al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

utrogestan zijn bolletjes progesteron
    moet ik downunder inbrengen zorgt schijnbaar voor een betere innesteling ofzo
    maar pregnyl en utro kunnen dus zwangerschapskwaaltjes geven

owh spannend naturel testen heeft idd nog geen zin
    maar hier stiekem ook al wel testdrang haha
    al heeft het hier helemaal geen zin test nu positief door de pregnyl :p

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ja ik gok ik ook. Kan niet wachten. Ik denk mezelf nu gewoon zwanger. Heel naar..

Maar die bolletjes moeten altijd als je zelf prikt?

3. anoniempje1989

@naturel
    nee die bolletjes moet ik inbrengen ongeveer 36uur na pregnyl dus eigenlijk net na me eisprong is denk ik standaart in mijn ziekenhuis

ff korte uitleg
    dagelijks prik ik menopur voor een eitje
    als die rond de 20mm is prik ik 1x pregnyl(pure hcg vandaar de zwangerschaps kwaaltjes)
    na 36 uur na de pregnyl start ik met 3x2 bolletjes utrogestan die moet ik zo ver mogelijk ''down under'' erin duwen het liefste even blijven liggen zodat het er niet gelijk uit loopt
    die utro gebruik ik tot op me nod (na overleg als ik zwanger ben tot 8weken)
    op nod stoppen omdat hij de ongi ander tegen houd
    dus eigenlijk zit ik constant in een traject

4. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Pff wat een gedoe! Hopelijk duurt dat niet lang meer. Vind t pillen slikken+pregnyl spuit al vervelend. Heb t echt met je te doen..

5. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Wat fijn Tero dat je nog even verlof hebt.

Oooh Naturel wat spannend! Hoop zo dat je vermoedens kloppen en dat je zwanger bent. duim duim!!

Anoniempje daar heb ik vaker over gelezen dat die bolletjes bij veel vrouwen goed geholpen hebben. Ik hoop zo ook bij jou! duim duim ook voor jou!

Hier gaat het verder na omstandigheden goed. (ochtendmisselijkheid was vanochtend heel erg aanwezig helaas)
    Gisteravond naar de verloskundige geweest voor een vroege inwendige echo. Het zag er allemaal erg goed uit en volgens haar ben ik 6 weken zwanger van 1 klein wondertje :)
    12 februari mag ik alweer terug komen voor mijn eerste echte echo.

6. anoniempje1989

@naturel
    ja het word mentaal erg zwaar inmiddels heb er ook weinig vertrouwen in op het moment
    @alou
    ja klopt dit word de 4e ronde ermee nu
    had het een reden die vroege echo? spannend meid! geniet ervan ookal is die misselijkheid niet erg prettig

7. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ja de reden was dat ik niet wist hoe lang ik zwanger was/ben. (haha rare zin)
    Mijn laatste ongi was namelijk 5 oktober. Dus om uit te sluiten dat ik al verder was dan dat ik dacht werd er een vroege inwendige echo gedaan.

8. anoniempje1989

@alou
    ah zo oke
    wat fijn dat alles goed is geniet ervan meid!

9. anoniempje1989

en naturel hou je de testdrang nog onder controlle?

hier wat vage klachten maar dat zal wel van de pregnyl zijn

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Naturel spannend dat je dat gevoel hebt, ik hoop dan ook echt voor je dat t raak zal zijn en voor jou ook anoniempje ! Het is niet niks hoor.. Alou wat fijn joh al 6 weken, klopt dat voor jouw idee ook? Vervelend dat misselijkheid, maar over een paar weken heb je als t goed is vrijwel nergens meer last van :)
    Hier gaat alles goed alleen erg moe. Kom nergens aan toe hihi kleine heeft veel poep luiers en drinkt goed aan de borst. Maar snachts ook veel wakker dus ik slaap erggg weinig. Maar goed we genieten er ook volop van

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    ... Ik kan niet wachten met testen ... Toch heb ik me voorgenomen nog een week te wachten.. We hopen het zo enorm erg. Ik hou me nu dan ook vast aan alles wat ik voel, terwijl ik weet dat het ook heel goed mijn hormonen kunnen zijn. Ik heb steken onder mijn navel, gevoelige tepels en af en toe een steek in een borst. Helemaal niets wat echt doorslaggevend is, maar ik houd hiermee een beetje hoop..

Gister op verjaardag gelukkig niet de oom gezien die er elke keer naar vist. Nu mijn zus zwanger is, zou het nog veel erger geweest zijn en had hij zich waarschijnlijk een beetje opgedrongen om te vissen hoe we er in zitten. Not nice...

12. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Meiden ik houd het niet meer! Sinds 31 januari bek af, steekjes in mijn borsten en gevoelige/pijnlijke tepels. Nu kan de moeheid van het psychologische proces komen en het borstprobleem van de hormoonhuishouding van een naderende onge. Toch hoop ik dat ik binnenkort wat anders mag vertellen. Man er toch maar van overtuigen morgen te testen. Had vannacht bij afvegen wat bloed, dus als dat uit blijft, waag ik het er morgen op!!

@Anoniempje jij al getest?

13. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Jeetje spannend naturel..! Morgen dus toch proberen te testen vast? Wanneer is je nod?

14. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Mijn eisprong heb ik 20 januari gehad dus dan is mijn nod vandaag of morgen. Word helemaal gek van mezelf. Ben enorm bang dat t weer niet raak is...

15. anoniempje1989

@naturel
    ja al 2 gedaan maar omowit helaas

heb het er zo mee gehad over 3 dagen exact een jaar in die medische molen pfff

16. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Shit zeg... En ook nog niet onge geworden? Ik ben bang dat ik weer aan je zijde mag staan.. Vanaf mei zitten wij er een jaar in.. Vanaf juli alweer twee jaar aan het proberen, net als jullie.

17. anoniempje1989

@naturel
    de utrogestan die ik nu nog gebruik stelt mijn ongi uit dus daar kan ik niet vanuit gaan en mijn nod is pas over een paar dagen maar toch een teleurstelling zo'n test:(

tijd gaat snel en dat zonder resultaat:(

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Jeetje wat balen.. En een jaar alweer die tijd gaat hard maar ondertussen natuurlijk ook langzaam met elke keer wachten op nod etc.. Naturel nog bloed verlies of niks meer?

19. anoniempje1989

@naturel
    en en en?

20. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Vanmorgen niet getest want dacht onge te worden.. Maar heb nog steeds pijnlijke tepels en steken in mijn linker borst.. Kan dat? Ff afwachten hoe goed onge doorzet. Anders morgen ochtend toch maar een testje wagen aangezien mijn schoonzus in t begin ook bloedingen had.. *zucht* een gebed zonder end...

Deel Deze Pagina