Dat dacht ik dus ook toen ik hier net nieuw was, toen ik dat allemaal las had ik echt zoiets van whoooo zo vanzelf gaat het dus meestal allemaal niet!! Had ik nooit verwacht! Daarom denk ik nu ook: Hoe eerder je bij het probleem bent, hoe beter.. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Als ik hier nu bijv.nog langer mee had gewacht dan ben je alleen maar verder van huis, wie weet waren die waarden hoe langer hoe slechter geworden. Misschien nu met die medicijnen dat het binnen 2 maandjes wel weer beter is, dat hoop ik! Ik zou als ik jou was holidays, toch maar ook eens bloed laten prikken etc. Ben je daar al aan toe?
Holidays, ik kan me dat gevoel wel voorstellen.. Toen vrij lange cycli had en waarschijnlijk zonder eisprong, wilde ik graag naar de huisarts (zonde om te wachten als er daadwerkelijk iets aan de hand is). Maar toen ik in de wachtkamer zat zei ik tegen m'n man dat ik het heel spannend vond, het romantische idee van we gaan voor een kindje is er dan vanaf. Je staat op het punt een heel traject inte gaan en je weet niet wat het je gaat brengen.. Wat voor mij belangrijk was is dat als er iets mis is ik het liever zo snel mogelijk wilde weten...
Ik had dat ook zo.. elke keer baalde ik zo van die menstruatie cyclus en dacht ik: Verdomme, ik ga nu echt naar de HA hoor, dit klopt niet!! En daarna dacht ik weer: Pff nee, het komt vast wel, moet gewoon geduld hebben en heb ook echt geen zin in gedoe en gestress!! Maar nu achteraf vind ik het eigenlijk ook weer niet zo erg dat ik nu al een beetje in zo'n traject zit. Het is voor mijn eigen bestwil! Die trage schildklier en hoge prolactine zorgen er waarschijnlijk ook voor dat ik weinig energie/fut heb en heb het ALTIJD koud. Had daar nooit wat achter gezocht, maar nu komt dat wel op zijn plek.. En ben blij dat ze het nu ontdekt hebben want voor je lichaam klaar is om zwanger te worden kan dan ook weer een tijdje overheen gaan. En wie weet valt het allemaal mee en zijn over een paar maandjes die waarden goed en gaat het allemaal toch ineens snel en 'vanzelf'..!
Ook hier de stap gezet voor een afspraak, doorverwijzing had ik 2maanden terug. Maar net in die week werd ik ongesteld..dus dacht 'wacht volgende cyclus af' nu weer een groot drama dus net gebeld voor n afspraak.. Want de onzekerheid begint aan me te vreten, bij elk krampje/buikpijn,rugpijn. Zou ik zwanger zijn?, is het mijn eisprong?, word ik eindelijk ongesteld? Pff.. Dus 7januari is het zo ver, best spannend!
Hey mama86s Die onzekerheid ken ik als de beste Hier heb ik weer een test gedaan vanmorgen omdat ik vaker misselijk was enz. Zoals gewoonlijk negatief en word ik aardig gek ervan Aaaarggg wanneer kom die menstruatie nou eens
Heel vervelend! Ik hoef nu niet meer te 'wachten' op m'n menstruatie want door die hoge prolactine en trage schildklier wordt ik nu gewoon niet ongesteld. In ieder geval duidelijkheid haha. Nu ik met die medicijnen ga beginnen kan het zijn dat ik wel weer spontaan ongesteld wordt. Dus dan kan ik weer gaan hopen op bloed
Fijn dat je ieder geval duidelijkheid heb meis28 En we blijven allemaal hopen op het bloed denk Hoe erg ik het vond toen ik jonger was hoe meer ik er nu op zit te wachten
Ja stom is dat he.. Maar dat geeft je iig het gevoel dat je lichaam toch wel werkt op dat gebied! Ik heb m'n zwangerschapswens nu ook wel even klein beetje meer losgelaten. Eerst mijn lichaam goed en gezond hebben
Ja toen werkte hij goed Wacht nu er al zo lang op en stiekem toch wel elke dag er mee bezig Een goed en gezond lichaam is wel belangrijk inderdaad ben daarom met alle medicijnen gestopt en gestopt met roken maar ja we wachten nog steeds af...
Ja helaas gaat t niet bij iedereen zo snel en gemakkelijk, maar wie weet valt het allemaal mee en pak je snel weer een cyclus op. Ik denk er ook wel elke dag aan, maar nu heb ik wel iig die duidelijkheid en dat maakt het ook makkelijker te beseffen dat ik momenteel nog even niet zwanger kan raken..
Nou hopelijk komt er voor ons allemaal n beetje schot in..want wachten duurt lang. Ja snap ik meis28 je gezondheid staat voorop. En duidelijkheid ben ik ook echt aan toe. Want de onzekerheid is echt vervelend aan t worden. Dutchdiamond, jij wacht ook al dramatisch lang zie ik, ook al aan doorverwijzing gedacht?
Hoi mama86s, Op hoeveel dagen zit je nu?? En ik zie staan dat jullie op een tweede hopen, hoe is t bij je eerste gegaan?
pff we wachten allemaal al veel te lang! maarja. Wat ik nu weer heb sinds deze week geloof ik of misschien vorige week al beetje maar nu echt veel, is afscheiding...echt veel, dacht dat ik onge werd want voelde het gewoon lopen.. maar ben niet ongesteld helaas ik heb dit nog nooit zo erg gehad geloof ik of ik zou t niet meer weten.. het is wel 'normaal' van kleur en stinkt ook niet maar tis wel veel, waterig slijm zeg maar.. heeel gek! Ik hoop maar dat het een voorbode is van een komende menstruatie of dat het iets te maken heeft met dat mn lijf weer begint te werken.. anders heb ik weer zoiets geks... :S noujaa ik kijk t even aan als het blijft ga ik ermee naar de ha.. Grtz...
@pommepom dag 47 inmiddels valt mee als ik na jullie kijk.. toch hoopte ik dat t elke maand korter zou worden. Ja klopt 1e kindje nu 2,5, ging heeel snel, gestopt met nuvaring, ontrekkingsbloeding, zwanger! Cyclus was toen 31 dagen, kwam er pas achter na 7wkn. Nu duurt wachten extra lang denk ik,te verwend bij de 1e.Jij al over 200 dgn ? Pff heftig @holidays ik had dit met mij eisprong, ook niet draderig zoals je overal leest, maa waterig en veel! Hopelijk is t iets..
Holidays: Ik heb dit de afgelopen aantal weken ook gehad, soms bijna dagelijks en soms zat er weer een dag of meerdere dagen tussen dat het minder was. Voelde het dan ook lopen en was echt veel!! Beetje wittig, heel vloeibaar en gewoon geurloos ja. Geen idee wat het is! Heb het nu nog wel eens..
Hey mama86s Ben na de dokter geweest 2 weken geleden en die zei dat ik makkelijk nog een half jaar kan wachten gezien mijn leeftijd(24) @holidays dat waterige slijm heb ik ook niet zo erg maar vooral morgens bij het afvegen ik vroeg mij ook al af of dit een voorbode is
Ga vandaag even een klote dag tegemoet De vriendin van me neefje is zwanger en ge vraagt of ik vandaag mee wil naar een echo Mooi natuurlijk maar moeilijk om te zien Niemand weet verder dat wij er mee bezig zijn dus kan er ook niet over praten Waarom gaat het bij hun wel zo vlot en wacht ik al zo lang...
Kan je gevoel begrijpen, maar probeer het ook wat te relativeren. Jij wacht al heel lang op een normale cyclus, maar dat je nu nog niet zwanger bent terwijl je pas 1 juli met de pil gestopt bent is objectief natuurlijk helemaal niet lang. Dat is niet wat je wil horen en ik begrijp heel goed dat elke dag al te lang is, maar probeer het soms even van een andere kant te zien. Hopelijk heb je ook een beetje kunnen genieten van het wonder wat zich in haar buik afspeelt. Moeilijk allemaal hè
Het was schitterend om te zien wel heel dubbel Heb inmiddels wat gesprekken met vl gehad en als ik in.februari nog geen cyclus heb gaan we naar de dokter terug dan vinden we het lang genoeg geweest