Hihi thx Tero. Hoe gaat t met je dochter? Volgt ze een beetje de richtlijnen? Vanmorgen had ik in mijn string iets bloed zitten en bij het afvegen. Meteen een tampon ingedaan.. Was niet geheel verzadigd dat ik t er uit haalde. En nu ook niets bij het afvegen.. Morgen ochtend poging twee.. Haha. Hopelijk niet weer zo'n belabberde ongesteldheid als de vorige keer! :-o
Oh maar dit had ik ook toen ik zwangerschap getest en er ligt nu toch echt een baby te slapen! Hier alles goed! Ze doet t supergoed! Slaapt al hele nachten door en huilt nooit tenzij er echt iets is! De liefde van ons leven! Gun t jullie ook allemaal zo! Ti's zeker niet altijd een rose wolk maar nu even wel! 😍
Gun t ons ook Ik hou jullie op de hoogte! Maar vertel Tero, had jij in het begin erge bloedverlies? En verder nog andere symptomen? En weten jullie of zere tepels bij een onge ook passen? Zere borsten weet ik wel.. Maar pijnlijke tepels niet eerder gehad...
Ja ik had wel gevoelige tepels toen. Maar had dit ook in t begin toen ik met de pil gestopt was dus t kan misschien ook iets met hormonen te maken hebben. Heb 1 x bij t afvegen roze/bruinig slijm gehad en dacht toen al hmmm vreemd..! En tijdje na de positieve test heb ik paar dagen beetje lichtbruin verlies gehad. Sommigen hebben idd ook bloed! Heb je al getest..?
Ja getest hoor. Was hartstikke wit.. Zaterdag weer testen als t niet doorzet en anders maar met de pillen beginnen ofzo.
hier ook getest maar nog steeds wit ga utro alvast afbouwen anders blijft me ongi langer uit *hug* naturel balen samen na een nieuwe ronde!
Vandaag al de hele dag niet onge... Gister ochtend alleen.. Snap echt helemaal niets van mijn lichaam.. Nja, kan toch niets anders doen dan wachten....
Heeeey lieve meiden!! Ik heb alles even beetje doorgelezen vanaf mijn laatste post! Anoniempje en Naturel: Ooohhhhhhhhh!!!! Damnnn wat een gedoe! Ik kan niet anders zeggen, het wil maar niet lukken nog.. knuff knuff voor jullie! Naturel vond t trouwens erg spannend met je laatste test ik dacht ja, ja???? Maar oohhhh weer niet Balen zeg echt! Tero en Alou: Wauwiee gefeliciteerd Super gaaf! Hoe gaat het nu allemaal? Wat waren jullie eerste symptomen precies? Meis: Hoe is het allemaal verlopen? je zwangerschap/bevalling en het mama zijn? hummeltje5: Acupunctuur: Ik weet niet of het geholpen heeft mijn cyclus te verbeteren... Het zou kunnen maar zou ook kunnen van niet... Moeilijk te zeggen ik had het een tijdje gedaan en er waren wel wat veranderingetjes gaande maar niet echt een cyclus.. Gestopt en later (vanzelf?) is mijn cyclus zich gaan herstellen en elke maand ongesteld geworden! Dat was wel fijn. Meiden ik was helemaal niet meer zo bezig met zwanger worden vandaar dat ik hier dus ook niet zo veel meer online was. sorry daarvoor. Ik dacht zie t allemaal wel, ik ben vrij nuchter ingesteld hoor. Nu heb ik het idee dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn.. weet het nog niet Groetjesss (ik hoop trouwens niemand vergeten te zijn om een reactie te geven?)
Hee holidays! Wat leuk dat je weer ff komt buurten! Wanneer mag je testen? Super dat je cyclus weer helemaal terug is! Hier gebeurd er zonder medicatie helemaal niets. Had ik dat maar jaren terug geweten
Ohh Naturel... ik vind het sneu voor je Had je het maar geweten inderdaad... hugggg Ik weet niet precies wanneer ik ga testen eigenlijk. Maar ik dacht gister onge te moeten worden en ben ik nog niet.. Ik voel wel al tijdje 'iets' in mn buik af en toe lijkt het alsof ik gewoon onge moet worden.. ik zie het wel. Ik laat het wel weten. Maar ik hoop dat het jou snel mag lukken hoor ....
hey holidays! we hebben je idd gemist spannend bij jou zeg! ben benieuwd!! hier wil het niet meer lukken en krijg er ook behoorlijk genoeg van het word langzaam aan echt zwaar maar mag ook wel na een jaar steeds al die hormonen enzo maarja we aan door!
Anoniempje: oohh pffff kan het me voorstellen.. pfff weet niet zo goed wat ik kan zeggen meidd, knufff.
Holidays! Test je tussendoor? Ik deed dat wel. Mijn symptoom was vooral pijnlijke en gevoelige borsten. Dit had ik nog nooit zo gehad. Ook niet voor ongi. Een test was denk ik te vroeg en negatief. 1 week later een knaller van een test. Mijn laatste ongi was 5 okt en ben nu ruim 7 weken zwanger. Straks afspraak met mijn gyn van het ziekenhuis voor een echo. Spannend andere dames! Ik duim nog steeds!!
Spannend alou!! Laat maar weten hoe t was en geniet er van Holidays lang geleden! Ik hoop voor je dat t raak is, als je het gevoel hebt zou ik maar even een testje doen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Spannend hoor..! Hier gaat alles goed, zijn nu iets meer gewend en ik ben ook opgeknapt, de eerste twee weken waren erg zwaar omdat ik nog overal last van had en gewoon onzeker over alles was! De bevalling is een lang verhaal hihi, maar ben bij 40 weken ingeleid omdat ik weinig vruchtwater had kwamen ze achter via de 40 weken echo. Op t einde Vd bevalling (duurde allemaal beetje te lang want voelde geen persdrang ivm ruggeprik) kreeg de kleine het wat moeilijk en kwam er echt haast bij om m er uit te krijgen. Dus t scheelde een haar op een spoed keizersnee en ons kleintje had vruchtwater en bloed in z'n longetjes gekregen dus werd direct meegenomen gelukkig ging t al snel helemaal goed met m, alleen moest ie toen nog 1,5 dag op de couveuse/observatie zaal liggen maar alles gelukkig helemaal prima! Het is echt een sterk mannetje Naturel en anoniempje, Pff wat een gedoe he.. Kunnen de artsen jullie wat zeggen over de voortgang? Lijkt me heel moeilijk om steeds weer verder te gaan na die hoop, maar jullie zijn erg moedig en geduld wordt echt beloond!
@meis jeetje wat een heftige bevalling gelukkig gaat alles goed met je kleintje! hier moet ik nu nog 2 rondes injecteren als het dan nog niet raak is dan krijg ik een gesprek met de gyn over een vervolg stap dus iui ivf ofzo iets gok ik grote stap dan weer maar ben er wel klaar voor heb het gehad nu! vandaag een mijlpaal verder exact 1 jaar in de mmm!
Pff.. Anoniempje wat word je vandaag dan weer op de feiten gedrukt he? Mijn man en ik hadden t laatst ook over iui. We hebben af en toe t idee dan meer kans te hebben.. Wij mogen zo iig een jaar door gaan. Pff.. Meis dat wist ik niet! Wat zal je bang geweest zijn!!
Ja zeker waren we bang, hij ademde nauwelijks bij de geboorte en hij werd ook meteen meegenomen was wel een raar moment want had t me zo anders voorgesteld.. Ik had hele erge weeën ivm die opwekking en op een gegeven moment hield ik t echt niet meer en wilde ik toch een ruggenprik. Vanaf toen zei manlief stopte ik als t ware met bevallen haha, ik voelde niks meer en knapte weer helemaal op hihi.. Maar toen duurde t allemaal lang en denk ook dat de vk die dienst hadden te lang gewacht hebben, toen moest ineens toch snel de gyn erbij komen en werd alles haastig/snel/etc en ik kreeg de helft er niet van mee omdat je zo in je eigen wereldje zit. Manlief wel, die is wel erg geschrokken hoor..! Maar gelukkig kwam alles goed! Jee ivf of iui komt dan al dichtbij he.. Maar toch kan t elke ronde nog raak zijn, ook al zakt de moed jullie vast af en toe in de schoenen :-/