al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wat leuk!! Klinkt hoopvol :)
    Mama86: heb jij die primolut van de HA gekregen of na een gyn bezoek? Hoop ergens dat ik dat ook krijg vrijdag van de gyn en dat ik dan weer kan kijken of m'n cyclus beetje normaal wordt.. Weet echt niet wat t is bij mij!

2. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden help!!!,net getest met k2v5 met avond urine en zie een licht streepje als ik de test tegen t licht hou?? Is dat voorgedrukt of?? Morgenvroeg weer maar ben zo zenuwachtig nu..

Meis28. Via ha gevraagd wegens huwelijk en huwelijksreis was bang dat de hel zou losbreken na 81dagen..dus eigenlijk uitstel, erna menstruatie gehad

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Geen id! Spannend! Zou idd morgen of maandag ochtend weer ff proberen.. succes ;)
    Heb je je vruchtbare periodes bijgehouden of dat niet? En op welke dag zit je nu?

4. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ben zo benieuwd,maar ook zo bang voor teleurstelling omdat ik stiekem te veel hoop.probeer.morgenvroeg en waarsch maandag weer..

Nee niet bijgehouden wel vorige week zaterdag bruin slijm gehad..nu dag35

5. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net getest...nu negatief helaas.

6. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wtf?? Ik kijk toch op de test,(na afleestijd) en nu is t streepje toch te zien, duidelijker dan gisteren!! Wat moet ik hiervan denken?

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Raar! Misschien ander merk test proberen morgen?

8. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Spannend!! Heb je een foto??

9. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier is ie! En wat denken jullie??

Bijgevoegde bestanden:

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik heb er niet echt verstand van, sorry! Maar zie wel vaag wat. Anders doe je met een ander merk morgen of dinsdag opnieuw? Dan moet t toch wel duidelijker zijn?

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Meiden hebben jullie tussendoor nog wel eens getest? Ik heb na de laatste x (urine test bij huisarts rond dag 70) de hoop opgegeven (had ik toen ook al haha!). Ik voel ook niks. Hebben jullie tussendoor nog wel eens oud bloed verlies of spotting gehad ofzo? Ik helemaal niets!! Alleen wittige afscheiding

12. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet na afleestijd of het dan nog geld? Kun je geen clearblue met indicator proberen?

Meis, ik heb al zo lang niet meer getest! Zal t toch wel merken denk ik als ik opeens zwanger blijk.. al is het niet meteen dan wel later. Maar dat denk ik niet. Ik heb denk maar een test of 3 gebruikt geloof ik allen negatief dusja. Int begin had ik veel last van bruinverlies.1x heb ik een keer roze afscheiding gehad maar ook dat bleek niks. Dusjaa.. en nog steeds geen onge! Dag 168 vandaag! Dus bijna 170!

Grtzz

13. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hmm.. nee ik dus ook echt helemaal niets deze cyclus! De eerste twee cycli had ik wel bruinverlies, wat ik heb geteld als menstruatie maar weet dus niet of het dat wel was! Hield ong. 2 tot 3 dagen aan. Heb ook 3 tests gedaan in totaal deze cyclus, maar nu, mocht ik zwanger zijn merk ik het wel hoor hahah. Wauw 170 alweer!!! Voel je nog wel eens wat? Ik vrijwel niet

14. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vanochtend getest en negatief. Dus indd na afleestijd niet betrouwbaar..baal ontzettend! Maar goed dat t dan ook maar snel doorbreekt ben er helemaal klaar mee. Merk dat er een negatieve sfeer om geen begint te hangen en dat de aandacht na mijn kleine man verslapt, teveel mee bezig in mijn hoofd.. heb besloten even stapje terug te doen tot ik me er weer wat gelukkiger bij voel. Dames jullie allemaal veel succes, hopelijk snel duidelijkheid! xxxx

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    mama86,

Ja dat is dus de reden dat ik me rustig hou en het idee van zwanger worden al vooruit geschoven heb, zo van nou het komende jaar verwacht ik er nog niet veel van.. daardoor blijf ik wat rustiger en overheerst het (nog) niet mn leven. Maar natuurlijk baal je. Maar je bent niet de enige en probeer het wat van je af te houden, hopelijk komt onze tijd ook een keer. Zo zie je maar he dat het vaak niet vanzelf gaat en als je om je heen kijkt lijkt iedereen zo makkelijk zwanger te worden wat ook gewoon vaak zo is.. niet eerlijk he. Majaaaaa nou sterkte ermee. x

16. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Dat is balen! Goed dat je probeert je even weer tot rust te laten komen. Veel sterkte.
    xxx

17. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx holidays. Ja indd begint frustrerend te worden. Niet dat ik nou ontzettend lang bezig ben, als ik kijk na sommige hier op t forum. Maar na het 2e streepje had ik toch stiekem erg veel hoop. Ook al was t buiten afleestijd.. Dus het kwam best hard binnen de negatieve test vanochtend. En bij mijn eerste kindje was ik echt meteen zwanger, achteraf cyclus 31 dagen. Waarsch iets te verwend ook. Maar wil niet dat de negatieve gevoelens de overhand nemen. .....dus probeer er nu in te staan met een attitude van "we zien wel" "het komt vast n keer" nou even kijken hoelang we dat volhouden.. ;)

18. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Tsja, 1 keer niezen en er is weer iemand zwanger. En ondertussen maar vriendelijk glimlachen. Het is jammer dat het bij ons zo lang duurt voor we uberhaupt er echt voor kunnen gaan..
    Ik denk dat wij volgende maand al naar de huisarts gaan. Dat is dan een maandje eerder dan afgesproken, maar ben het nu echt zat. Misschien dat ik er nog een test tegen aan gooi, maar dat is meer voor de vorm dan dat ik wat verwacht.

Vandaag alweer op 123 dagen.. *zucht*

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Balen mama 86.. :( Maar het komt heus nog wel! Gewoon lekker door blijven gaan en rustig blijven hihi.. Idd holidays, ik heb nu ook een beetje zoiets van nouja, we zien het wel. Het zal best nog een tijd kunnen duren dus probeer er niet meer zo krampachtig mee bezig te zijn (testen en temperaturen enzo doe ik dan ook niet). Naturel: Goeie stap, het duurt al erg lang. Je hebt het recht op een controle als jij dat wil, gewoon puur om te kijken of alles okay is en om je eventueel de menstruatie te laten opwekken. Anders kun je wel blijven wachten maar voor hetzelfde geld komt die menstruatie gewoon uberhaupt niet. Hoop eigenlijk ook gewoon dat ze vrijdag bij mij zeggen dat ik iets krijg om het op zn minst op te wekken. Ik WIL gewoon ongesteld zijn haha..!!

20. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    naturel 123 dagen alweer! Gaat opzich ook wel weer snel! Ik begon dit topic toen ik net over de 100 dagen was en inmiddels bijna 170! Is toch ni normaal. Toch ben ik stiekem wel blij dat ik niet de enige ben hoor! Niet dat ik jou het gun om geen cyclus te hebben maar anders voel ik me echt zo n apart geval.. maar tis zeker frustrerend meiden! grrr het schiet ook echt niet op! knuffel voor jullie allemaal!!

Deel Deze Pagina