al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd naar de uitslag donderdag Alou.
    Meis, het schiet allemaal niet op he..
    Vervelend dutchi dat je er sacho van wordt...

Bij mij het slijmverlies is weer minder, bijna weg! Vanmorgen had ik tot 3x toe nu weer links onder in mn buik wat pijn ofzo. Ik zei tot 3x toe ff au.. maar daarna niks meer. Weten jullie hoelang je het zou moeten voelen als je een eisprong hebt? Het was maar ff 3x de rest van de dag niks.. maar het was wel een ander gevoel als de vorige x toen ik rechtsonder wat dacht te voelen.. achja het zegt allemaal zo weinig he.. Dusja maar nog steeds geen onge iig! ;) grtzz

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

Ja maar loop inmiddels al een tijdje weer met krampen en heb het idee dat als ik in bed lig ze erger worden maar komt met vlagen
    Gister erg vandaag minder last
    Snap er niks meer van:(

3. Joy1

Joy1 Bekend lid

11 mrt 2013
    512
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hee dames, ook met een lange cyclus is er hoop! Zie mijn onderschrift! Ik hoop dat jullie dit geluk ook mogen hebben!

4. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Is er een indicatie bekend hoe lang dat duurt voordat ze aanslaan?
    Ja begrijpelijk dat je niet kan wachten. Hopelijk heeft je lichaam het snel weer onder controle.

Ja ik ook, er wordt vooral gekeken naar mijn leverwaarde.

Dank Joy! :)

Vervelend he! Wel weer fijn dat het minder wordt.
    Als ik krampen heb dan ga ik er meteen vanuit dat het door mijn spastische darmen komt, ik koppel het nog niet aan een te lange cyclus, maar wie weet kan dat wel zo zijn..

Waar ik afgelopen dagen in vlagen last van heb is pijn en ook steken in mijn onderrug. Andere steken zijn het dan de steken die ik gewend ben als ik ongesteld moest worden.
    Kan dit te maken hebben met een mogelijke eisprong?

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Het zou natuurlijk altijd kunnen, een eisprong voelt niet bij alle vrouwen hetzelfde dus wie weet. Misschien een ovu testje gebruiken? Ik zelf heb echt geen idee hoe een eisprong voelt ;) Sommige vrouwen voelen m uberhaupt niet dus het maakt het er allemaal niet makkelijker op te weten wat je lichaam aan het doen is haha. Ja de huisarts en gyn hebben gezegd dat de cyclus zich weer moet oppakken (dat ik weer ongesteld zal worden) wanneer de medicijnen een beetje hun werk gaan doen. Want het komt echt daardoor zeggen zij. De schildklier medicijnen gaan pas na 6 weken echt werken heb ik gelezen en ben nu pas in de tweede week dus denk niet dat daar echt al wat van te merken is. Bovendien is het pas een lage dosis om mee te beginnen dus kan ook nog zijn dat dit nog niet voldoende is voor mij. De prolactine medicijnen begin ik eind december mee en dat schijnt wel een vrij sterk middel te zijn (dostinex), dus hopen dat er dan wel wat gaat gebeuren!

6. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    @meis28,
    Hoop het zo voor je!!

Uitslag van bloedonderzoek was allemaal goed.
    Arts wil nu verder onderzoek naar chronische darmziekten. Nog steeds onduidelijkheid helaas maar wel weer heel fijn dat de bloedwaarde nu wel verbeterd zijn.

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gelukkig was t goed! Nu kijken of ze
    Nu iets kunnen vinden. En het feit dat je menstruatie uitblijft? Wat doe je daar nu mee?

8. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat uitslag goed was voor nu. Grtzz

9. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Nog afwachten. Althans dat is wat mijn huisarts me toen vertelde. Als het in januari nog steeds uitblijft krijg ik een doorverwijzing naar de gynaecoloog.
    Heb er dus niet met mijn arts van de interne over gehad verder. Ik ging er vanuit dat zij hetzelfde als mijn huisarts me zou vertellen: wachten.

Worden we aardig goed in.. ;)

10. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dag dames. Effe alles terug gelezen. Aan de twee meiden die zwanger zijn geworden: GEFELICITEERD!!

Hier nog steeds niets. Heb ook geen idee van t aantal dagen en focus me er ook niet heel erg meer op. De wens voor een kindje hebben we nu FF uitgesteld, omdat we wat andere dingen op de planning hebben staan. Wel ga ik een dezer dagen de huisarts contacten over mijn cyclus.. Die moet eerst maar in orde zijn...

11. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    @naturel,
    Ik zie in je onderschrift dat we beide bijna in dezelfde periode gestopt zijn met de pil. Had je niet daarna een ontrekkingsbloeding? Zoals bij een 'normale stopweek'
    Slim om al eerder contact op te nemen met de HA. Want je wacht ook al erg lang!

12. Judith1974

Judith1974 Nieuw lid

13 dec 2013
    1
    0
    0
    Jemig, ik zou zeker naar de huisarts gaan. Je gaat toch niet zitten wachten tot in de eeuwigheid terwijl je zwanger wil worden? Ik zou zelfs zeuren om n verwijzing naar n gynaecoloog. Maar dat lukt niet altijd helaas. Succes!

13. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    En jij hebt je aangemeld om dit als eerste bericht te plaatsen?

Maargoed, de huisarts zal niet zo snel doorverwijzen. En dat is ook wel terecht. Als je zwanger wil worden duurt alles te land, maar het is logisch dat er ook naar kosten enzo gekeken wordt. Daarbij is een gyn-traject instappen ook niet altijd leuk, dat geeft ook weer een hoop spanningen e het is toch beter als je lichaam het zelf doet.

Blijft dat ieder moet doen wat goed voelt, en een consult bij de huisarts om de opties eens door te spreken lijkt me sowieso altijd goed.

14. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Bezoekje huisarts voor advies kan nooit kwaad. Maar om dan direct te gaan 'zeuren' voor een doorverwijzing lijkt me (nog) niet nodig.

En inderdaad wat Pompom ook al zegt het is een heel traject waar je in gaat. (Aanmelding om dit als eerste bericht te kunnen plaatsen was ook mijn gedachten.. ;) )

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Niet iedereen wil meteen gaan 'zeuren' voor een doorverwijzing, soms pakt het lichaam het uiteindelijk toch gewoon zelf op. Dus... Ieder haar eigen gevoel. Ook niet iedereen hier in dit topic heeft 'haast' met zwanger worden

16. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dames ik heb hier veel mee gelezen (en volgens mij ook wel gepost) want ik was ook bang dat ik over de 100 dagen zou komen nadat ik al een cyclus van 81 heb gehad...

Maar gelukkig kreeg ik deze keer met circa 56 dagen een eisprong en ben ik inmiddels ongesteld geworden. Dus het kan inderdaad echt, een eisprong in een onregelmatige cyclus!

Overigens is die eisprong 14 dagen na de teunisbloemolie gekomen en ik lees dat dit wel vaker gebeurd!
    Ik ben dus nu opnieuw begonnen met teunisbloemolie, en hopelijk krijg ik dan deze cyclus een normaal aantal dagen, of in ieder geval korter dan 70..

Kop op dames.. en ik hoop dat ik me hier niet meer hoef te laten zien..

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    catmommy ik hoop het ook voor je.

En idd meis28, niet iedereen heeft de 'haast' zsm zwanger te worden.. Alles word ons allemaal duidelijk op ieder zn tijd toch :)

Dat weer even mijn inbreng hahaah.

Grtzz

18. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi bericht catmommy! Op naar een mooie cyclus nu!

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Zou fijn zijn catmommy als het bij jou nu de goede kant op gaat! Misschien toch ontpillen en dat het nu langzaam aan voorbij is? En t kan best zijn dat jou de teunisbloem olie op een positieve manier helpt! Succes :D

20. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ik zit net even een stukje te lezen, heb volgens mij al eerder gereageerd, maar kan het niet meer terug vinden, zijn ook zoveel bladzijdes intussen en ik ben even een paar dagen niet op het forum geweest :(

Ik heb ook een lange periode er tussen gehad, ik heb toen ook naar info gezocht en sommige moeten niet ontpillen en andere kunnen er een jaar last van hebben, ik had echt zo'n gevoel dat ik wel tot die laatste groep zou gaan behoren, helemaal omdat ik de diane-35 heb geslikt en daar schijn je langer van te moeten ontpillen.

m'n eerste cyclus was gewoon netjes en ik dacht eerst gelukkig m'n cyclus pakt zich gelijk goed op, maar niet dus, daarna duurde het 122 dagen.
    122 dagen, ik had allerlei "kwaaltjes" en dacht een aantal keer aan m'n lichaam te merken dat ik ongi zou worden, maar loos alarm, de krampen verdwenen weer en verder niks.
    Na 122 dagen werd ik eindelijk ongi en was nog nooit zo blij geweest dat ik het was ;)
    Helemaal toen ik het na 29 dagen weer werd, mijn cyclus was terug op orde en we konden eindelijk beginnen, nu zitten we in ronde 3 en zit m'n cyclus op 29 a 30 dagen.

Er is dus hoop als je nog niet zo lang geleden bent gestopt met de pil, de meeste huisartsen zetten er zelfs een jaar voor en pas als het na een jaar niet terug op orde is gaan ze verder kijken, omdat het gewoon zolang kan duren voordat alles uit je lichaam is en je lichaam alles zelf heeft opgepakt, of je nu kort of lang de pil hebt geslikt maakt volgens mij weinig verschil.

Ik weet dat het geen pretje is om af te wachten tot het komt, zeker niet als je je ook nog eens hetzelfde voelt als dat je ongi bent, maar net die ongi er niet is.

Er is niks zo erg als afwachten als je iets heel graag wilt, maar het hoeft niet gelijk te betekenen dat er iets mis is met je lichaam.
    Een kennisje is zwanger geworden terwijl ze maar 1 of 2 keer per jaar een eisprong had, haar lichaam maakte gewoon niet meer eitjes aan, dus het kan wel ook al heb je een hele lange cyclus

Deel Deze Pagina