al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Hoe gaat het bij de overige kleine groep niet zwangere?

En hoe gaat het met de meiden die ondertussen zwanger of bevallen zijn?

2. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes naturel!!

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dankjewel! Helaas vergroot dat niet mijn kansen ;);) Ben reuze benieuwd of het dit keer raak zal zijn. Begin er al aardig klaar mee te raken. Hoe gaat het met je dochter?

4. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik naturel!! Ik hoop er t bij jullie ook snel raak zal zijn!
    Hier alles goed, inmiddels al de 6 maanden gepasseerd en dus ook al 6 maanden borstvoeding. Ben ik toch wel trots op. En ze doet t geweldig! Groeit goed, slaapt goed en kan al omrollen en schaterlachen. Zo leuk!!

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Goed om te horen tero. En wat fijn dat je de bv zolang al vol houdt! Geen last van ontstekingen of kloven? 6 maanden alweer. Gaat hard he

6. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    J gruwelijk hard! En wel een paar keer ontstekingen gehad, maar na se eerste week drinkt zij niet meer bij mij. Ik kolf fulltime

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Oke, en daardoor krijg je dan minder ontstekingen ofzo? Dapper dat je ondanks je ontstekingen door bent blijven gaan.

8. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee staat los van elkaar. Zij halte niet goed bij mij, afvallen, bijvoeden etc. Dus na een week besloten fulltime te kolven.
    Vorstonstekingen kwamen daarna, is even pijnlijk en vervelend, maar je weet waar je het voor doet.
    En moet zeggen dat bv bij mij ook wel goed loopt hoor. Zij drinkt nog 4 flessen en ik kolf nog maar 3 x en daarmee heb ik t gros bij elkaar maar had ook 10 liter in de diepvries (nu nog 8 Ofzo)

9. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Oke, lekker hoor dat het zo goed loopt dan! Heeft je dochter alleen maar profijt van

10. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie! En met de kindjes wat gaat dat hard zeg 5 en 6 maanden alweer. Ik wil ook graag borstvoeding geven, in augustus heb ik een cursus. Ben benieuwd!
    Op dit moment 26 weken zwanger en alles gaat tot nu toe erg goed. 😊
    Ooh wat spannend Naturel 3 eitjes!! Succes!!!

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Fijn om te horen dat alles goed gaat alou!

Hier zenuwachtig. Heb gevoelige borsten en tepels. Nu heb ik dat wel vaker, maar toch lijkt het nu anders. Mijn man denkt dat mijn borsten gegroeid zijn, dus wie weet. Heb stiekem gespiekt wanneer ik onge zou moeten worden en dat is ws. aanstaande maandag. Hopelijk sla ik het even 9 maanden over!!
    Nu enorme last van hooikoorts. Ben er misselijk van.. Mja wat was er dan eerder he.. Twijfels en zenuwen..!

12. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

nou dames van mij ook even een update
    morgen gesprek met de gyn over iui ivf of iets ben volgende maand een jaar aan het spuiten

13. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Pfff. Lang hoor anoniempje.. Heb t echt met je te doen..

14. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    CB is overduidelijk. Hopelijk blijft het goed gaan..

Bijgevoegde bestanden:

15. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woehoe super!!! Proficiat!!!

16. JoyfullHanneke

JoyfullHanneke Actief lid

23 mei 2015
    120
    0
    16
    Utrecht
    Ik ken jullie situatie helemaal niet, maar omdat ik wat ouder ben en ging zoeken naar iets wat mij zou helpen qua vruchtbaarheid, kwam ik terecht bij een supplement; Maca. Dit is een wortel wat de eigenschap heeft je hormoonhuishouding te stabiliseren. Wordt veel gebruikt door vrouwen die zwanger willen worden of in de overgang zijn. ..
    Misschien is het een probeersel waard??
    Succes en veel sterkte!! Groetjes Hanneke

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oohhh naturel wat spannend!!! Ik duim voor je dat t goed blijft gaan maar je bent gewoon zwanger meid..!!! Gefeliciteerd alvast :-D je geduld is beloond!
    Tero snel gaat t allemaal he? Ik geef ook al 5 maanden borstvoeding en dat gaat super! Heb alleen in t begin de eerste dagen kloven gehad wat echt enorm pijnlijk was maar was vrij gauw over met purelan wolvet, echt het beste middeltje daarvoor! Spannend allemaal he alou en leuk al die voorbereidingen. Ik vond dat heerlijk.
    Leuk dat je naar een voorlichting over bv gaat, is zo goed voor ze!
    Anoniempje, hoe ging je gesprek?

18. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Woooooooow Naturel wat geweldig nieuws!!! tranen in mijn ogen jaja ook de hormonen maar ik gun het jullie zo!!! :)
    En nu duimen dat alles goed mag gaan!!

@Hanneke, ik heb Maca poeder van de Ekoplaza een tijdje door de smoothies gegeten en kan dat dit werkt bij vrouwen. Ik merkte alleen helaas geen verschil in mijn lange cylcus.

@Meis, ja bv is absoluut goed voor ze. Ik hoop zo en ga er gewoon voor dat dit ook bij mij mag lukken. Nu maar hopen dat die kleine meid daar ook zo over denkt ;)

@Anomiempje, ook van mij de vraag hoe ging het gesprek? Hopelijk krijg je er duidelijkheid over en gaat het bij jullie gewoon werken! Dikke knuffel voor jou!

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gaat vast lukken alou! Ik was ook bang van: straks lukt t niet ofzo en ik wil dat zo graag! Maar de natuur doet vanzelf z'n werk en bijna altijd gaat t goed. Vaak is t de eerste dagen zeker niet makkelijk en ik heb ook veel onzekere momenten gehad maar heb doorgezet omdat ik t graag wilde.

20. anoniempje1989

anoniempje1989 Niet meer actief

@naturel
    nogmaals gefeliciteerd meid!!

met het gesprek niks opgeschoten 2 uur moeten wachten kwam een spoedgeval tussen pff
    naar 10min wou ze me al weg sturen zelf om zaadonderzoek gevraagt en hsg
    zaad net ingelevert maar hsg wacht ik nog mee schijnt erg pijnlijk te zijn volgens haar en het is toch 2x raak geweest dus dat wil ik pas voor iui of ivf doen

Deel Deze Pagina