Ik heb ook PCO en loop bij de gyn. Met clomid moest ik op de derde dag van mijn cyclus starten. Met andere woorden je moet toch eerst ongesteld worden. Hiervoor heb ik 1 week duphaston gebruikt. Toen vanaf cd 3 tm 7 clomid 50 mg. En op de 21e cyclusdag bloedlaten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest. Bij mij was dit niet het geval en heb weer een week duphaston geslikt en zit nu aan de 100 mg.
Met PCO ben ik niet bekend. Heb tijd terug wel naar informatie gegoogeld en ik zag al op het forum hier een aantal topics over voorbij komen. Het is bijna januari.. Betekend dat ik bijna mijn huisarts kan/mag bellen voor doorverwijzing gynaecoloog. Moet vast bloedprikken (hebben ze al een aardig voorraadje van mij voor mijn darm- en leveronderzoeken ) Ben heel nieuwsgierig naar die mogelijke afspraak! Fijne dagen allemaal nog!
Hallo dames, Wat jammer om te lezen dat de meeste nog steeds geen cyclus hebben.. Ik lees nu nog heel af en toe op dit forum, want wordt er anders niet gelukkig van... Vandaag welgeteld op 157 dagen.. We hebben de kinderwens even opzij geschoven en zullen in het nieuwe jaar een afspraak maken bij de huisarts. Nu eerst meer een cyclus opbouwen voordat we aan kinderen zullen beginnen. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus voor de pil was, maar wanneer ik het aan mijn moeder zou vragen, weet zij ook meteen hoe laat het is. Ik wacht daar nog wel even mee. Ook ben ik hard aan het trainen voor een doel, dus is een zwangerschap nu toch niet zo handig. Uiteraard wel welkom maar doen het voor de zekerheid toch maar wat veiliger.
Hai meiden, hoe waren jullie kerstdagen? Mijne prima, gezellig enzo hoor! Nog steeds niks, geen onge, dus de steekjes die ik eerder gevoeld heb heeft dus niks met ovulatie te maken gehad! Dus we gaan maar weer even zo door. Naturel. Oh ok dus je ben er zoiezo minder mee bezig momenteel. Ik zit trouwens ook over de 200 dagen hoor! Om precies te zijn 201 dagen! Maar ik hoop in 2014 toch wel zwanger te mogen worden dus die cyclussen van ons allemaal moeten gewoon maar eens komen opdagen hoor! grtzz
Holiday Kerst hier is ook gezellig geweest wel tegen een shirtje met grote letters mom2be aan moeten kijken en vandaag te horen gekregen dat het waarschijnlijk een jongen word maar verder veel gegeten natuurlijk In januari wil ik terug naar de huisarts omdat ik dus nog niet ongi ben geworden De huisarts gaf de vorige keer al aasn dat ik en mijn vriend dus onderzocht gaan worden dan maar iemand een idee wat ik en mijn vriend kunnen verwachten?
@holidays Ja er minder mee bezig.. Ik acht de kans klein op een zwangerschap nu, omdat er nog niks qua cyclus aan de gang is. Januari naar de dokter en dan eerst maar een cyclus opbouwen. Hier ook fijne feestdagen gehad
Hoi meiden, Allemaal fijn de feestdagen doorgekomen zo te lezen. Bij mij was t ook erg gezellig en fijn de familie weer te zien. Hier ook nog steeds niets. Voel ook al een hele tijd niets meer qua steekjes ofzo wat ik eerder nog wel eens had. Begin overmorgen met het tweede medicijn. Verwacht er maar niet teveel van.. Eind januari iig dus weer bloedprikken.
Ja ik denk dat we hier allemaal een minder grote kans hebben op een zwangerschap zolang er geen cyclus is helaas Dus laten we voor elkaar en onzelf maar weer hard duimen dit jaar! Grtzz
Hallo, Ik tel de dagen ook af. @Duth Diamond: jij zal waarschijnlijk een inwendige echo krijgen om te kijken wat er aan de hand is en bloed laten prikken. Je vriend zal waarschijnlijk een potje met 'vers' zaad moet inleveren om te kijken of daar alles goed mee is. Zo heeft de gyn het mij iig uitgelegd enkele maanden geleden, voor wanneer we met het traject verder wilde (PCO geconstateerd zonder dat we nog een kinderwens hadden). Ik heb voor de vragenlijst van de gyn die ik moest invullen mn cyclus maar eens nageteld, eerst 196 dagen, nu 185 dagen (het wordt iig al minder hihihi). Nu zit ik pas op 12... (net spontaan ongesteld geweest) dus als ik moet wachten op mijn eigen cyclus heb ik wel weer even te gaan...
Ik had (achteraf geteld) na het stoppen met de pil een eerste cyclus van meer dan 289 dagen!!! En toen een hele nette van 30 dagen. Maar in beide cycli bleek ik geen echte hormoonactie te hebben gehad, en zeker geen ei. Nu wijzen alle tekenen erop dat ik eindelijk een echte goede cyclus krijg met alles erop en eraan. Maar ik heb PCOS en dat heeft er natuurlijk zeker mee te maken gehad
Jaaa!!! Mijn ovu testen worden nu steeds donkerder, dus ik heb echt goede hoop! Anders ga ik in januari starten met de hormonen.
Heey girls Een heel fijn uiteinde gewenst en een gelukkig nieuwjaar Hopen dat er voor ons een klein wondertje te wachten staat
tnx, fijne dag en goede jaarwisseling gewenst! En idd hopelijk wordt 2014 voor ons een wat meer vruchtbaar jaar! grtz
Hier nog nieuwtjes? Hier niet haha. Wanneer heeft iedereen afspraken bij de gyn/huisarts? Ik moet de 26e opnieuw bloedprikken.