. Kun je niet bloed laten prikken oid Naturel? Snap dat jullie de moed in de schoenen zakt meiden, maar elke ronde die je probeert kan raak zijn, hou dat ook in je achterhoofd, al is het soms vast enorm klote allemaal!
Mm dat is inderdaad niet goed! De laatste paar keer heb ik steeds de action testen gebruikt. Toch maar morgen langs de kv of etos fietsen. Het lijkt er namelijk op dat ik een eisprong heb gehad, althans pijnlijke borsten stemmingswisselingen. Maar het vrouwen lichaam blijft je verbazen
Alou lees dat je geen medicatie nodig hebt om onge te worden?? Wat fijn. Hopelijk wordt de cyclus steeds korter. Wij gaan morgen ochtend kV test doen en t zh bellen.
Maandag naar t zh. Test was negatief maar onge klopte ook niet. Dus ws bloedprikken en echo. En dan wordt gekeken of ik inmiddels een eigen eigroei heb en wat t behandelplan gaat worden. Dus weet nog helemaal niets helaas. Succes met de laatste lootjes!
Vanavond mag ik weer beginnen met mijn medicatie. Had geen eigen cyclus en geen zwangerschap. As maandag weer terug om te kijken of het weer aanslaat. En daarna een samenlevingstest. Pfff zo klaar mee. Het moet nu gewoon raak zijn. Dit is niet meer leuk...