al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Wat rot anoniempje!! Hopelijk slaat de verhoging aan! Gatverdamme, t zit ons niet mee..

2. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Jeetje wat onwijs balen Anoniempje! Hoeveel moet je het ophogen?

Ooh een ei van 10mm super fijn, Naturel! Ik duim!!

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Succes meiden

4. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

Meiden hoe gaat het hier?
    Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Fijn Anoniempje!! De hogere dosis heeft dus aangeslagen?? Ik zit ook weer op het wachtbankje.. Ik houd niet echt bij wanneer ik onge zou moeten worden, want dan ga ik me alleen maar gek lopen maken... Ik weet inmiddels ook dat de symptomen ook niets zeggen, want die heb ik elke ronde.. Ondertussen is er wel wat anders ontdekt bij me.. Ik heb een hartvormige baarmoeder. Voor de vruchtbaarheid maakt dat niets uit, ik heb alleen een verhoogde kans op een stuitligging.

6. anoniempje1989

@naturel
    hartvormige baarmoeder heb ik nog nooit van gehoord gelukkig beinvloed het verder niet je vruchtbaarheid!

gelukkig heeft het snel aangeslagen ja
    verder eigenlijk erg weinig ermee bezig deze ronde al heb ik er een slecht gevoel bij denk dat ik weer een ronde injecties door zal moeten gaan
    maarja als die niet zo makkelijk gaat als deze ronde maakt het me weinig uit!

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    We wachten het weer af he!! Hoop t voor ons!

Iedereen wordt geboren met twee baarmoeders, welke in de loop der jaren samengroeien tot 1. De mijne is dus niet helemaal volgroeid zeg maar. Maar het is gelukkig een wat lichtere variant van een hartvorming.

8. anoniempje1989

@naturel
    meer dan wachten kunnen we niet doen helaas
    weet je ook niet hoeveel dpo je zit ongeveer?

goh dat wist ik dus niet weer wat geleerd en wat apart

9. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ja heel apart. Als ik op internet naar meer informatie ga zoeken word ik daar niet bepaald gelukkig van.. Doe ik dus maar niet meer...

Volgens mij is het niet dit weekend maar t weekend er op dat ik weer mag testen. Afgelopen zaterdag de injectie gehad. Wanneer mag jij weer testen?

10. anoniempje1989

We lopen weer gelijk op 14maart mag ik weer een testje wagen

Ik zoek ook steeds minder geeft ook veel minder stress!

11. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Een hartvormige baarmoeder heb ik ook nog nooit van gehoord. Klinkt bijzonder! Maar is dus nadelig voor de ligging van de baby.
    Vaak is dat he als je gaat googlen dat je er heel naar van wordt wat er voor bij komt.

Wat toevallig dat jullie weer gelijk op lopen. Duim duim dan rond half maart!!

Hier gaat het verder goed. Maandag een goede termijn echo gehad, uitrekende datum staat nu op 17 september.
    De moeheid en misselijkheid lijkt langzaam gelukkig te verdwijnen. Morgen alweer 12 weken zwanger. Dus het lijkt te kloppen dat die eerdere symptomen echt bij het eerste trimester horen. :)

12. anoniempje1989

@alou
    Fijn dat het beter gaat meid! Geniet ervan!

@naturel
    Hoe gaat het bij jou? Al symptomen?

Hier niks pregnyl is uit me lijf iedergeval maar voel niks :(

13. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Geen andere symptomen dan normaal.. Ik probeer me er niet mee bezig te houden. Hopelijk word ik niet ongesteld. Hoe weet je dat de pregnyl uit je lichaam is?

14. anoniempje1989

@naturel
    pff bij jou dus ook jog geen duidelijkheid
    Vandaag een testje gedaan en was omowit

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartvormig klinkt wel sweet eigenlijk maar dat is het niet of maakt t niet uit? ik hoop et n paar dagen weer onge te worden maar ik weet t niet. Succes meiden dat is positief nieuws mag zijn. Grtzz

16. anoniempje1989

@holidays
    hier in een paar dagen ook ongi testen waren negatief morgen laatste utro en laat de rode duivels maar komen op naar de volgende ronde

@naturel hoe gaat het bij jou?

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik had vandaag wat bloedverlies.. Dus ben bang ongesteld te worden. Wel wat ingebracht, want ben vannacht aan het werk. Ik hoop zo van niet, maar ben bang voor het andere. Denk dat ik toch maar mezelf ga leren spuiten.. Moet toch een keer over de drempel heen... Hoe is het bij de rest?

18. anoniempje1989

@naturel
    He balen meid *hug*
    Spuiten is een hoge drempel meid maar hier was het doen de eerste ronde raak dus wie weet ;)

Ik wacht op me ongi test was negatief

19. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaa is t echt eindelijk zo ver? Wauw!! gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina