@naturel ja stiekem wel even een moeilijke dag vandaag bah maar nog 2 rondes en dan bespreken voor een volgende stap en ben er wel klaar voor al zal het moeilijk zijn als dat dichterbij zal komen maar ik zie dit niet meer lukken @meis jeetje weet niet wat ik moet zeggen zit met kippenvel te lezen
Jeetje Meis wat heftig!! Wat een onwijs sterk mannetje hebben jullie. Blij om te horen dat jullie nu er extra van genieten. Net inwendige echo gehad. Helaas niet bij mijn vaste lieve gyn, maar een gyn in opleiding. Door een heptanoom op mijn lever (als ik het goed onthouden heb) deze is geconstateerd 1 jaar geleden ongeveer tijdens een echo voor mijn darmen, krijg ik nog te horen of ik onder controle met mijn zwangerschap bij het ziekenhuis moet blijven of bij mijn eigen verloskundige. Ik hoop natuurlijk het laatste. Volgens de meting op de echo ben ik 8 weken zwanger. Poeh anoniem 1 jaar alweer.. Gaat hard. Sterkte meis!
Ja anoniempje laat maar weten hoe t gaat..! Hoe vond je de echo alou?! Hoop ook voor je dat je bij jouw vk/gyn kan blijven. Ja t was idd wel even heftig al besefte ik me dat eigenlijk pas later wat meer, tijdens de bevalling had ik t allemaal niet zo door. Wel toen 1 van de vk zei: ok meis nu moet je echt op je hardst persen want hij moet er nu uit! En ik zag toen ook al een chirurg klaar staan ineens, maar alles ging een beetje langs me heen. Toen ie er uit kwam haalden ze m meteen weg en legden m op zon bakje ergens naast ons om te kijken. Toen kwam de placenta er ook uit en dacht ik: huh de navelstreng is dus al doorgeknipt en hee hij ligt niet op mij.. Toen zag ik ze uitzuigen en dat bleef maar doorgaan en toen zei manlief: iets is er niet goed.. Toen werd ik dus wel nerveus en toen namen ze m weg. Pas een tijd later kwam de kinderarts vertellen dat alles goed met m was pfffff! Gelukkig ging t borstvoeden wel goed want hij is om 00:45 geboren en ik had m pas begin die middag voor t eerst op m'n armen en mocht m toen ook aanleggen . Maar het is idd een sterk ventje, en groot ook hihi.. Hij is nu al zon 4400 kilo en 57 cm en is nog maar 3 weekjes oud.
Alou: Ik heb nog niks getest haha! Ok jij had dus last van je borsten vooral als symptoom? Ik heb vaak ongeveer een weekje voor ik onge word zere borsten wat dan afzakt als ik onge word. Nu ook een beetje maar gister erger dan vandaag dus dacht dan zal ik nu wel onge worden omdat de pijn afnam maar nog niks..misschien morgen haha. Maar 8 weken zei je he? Spannend allemaal hoor! Al veel aan het dagdromen hoe het allemaal zal zijn?? haha. Meis: Heey! Oefff wat heftig en spannend moet dat geweest zijn zeg brrr moet ik niet aan denken eigenlijk.. zoiezo aan een bevalling moet ik nog niet echt denken, had je dat ook? Of meer het gevoel van ik heb er alles voor over! haha maar gelukkig is nu alles en goed, heerlijk genieten van t kleine hummeltje, het gaat zo snel voor je het weet ... haha. Anoniempje: sterkte en anders de volgende stap en dan is het vast snel ook bij jou raak want dat mag wel een keer vind je ook niet knuff. Trouwens tero en Meis leuk dat jullie ook al zijn je bevallen nog altijd hier komen! :d grtzz
Ja ben altijd nog benieuwd hoe het met de rest gaat! Ja toen ik net zwanger was dacht ik wel whaa de bevallinggg..! En later tijdens de zwangerschap dacht ik ook wel eens oeii straks is t gewoon zo ver! Was al bang voor een infuus e.d..! Haha. Maar uiteindelijk geef je je gewoon over en leef je zo in je eigen cocon, dat alles heel anders voelt op dat moment en je ook niet meer bang bent Ga je al testen holidays of nog niet?
hey meiden ff een snel berichtje cd 1 aangebroken vandaag ongi geworden op naar een nieuwe ronde injecties
Je vermoedde t al he.. Toch blijft t naar. Op naar de volgende ronde en laat die nou es raak zijn voor ons!!
anoniempje, Succes weer voor de volgende ronde meid.... Jullie beide anoniempje en Naturel. Meis, ik had volgens mij vrijdag avond getest maar was negatief. maar ook nog niet onge. Wel steeds het gevoel dat ik onge moet worden. Dusja als ik t deze week niet word test ik vrijdag weer denk ik. kan dus alle kanten nog op, wel gek allemaal hoor. Grtzzz
Dank je Naturel, maar denk dat ik niet tot vrijdag kan wachten, dus misschien test ik het morgen ochtend wel weer. Als t weer negatief is denk ik niet dat ik zwanger ben. maar vrijdagavond was negatief, dan morgen woensdag in de ochtend... tja kben benieuwd ik weet t gewoon echt niet maar de krampen houden aan.. tjaa maja kan beide kanten op.. Hoeist met jullie?
Getest maar weer negatief. Dus denk niet dat ik zwanger ben dan, zou mn cyclus weeer in de war zijn? Terwijl de laatste maanden juist netjes elke maand terug keerde? Das echt wel zeker een maand of 4 misschien al wel een half jaar. Ik bedoel prima als ik onge word maar vind het echt niet leuk dat het weeer later is grrrrr. Njaaa groetjesss
@holidays kan je niet aan de huisarts een bloedtest vragen? dan heb je natuurlijk zekerheid? hier inmiddels de eerste injectie er weer in vanavond nr2 18feb weer fm!
Ja ik weet niet...dokter.. ik ben niet bang voor een bloedtest hoor maar ik denk dat ik toch niet zwanger ben nu anders had die test toch wel gewerkt inmiddels? Maar ontpillen zal het niet meer zijn iig! Wat een gedoe ook altijd. Maja ik ben niet de enige die gedoe heeft Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn meid!
Balen holidays.. Nog maar ff afwachten en evt over een aantal dagen opnieuw testen.. Als t negatief blijft en onge blijft ook uit, dan denk ik niet dat de huisarts moeilijk zal doen
Ja volgende week maar weer n test er tegen aan gooien denk. Maja of t nog zin heeft... mn menstruatie krampen zijn nu minder mn borsten nog wel gevoelig, wat dus ook langer aanhoud als normaal. Nja tzal wel. Fijne dag meiden. grtzz
En Holidays, alweer getest? Ik ben vandaag naar het zh geweest. Helaas was er geen eigroei te zien. Donderdag moet ik nu terug komen, en anders maandag weer. Mocht het dan nog niet aan het groeien zijn, dan moeten de volgende stappen besproken worden. Ik ben zo bang dat Clomid niet meer aanslaat.. Ik baal enorm. Ben erg verdrietig.. Jullie wel wat leuker nieuws te melden??
@naturel jeetje balen meid *hug* wat zou je volgende stap zijn? hier morgen cd 11 mijn eerste echo van deze ronde weer
Oh naturel wat mega vervelend zeg!!!! echt balen! Om boos van te worden maja daar schiet je ook niks mee op... knuff/hugg. Ik ben vrijdag ongesteld geworden, geen idee waarom het opeens 10 dgn later was! Heel raar allemaal Maarjaaaa groetjes en succes succes!
Hoe is je echo gegaan Anoniempje? Ik heb geen idee wat de vervolg stap gaat worden. Vandaag weer naar het zh geweest en toen bleek ik een ei van 10mm te hebben. Maandag moet ik weer terugkomen om te kijken of hij meer is gegroeid. **Fingers crossed!!** Jammer Holidays dat je onge bent geworden! Je krijgt toch al een beetje hoop toch? Zijn jullie ondertussen weer serieus er mee bezig?
@naturel owh ik ga duimen voor je meid vandaag weer een echo gehad maar niks moet dus gaan ophogen vandaag en maandag weer terug komen mooi "piep" dus