al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    p.s. ik heb die steekjes (lichte) mn hele cyclus door wel eens gevoeld, soms wat vaker en soms ook dagenlang niet. Wat dat bij mij is, geen idee.. Voelde vandaag ook wat maar is maar zo kort en licht

2. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    meis, ik voel ook wel eens iets van steekjes of iets en ook wel is het idee dat er evt een menstruatie aan zou kunnen komen maar opeens is dat dan weer weg zonder dat er iets gekomen is..

sprankelkind, echt een raadsel maar alleen maar beter.

Ik hoop dat mn acupuncturist gelijk heeft dat mn lichaam krachtig genoeg zou moeten zijn nu om weer een cyclus aan te kunnen.. had ik verteld dat de vorige x ik een naaldje kreeg in mn hand waardoor ik gewoon kort even tintelingen voelde (beetje te vergelijken met tintelingen van een slapende hand ofzo maar wel de tintels niet het verlamde gevoel) ze zei dat is energieverplaatsing. Nou dat was de eerste x dat ik zo sterk 'iets' voelde van de acu!

Grtz.

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hopen dat het binnenkort dan toch echt komt! Ik wou dat die menstruatie gewoon opgewekt kon worden!

4. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft een hoop onzekerheid hè dat wachten

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Nogal..weet jij al meer?

6. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg vrijdagmiddag de uitslag van m'n prolactine, daarna verder plan

7. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Primolut missch optie?

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja wie weet.. heb jij daar ervaring mee? Hoorde ook al over provera? Ik wil misschien volgende week langs de HA opnieuw, ivm mn cyclus. Maar misschien is het beter ook een controle te krijgen, want misschien is er wel wat anders aan de hand, geen id!

9. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja had kuurtje gekregen bij mijn 2e cyclus..dit ook omdat ik bang was voor een doorbraak (ging trouwen en op huwelijksreis) dus eigenlijk om t uit te stellen en vervolgens weer op te wekken. Ben je wel bezig met tempen? Moeilijk.indd zolang wachten. Hopelijk kan je huisarts je wat meer duidelijkheid geven..al is t maar om dingen uit te sluiten.. Succes!

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok! Nee nog niet bezig met tempen, vind ik nog een beetje teveel gedoe. En vooral nu met deze lange cyclus. Ik moet vandaag naar de ha voor wat anders en heb besloten dan maar gelijk om een doorverwijzing te vragen naar de gyn (anders zou ik volgende week gaan!). Hopelijk gaat dat lukken en doet ze niet moeilijk.. Het is nu al wel 8 maanden bijna en heb nu al bijna 90 dagen zonder menstruatie

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Even een update: 20e moet ik bloedprikken (voor hormoonwaarden) en dan heb ik de 29e afspraak bij de gyn in het ziekenhuis! HA deed er helemaal niet moeilijk over. Geen idee wat ik er van moet verwachten..gewoon inwendig onderzoek denk ik? Ieehh.. Maar ben wel blij dat ik toch eindelijk ga. Dat afwachten is ook zo vervelend. Is er bij jullie nog nieuws ondertussen?

12. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meis, ok succes, we horen er wel van toch? hihi.
    Geen veranderingen of nieuws hier!

Grtzz

13. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Jep! Ik zal het meteen laten weten..al duurt het nog even hihi.
    Balen dat er nog geen nieuws is.. maar maandag heb je weer acu neem ik aan? Hopen dat t wat gaat opleveren

14. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn meis, dat je naar de gyn kan. Natuurlijk miet fijn dat het nodig is, maar wel dat er iets gaat gebeuren. En vergeleken met mij kun je heel snel terecht!

Ik weet inmiddels dat m'n prolactine opnieuw verhoogd was, dus zal starten met medicatie en zal binnenkort een MRI krijgen om te kijken of er geen goedaardige tumor in de hypofyse zit die dat prolactine aanmaakt.. Spannende tijd dus wel

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend pommepom...

Ja ben weer bij acu geweest idd, nu mag ik over anderhalve week terug komen dus al iets langere tijd ertussen :) Ik kijk t nog 2 maanden aan als t dan nog niet door gekomen is ga ik denk maar naar huisarts en stop ik denk bij de acu. grtzz

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Idd erg spannend pommepom. Wanneer gaan ze dat nakijken? Wat betekent hypofyse eigenlijk...? Holidays: Ok, das een goed teken! Zou als ik jou was het niet al te lang aankijken, misschien kun je om een verwijzing naar de gyn vragen, gewoon om te kijken of alles er goed uit ziet, en wanneer dat zo is verder gaan met acu? Want misschien is het gewoon nog ontpillen, wie weet.. Ieder lichaam zit weer anders in elkaar :)

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is stil hier... weinig veranderingen denk ik?

Grtz,

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Jaa..hihi...niks te melden. HELAAS. Niemand dus?! Ach ik wacht al niet eens meer op een menstruatie. Ik wacht op de 29e, dan eindelijk naar de gyn voor meer informatie..! Ben bang voor PCOS maar ja ik kan nog niets zeggen of denken natuurlijk voor ik ben geweest.. Spannend.. Jullie al plannen om richting HA te gaan??

19. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    In januari neem ik weer contact met de HA op.. Dan zit mijn half jaar wachten op een menstruatie er op.. Vandaag op dag 112. Het is echt niet leuk zo. Helemaal omdat er van ons verwacht wordt dat we niet heel lang zullen wachten met kindjes maken.. Mja, dan moet mijn lichaam wel meewerken. Ondertussen dus wel telkens creatieve antwoorden aan het verzinnen, waarom ik nog niet zwanger ben.. *zucht*
    Mijn man en ik kijken ondertussen uit naar Januari. We hopen dat ik dan gauw geholpen wordt om ongesteld te worden. Binnekort zal ik ook weer een zwangerschapstest doen. Daar wij het gewoon onveilig doen en mijn moeder ook nergens last van had met haar zwangerschap, wil ik alles blijven uitsluiten :)

@pommepom; succes de komende tijd! Hopelijk komen er antwoorden. Ze hebben het ook even gedacht in mijn familie, maar dat bleek loos alarm. Helaas heeft die persoon nog steeds geen antwoorden op de symptomen.

@Meis28; Succes de komende tijd! Hopelijk kan de medische wereld je wat verder helpen. De hypofyse zit trouwens tussen je ogen (waar de Indiase mensen een rode stip hebben ongeveer) De hypofyse regelt je hormoonhuishouden.

@Holidays; Weer nieuwe ervaringen gehad bij de accu? Vorige keer merkte je veel meer tintelingen enzo toch?

20. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjonge schiet nog niet op hier he haha!
    Meis, misschien is het niet eens pcos, kunnen ze niks vinden en is heeft het toch met jaren pilgebruik te maken oid.. Het kan, heb ik gelezen dat er niks aan de hand HOEFT te zijn... ik hoop het voor ons!
    Naturel, dag 112. Ik zaterdag 160! het gaat maar door en door he...
    voelde iets minder mag nu na anderhalve week terug komen dus hopelijk komt er deze maand wat door... maja...

Grtzz

Deel Deze Pagina