Zaterdagochtend tot gisteren laat in de middag, maar ook echt alleen als ik op de wc zat (niet in onderbroek) en na de seks had ik t ook Ja ga vanmiddag wel testje halen en dan zie ik wel..(zeg ik nu heel stoer, maar zal t waarschijnlijk toch meteen doen)
Wat lief, dankjewel. Ja missch wel, maar geloof er zelf niet meer zo in. Afwachten afwachten..hopelijk breekt de ongesteld snel door. Kunnen we weer verder
Nou ja, het komt goed. Jammer dat je niet precies weet wanneer je eitje was... Ik hoop op m'n eitje deze week. Vrijdag bloedprikken dus dan weet de gyn zeker of ie geweest is of niet...Spannend
Nee indd. Volgende ronde toch echt aan de ovutesten. Hoop t ook voor je..hou me maar op de hoogte ook al n tijdje bezig dan?
Hoi, welkom jullie 2. Simmy heb je anders ook zin om mee te kletsen in het topic 'rare cyclus, voor het eerst naar de gyn' in zwanger worden clubjes? Heb dat topic pas aangemaakt voor degenen die ook binnenkort naar de gyn moeten. Ik moet woensdag bloedprikken en de 29e naar de gyn.. Mama 86, balen.. misschien is je cyclus ook nog te onregelmatig en moet het nog tijd hebben
@ mama86, mijn zoontje Rafael is overleden na 24 weken zwangerschap omdat m'n vliezen gebroken waren. Hij is 12 augustus geboren. Na dit verschrikkelijke verlies wil ik zo graag weer zwanger worden....Daarom al deze moeite. Ik heb er alles voor over! @ Meis28, goed ik kom ook naar jou toppic. Ben benieuwd wat de gyn tegen jou gaat zeggen. Ik moet de 27e
Vreselijk Simmy.. dat zal erg moeilijk voor je moeten zijn. Ik zie je dan in het andere topic Misschien heb je zin om je daar nog even in voor te stellen, zijn nog maar met weinig hoor
pff heftig simmy gecondoleerd.. wat erg dat je dat heb moeten meemaken . Ja dat snap ik hoop dat je snel weer zwanger bent. @meis28, dank je, hopelijk krijg je ook snel meer duidelijkheid. Ik had vorige maand ook n doorverwijzing gekregen maar werd in die week ongesteld en achteraf mijn ei overduidelijk gevoeld, dus vond t niet meer nodig hopelijk deze maand weer n wat kortere cyclus..
heftig simmy, ik duim voor je, Blijven jullie ook wel gewoon hier posten? ben benieuwd naar alle vorderingen.... als die eens mogen komen dan.. Ik zit al ergens in of rond de 160 dagen geloof ik zonder cyclus.. grtz
ik blijf ook hier posten hoe t allemaal gaat verlopen. Echt niet leuk zo'n lange cyclus. Ik hoop echt dat er gauw iets aan gedaan wordt.