Lastig Tero! Blijf optimistisch hoe moeilijk dat ook is. Probeer afleiding te zoeken, zoals ontspanning (ik doe nu yoga en sauna bezoekjes af en toe, helpt aardig!) Al de onderzoeken en het wachten (vooral dat wachten is frusterend) is allemaal voor een goed doel.
Kinderwens is wel aanwezig en zouden het liever vandaag als morgen willen Maar ik wil eerst weten dat mijn lichaam op orde is dus zal een kleine nog op zich laten wachten tot na de onderzoeken Wij doen het nu met voorbehoedsmiddel omdat elke keer als ik een kraampje of steekje voelde ik begon te twijfelen of het niet zo zou zijn en de testen vlogen er dus doorheen die onzekerheid vond ik niks
@tero Ja gelukkig kan ik snel terecht al moet ik zeggen dat zelfs ik dit stiekem nog lang wachten vind laat staan jou afspraken ik zou ook niet weten waar ik het dan zoeken moest blijf positief denken tero (ook al is dat moeilijk) uiteindelijk is het allemaal voor een goed doel en komt het vast goed!
@tero. Wat begrijp je niet aan mijn bericht? De pillen die ik heb gekregen zijn mij niet bekend: orgametril® lynestrenol. Iemand hier bekend mee? Vrijdag begin ik met het slikken ervan, want dan kan ik de elfde dag zo nodig thuis blijven.. Zie er tegen op, maar alles voor t goede doel!
Hi Naturel, Ik had je bericht anders gelezen. Alsof je al een tijd niet op het forum was geweest en je in je laatste bericht had aangeven naar de HA te zullen gaan, dus ik dacht, dat is dan allang geleden. En daarom vond ik het vreemd dat je dan nu pas pillen moest slikken. Tja, blijkt maar weer dat ik geen 2 dingen tegelijk kan hahaha. Moet het forum ook niet lezen terwijl ik moet werken hahaha
Spannend naturel en Dutch diamond. Wel slim dat jullie met voorbehoedsmiddel doen, dat moeten wij ook eigenlijk want het is nu niet verstandig zwanger te raken (laat staan dat t lukt hihi). Erst moeten die waarden goed zijn. Gelukkig bijna bloed prikken. Ben erg moe weer laatste dagen dus ben bang dat de schildklier waarden niet veel verbeterd zijn maar ik wacht het even af!
Ik sluit me hier ook weer actief aan. Nog steeds niet ongesteld, maar ik heb nu wel een doorverwijzing naar de gynaecoloog! Ondanks dat ik had gehoopt dat het nooit nodig zou zijn voelt het wel fijn ofzo dat er nu toch een soort van ontwikkeling in zit of wat aan gedaan gaat worden. Ik ga me maar eens inlezen over al die medicijnen waar jullie het over hebben.
Ik moet dit medicijn nu 10 dagen slikken en zal de elfde dag dan vreselijk ongesteld zijn, ze adviseerde me die dag niets te plannen .. Daarna zou ik dan na 30 dagen weer een menstruatie moeten hebben. Als ik niet op t medicijn reageer of ik word na die 30 dagen niet weer ongesteld, dan moet ik terug komen en zal er een verder plan besproken moeten worden. Ik heb dus geen idee of ik dan aan de clomid moet.. Ik heb echter over elf dagen verschrikkelijk ongesteld te zijn. Haha Overigens doen wij t ook niet veilig ... Denk dat we dat vanaf nu maar moeten doen...
Hi Naturel, Jullie zijn nog niet actief aan het proberen voo reen kindje dan (dat je nu aangeeft het veilig te moeten doen) of bedoel je alleen de komende 10 dagen. Ik ben beniuwd wat ze maandag voor mij in petto hebben. Ik heb idd wel gehoord van die medicatie die je menstruatie opwekt, maar dat het dan vreselijk erg zou worden is nieuw voo rmij. Ik meen overogens ook gelezen te hebben dat je het 10 dagen moet slikken en het vervolgens weer 10 dagen duurt voordat je ongesteld wordt, maar als je het meteen wordt valt het alweer mee. Kun je tenminste wel door hihi. Jij had eerder wel een goede cycles van jezelf? Welkom Neve, jammer dat je je weer hier moet aansluiten.
Ok hopen dat dit wat doet naturel. Ik heb daar toen ook om gevraagd maar kreeg als antwoord dat t alsnog alles in de war kon brengen omdat t geen natuurlijke menstruatie is dus dat ik echt moest wachten tot m'n lichaam het zelf deed en dat zou echt wel gaan gebeuren met behulp van de medicijnen die ik nu slik. Nou niks dus! En het is inmiddels al bijna een half jaar geleden, echt idioot lang. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Denk misschien doorverwijzing naar internist of endocrinoloog. Hangt ook even van de hormoon waarden af uit het bloed inderzoek. Over een aantal uren zit ik weer in t vliegtuig terug naar Spanje!
Vandaga bij de gyn geweest. Officieel PCO. Zaad van vl was deze keer wel goed. Aantal zaadcellen was al ok en nu oook de beweeglijk 8x meer dan 1e test, dus bij hem is officieel alles goed! Ik heb duphasten gekregen en 5x 50mg clomid. Wanneer ik ongesteld ben (waarschijnlijk over een week of 2) zh bellen om afspraken te maken voor de fm-metingen! Spannend! Let the game begin...!!!
Spannend Tero! Hoe lang duurde het bij jullie voor het ziekenhuis reageerde voor een afspraak? Ik heb een doorverwijzing gekregen, maar nu al 5 dagen niets meer gehoord, terwijl ze contact met me op zouden nemen voor een afspraak. Is dat normaal dat het zo lang duurt, of ben ik gewoon ongeduldig?
Nou tero, wat een verhalen allemaal! succes ermee! Ik heb alles ff snel doorgelezen maar kan niet alles beantwoorden maar ik ga weer meer meedoen nu ik terug ben van vaka! Kennen jullie me nog? hahaha Maarre bij mij ook nog geen veranderingen hoor! Geen menstruatie! Maar wel een heeerlijke vaka gehad! grtz voor nu!
Heel spannend!! Fijn dat je weet waar je voor nu aan toe bent! Lekker gehad dus Holidays, fijn om te horen! Ik moet bekennen dat ik al een hele tijd niet meer 'verwacht' bij het naar de wc gaan op een plotselinge opkomende menstruatie of beetje bloed. Gek is dat he, of hebben meer daar last van? Ik heb trouwens de vragenlijst voor de afspraak van de gyn. nog steeds niet ontvangen.. Wel een bevestigingsmail voor juiste mailadres maar dat was het dan ook. Weet niet hoe vlot ze daar mee zijn. Had verwacht deze meteen na bevestigingsmail te ontvangen. Ik moest trouwens zelf na doorverwijzing afspraak bij huisarts bellen naar ziekenhuis om afspraak te maken. Maar zo te lezen geldt deze procedure dus niet voor iedereen. Geen idee dus hoe lang je daar op moet wachten Neve.
alou, ik verwacht zoiezo nooit (meer) bloed hahaha. Als t opeens zou komen dan heb ik miss niet eens wat bij me, al zitte er in mn tas wel tampons haha.
Ik werd het toevallig na 186 dagen weer eind dec, schrok me kapot hahaha. Had al een half jaar geen bloed meer gezien! Ik moest ook zelf bellen naar de poli. Op vrijdag de verwijsbrief gekregen die naar het ZH werd gefaxt en op maandag moest ik zelf bellen voor een asfpraak. Daar moest ik ongeveer 6 weken op wachten, maar dat werd dus 12 weken ivm ziektekostenverzekering. Vanmorgen de 2e dupheston geslikt, gaat me nu al te langzaam hahaha
We zullen meemaken hoe ik ga reageren op deze pil.. Ml wilde al een kruik etc kopen hihi. Erg lief. We zijn van plan om t nu niet meer onveilig te doen, zodat ik eerst een menstruatie zal hebben. Ik verwacht ook geen bloed meer bij de toiletgang. Wel denk ik er soms aan wanneer ik wat denk te voelen. Krijg t dan wel Spaans benauwd, omdat t dan meestal niet uit komt.. @holidays: welcome back! Had FF terug gezocht in de berichten waar je was gebleven, want vond je idd al stil. Hihi. Al naar de dokter geweest?
Nou spannend tero! Ik verwacht ook geen bloed meer hoor haha, soms vergeet ik het zelfs! Gisteren was er zon maand verband reclame en toen dacht ik wel ineens ff.. Slik.. Normaal heb je elke maand zoiets nodig of tampons, en ik gewoon al zowat een half jaar niet meer..!!! Heb gisteren bloed geprikt dus maandag weer nr de ha voor de uitslagen!
naturel! haha, nee nog geen dokter bezocht hoor. Ben er ff iets minder mee bezig momenteel maar komt wel een keer haha. meis 28, Ik heb een vriendin en die heeft een kindje gehad en geeft borstvoeding en nu is ze 16 maanden verder en denkt ze weer onge te moeten worden terwijl ik ook al ruim een half jaar niks heb! Toen dacht ik ook wel ff ... slik.... met mij is er ws wat aan de hand! Maar komt tijd komt raad! Grtzzz