Spannend alou! Ben benieuwd hoe het zal gaan. Babel welkom! Jee dat waren toch een aantal dingetjes bij elkaar, fijn dat je nu geholpen wordt en je weet wat er speelt! Pommepom: gefeliciteerd!!! Super leuk voor je en spannend!! S toch nog succesvol gegaan bij jou hihi..! Ik heb geen bijwerkingen van de dostinex (voor verhoogde prolactine gehalte), dus dat is erg fijn! Van de eutirox (voor de trage schildklier) ook niet. Maar nog steeds niet ongesteld. Heb wel weer veel puisten rond m'n kaaklijn gehad sinds twee wekn, nu lijkt het iets rustiger te worden (hoop ik!). Gisteren had ik ook wit met doorzichtige afscheiding wat best wel rekbaar was, dus ik dacht; misschien heb ik nu eindelijk een eisprong?! Maar ik juich maar niet te hard hoor.. Eerst maar eens afwachten
Heey dames Babel welkom! Pommepom gefeliciteerd geeft toch weer wat hoop Meis28 fijn dat je geen bijwerkingen heb puisten heb ik ook ontzettend last van na het stoppen met de pil heb er zelfs op me borst een en in me nek (dit was in het begin nog niet zo erg) spannend bij je meis Nou hier verder nog geen verandering ondanks de krampen die af en aan komen Dus vandaag het heft in eigen handen genomen en de huisarts gebelt en kan vrijdag terrecht (08:40) Wel een andere als de eerste keer maar hopelijk kan zij meer doen als de andere Ook al zou me vriend liever wachten ik ga nu even aan mezelf denken want ik kan niet meer wachten denk niet dat een man echt kan snappen dat wij er een hele dag aan denken ( tenminste ik denk er steeds aan zo ie zo bij een bezoek aan het toilet steeds zoekende naar een druppel bloed)
Snap helemaal wat je bedoeld dutchdiamond. Ik was en blijf ook op zoek naar bloed. Maar je wil gewoon graag laten onderzoeken wat er is of je wilt ook al echt door ivm zwangerschapswens. Want dan denk ik dat het wel heel belangrijk is wanneer je dit samen met je partner doet en jullie hier allebei klaar voor zijn. Ik wilde dit ook al heel lang maar heb een jaar gewacht totdat hij ook zo ver was. Vond ik ook wel zo eerlijk naar m'n partner toe (al zijn er op 'zwakke' momenten wel veel ruzies over gegaan hoor) maar er is nu niets zo fijn als er samen oprecht voor gaan!
Hey tero Ik wil zo ie zo weten wat er aan de hand is helemaal omdat ik de diane pil heb geslikt Kinderwens hebben we allebei hij zou zelf ook nu wel een kleine willen We hebben er beide voor gekozen dat ik zou stoppen met de pil En hij is ook degene die het zonder voorbehoedsmiddel wilt klussen(ik op het moment niet) Alleen denkt hij een stuk makkelijker ''wat komt dat komt'' zegt ie Hij is niet zo van de onderzoeken en de pilletjes
Ah zo... Nou, mijn 1e cycles na de pil was 195. De 2e was 186 (toch alweer 9 dagen korter) en op de 3e wacht ik nu nog steeds dus ja.... Wat komt wat komt heb ik opgegeven en wij gaan ervoor hahaha
Daarom zeg ik mannen denken er anders over en logisch Die voelen niet wat wij voelen natuurlijk Heb daarom ook mijn zin doorgedramt en zelf maar een afspraak gemaakt Hij weet wel dat ik deze week zou bellen ook al zou hij liever wachten
Bij mij was het juist mijn vriend die vorige week zei van misschien moet je toch nu maar wel de huisarts bellen. Hij zegt elke keer is toch niet goed zoveel dagen al. Erg lief. Zo zie je maar hoe het kan verschillen Ik wilde namelijk eerst wachten tot dat ik de uitslag had ontvangen van mijn laatste darmonderzoek en dan huisarts bellen.
Mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog/arts Voortplantingsgeneeskunde met mijn vriend is op 12 februari. Ik ben heel benieuwd wat ze voor ons kan betekenen.
Ja spannend alou! Mijn mannetje was ook best bezorgd dat het allemaal zo lang duurt met m'n menstruatie. Hij is er nu ook echt klaar voor zei hij, en wat hem betreft wil hij er gewoon al voor gaan . Duurde ook wel even bij hem hoor maar schijnbaar heeft ie nu zoiets van: ik wil het echt! Nu alleen hopen dat het niet allerlei problematisch gedoe wordt zo spannend! Het liefste ga ik nu al bloed prikken haha! Maar eerst terug naar Spanje over 10 dagen en dan meteen daar prikken. Dan heb ik ook de medicijnen geslikt zoals ze hadden gezegd (qua aantal weken)
Nou hier net terug van de huisarts Zij stuurt de verwijskaart door en als het goed is krijg ik dan binnen 1 week de afspraken kaart binnen
Ik zei dat ik een doorverwijzing wilde omdat het maar niet kwam en ik inmiddels de kinderwens heb uitgesteld tot me lichaam normaal is Kreeg ik als antwoord ja maar als je geen kinderwens meer heb dan gaan we je ook niet doorsturen Verder vroeg ze of er nog steeds geen menstruatie was geweest en dat was het Ik was binnen 5 min weer weg terwijl ze aardig uitliep in de andere afspraak Dus nu is het ieder geval afwachten op de brief van de gyn met de afspraak Hopelijk komt die snel...
Kinderwens is er en wil voor de kleine gaan maar wil wel eerst dat mijn lichaam normaal werkt voor we aan een kleine beginnen Dus eerst een menstruatie zodat ik weet dat dat goed zit en dan een kleine
Hey dames Hoe gaat het hier? Nog veranderingen? Yeah hier gelukkig heel snel bericht Gelijk hele vragenlijsten erbij Maar ik kan 6-2 terrecht
Fijn dat je zo snel terecht kan! Ik moest 12 weken wachten... Dus dalijk 15 weken verder voordat we ons behandelplan hebben en we km hulp vroegen bij de huisarts... Pfff! Sommige mensen zijn na 15 weken proberen al zwanger...
Wat verrot tero! Dutch diamond spannend, goed van je dat je nu eindelijk duidelijkheid zal krijgen. Wat voor vragenlijsten heb je? Ga je samen met je vriend? Hier nog niks hoor, begin er nu ook echt gek van te worden, m'n medicijnen veranderen er nog niks aan. Dus ben blij dat volgende week na het bloed prikken er eindelijk weer aandacht aan besteed word. Ben die puistjes elke keer ook zat dus daar ga ik ook meteen om vragen, of ze daar wat voor hebben. Ben benieuwd naar de nieuwe waarden want die ongesteldheid is nu nog steeds niet gekomen. Nu gaat t wel erg lang duren!
Dat is al vlot Dutchdiamond dat je terecht kan! Ik dacht dat je nog wilde wachten ivm uitstellen kinderwens? Ja Tero dat is extra dubbel en gemeen.. jij wacht op een afspraak in die periode en een ander is in die periode al snel zwanger. Blijft een lastig iets het vrouwenlichaam. Rot Meis dat je nog steeds geen veranderingen voelt! Gelukkig kan je alweer snel bloedprikken en dan hopen op meer duidelijkheid! Hier nog steeds niets nieuws. Wachten tot mijn vriend en ik de afspraak op 12 februari hebben bij de gynaecoloog.
Hallo allemaal, Gisteren zijn mijn man en ik naar de huisarts geweest. Zij heeft aan mijn buik gevoeld en inwendig gevoeld. Hier was niks raars te voelen. Nu heb ik een medicijn gekregen welke ik 10 dagen moet slikken en dan zal (als het goed is) de elfde dag mijn ongesteldheid doorbreken. De ha gaf als advies dat ik de elfde dag dan wel vrij moest houden, daar ik erg heftig ongesteld kan worden dan.. Ben benieuwd..! Vandaag haal ik bij de apotheek het medicijn en dan weet ik ook meteen de naam. Nu ben ik weer (....) een poos niet op dit forum geweest, dus vroeg me af; iemand al meer vooruitgang? Ik zit ondertussen dus op 183 dagen.. Momenteel vind ik het erg lastig om er te veel over te praten of te lezen. Misschien meer een beetje jaloezie.. Maar ja, ooit hebben mijn man en ik misschien ook wat meer geluk in dit proces.
Hi Naturel, Ik begrijp je bericht niet goed. Ben je vandaag naar de HA geweest? Herkenbaar 183 dagen. Ik had 195 en toen 196... Zit nu op 27 dagen. Vandaag bloed laten prikken (5 volle buisjes?!) en dan maandag EINDELIJK mijn behandelplan horen! Tis idd verrot allemaal! Heb het idee dat ik al maanden bezig ben maar de realiteit is dta ik nog moet beginnen maar ben het wachten nu al spuugzat! Man oh man, hoe ga ik die tijd door komen totdat het ooit raak is. En wat als het nou nooit raak gaat zijn...