al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik zit in mijn wachtweken. Afgelopen maandag de spuit gehad.. Dus weer even spannend. Hopelijk is het raak..! Zo jammer dat ik niet nu al kan testen.. Moet nog twee weekenden wachten.. pff

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Mijn man en ik willen dolgraag testen.. Vraag me alleen sterk af of morgen wel realistisch is... Maandag is het twee weken terug dat de spuit is gezet, dus eigenlijk woensdag pas realistisch om te testen, of kan het toch?

3. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@naturel
    denk wel dat het zou kunnen
    1e keer op nod had ik een duidelijke positieve test dus die was voor nod ook al te zien geweest
    maar hou je wel voor dat ie negatief kan zijn omdat je nog vroeg ben ;)
    spannend meid ik duim voor je ben benieuwd hou je me op de hoogte ?

4. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Hier nog geen idee na de test van vanmorgen.. Helaas te vroeg getest of niet zwanger.. we wachten het maar weer af. Mijn zusje testte pas positief met drie weken zwangerschap...

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Pfff mijn lichaam is mij echt aan het pesten ... Nu twee dagen bruine afscheiding en bij toiletgang bij afvegen bloed.. Dat is het enige.. Maar de test van gister ochtend was ook nog negatief. Ik zit vandaag op 14dagen na mijn injectie, dat is ongeveer 12dpo. Morgen maar weer een testje er tegen aan.. Nu hadden mijn zusje als mijn moeder allebei geen symptomen bij de zwangerschap, dus daar kan ik ook niets mee. En daarnaast testte mijn zusje pas met drie weken positief.. Dus dat geeft ook weer veel twijfel.

6. anoniempje1989

@naturel
    jeetje meid wat verwarrend bij je denk dat er niets anders opzit dan wachten
    sterkte*hug*
    hoop dat je in deze dagen een mooie test heb meid je wacht nu al zolang

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ah lief. Hoop dat jij ook binnenkort wat meer geluk hebt

8. anoniempje1989

Naturel weet je al wat meer?

9. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik ben gewoon ongesteld geworden. Ik mag morgen voor een hsg onderzoek dus dat vind ik wel een beetje boel spannend. Maar dat komt meer doordat ik er informatie over heb gelezen. Ik kan t volgende keer beter over me heen laten komen.. Hier iemand ook hsg onderzoek gehad?

10. anoniempje1989

He balen naturel sterkte en succes morgen!!!
    Ik heb dat onderzoek nog niet gehad

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Vreemd. Het er wel al over gehad? Hoe gaat t nu bij jou?

12. anoniempje1989

Hier nog geen nieuws
    Nee ook niet over gehad eigenlijk vind ze hier maar weinig onderzoeken doen

13. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Shit zeg.. Dit viel even tegen. Maar ik heb het overleefd. De pijn duurde "maar" 15 seconden, maar die duurden een eeuwigheid.. Nu afwachten wat de uitkomsten zijn..

Wanneer is je NOD weer?

14. anoniempje1989

he bah naturel dat is niet fijn! gelukkig duurde het geen uren
    hoop dat je uitslagen mooi zijn

nod is aankomend weekend maar testen blijven wit dus ben de utrogestan al aan het afbouwen en ga al uit van een nieuwe ronde :(

15. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Elke keer hoop ik op mooi goed nieuws. Helaas dames!Ik blijf voor jullie duimen en jullie volgen hoe het gaat.

Hier een update:
    20 weken echo was helemaal goed. We krijgen een meisje! :)

16. anoniempje1989

Gefeliciteerd alou!
    naturel hoe is het bij jou??

hier was gister mijn uitgerekende dag van me eerste wondertje
    Heb nog getest maar was wit en even later ongi geworden dus op naar de volgende ronde!

17. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat leuk alou! Wij hebben ook een meisje! 5 maanden alweer, wat vliegt de tijd!! Hoop zo op meer goed nieuws vd dames hier!!

18. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    K*t zeg anoniempje.. Echt balen dat je weer onge bent geworden! Hier afgelopen dinsdag in het ziekenhuis geweest. Maandag hoor ik het definitief, maar de gyn dacht dat alles goed was. Mijn eileiders zijn niet verstopt of kapot.. Dus niets houd het tegen om zwanger te raken. Helaas tot nog toe niet het geval. Gelukkig had ik ook weer een ei en hebben we dus onze verplichting ook weer vervuld.. Hopelijk is dit het laatste verplichte nummertje, maar dat schrijf ik alweer bijna een jaar.. Nog vijf maanden op de manier door zoals nu, en daarna een half jaar insemineren. Mocht het dan nog niet raak zijn, dan gaan we over op ivf etc.

Gefeliciteerd Alou met het goede nieuws!

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gefeliciteerd Alou, leuk!!! Heb al lang niet meer gekeken hier. Jullie zitten dus nog steeds op t wachtbankje, ik hoop echt dat er binnenkort weer goed nieuws bij komt. Het is jullie zo gegund! Volhouden dames.. Hier gaat alles goed en ons boefje is 4 maanden. Brabbelt, lacht, lief, nog steeds alleen borstvoeding!

20. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Vandaag naar het zh geweest. Heb drie eitjes welke alle drie op springen staan. Heb mijn injectie ook weer gehad, dus dat wordt over een aantal uur weer klussen! Hoop niet dat we alle drie de eitjes bevruchten, want dan staan we voor de keuze om er 1 weg te laten halen en dat lijkt mij een erg moeilijk besluit..

Deel Deze Pagina