al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

Heey meiden
    Even afwezig geweest
    Maar me vriend gaat mee naar de eerste afspraak
    Kan natuurlijk niet elke keer verwachten dat hij mee gaat dus even kijken hoe en wat dan

Hij heeft wel zo iets van laat eerst jezelf naar kijken en mijn zaad onderzoek komt later wel (vind dit zelf erg egoïstisch maar kan hem niet dwingen) en ik wil toch wel weten waar ik aan toe ben en wat er met mij aan de hand is

Welcome back Holiday!

Hier kreeg ik de vragenlijst meegestuurd samen met de afspraken kaart de dokter heeft zelf alles geregelt voor mij en het ging aardig snel vrijdag afspraak gehad en dinsdag kreeg ik al die brief binnen

2. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer kunne terecht dutchdiamond?
    Bij mij was het verplicht dat vl meeging. En tijdens de afspraak werd ik idd inwendig onderzocht en bloedtesten maar hij moest evengoed zijn zaad inleveren. Denk aan wel dat het raar overkomt wanneer je bij de gyn zit voor je kinderwens en vl vervolgens wingerd zaad in te leveren. Ze willen toch zeker weten dat alles goed is voordat ze jou behandelen voor vanalles en daarna ook bij hem iets mis is.

3. Neve

Neve Niet meer actief

Oh, wat spannend voor iedereen hier.. Wachten op uitslagen of afspraken.

Ik ben ook totaal niet meer bezig met ongesteld worden, ik vergeet het ook vaak zat. Vaak heb ik ook niet eens tampons bij me, maar misschien moet ik daar toch wel weer bij na gaan denken...

En ik wacht denk ik dan nog even deze week af, maar als ik dan nog niets heb gehoord ga ik wel pro-actief zelf bellen ofzo.

4. DutchDiamond

@tero 6 feb al
    Ja ik heb het hem al vaak gevraagd en dan krijg ik antwoord ja jij word niet ongesteld dus moeten ze jou maar eerst onderzoeken
    Ik ga het er niet meer over hebben krijgen hier alleen maar irritaties over en bij de eerste keer gaat ie ieder geval mee en dan zal ik het wel zien misschien dat zij het hem wel kan laten snappen dat het belangrijk is

5. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ik kreeg meteen te horen van mijn huisarts en daarna ook toen ik de afspraak maakte dat het verplicht is dat de partner mee gaat. Wat ik eigenlijk ook heel logisch vind.
    Het is een beslissing van jullie samen. Waarbij niet alleen de informatie voor jullie beide nuttig is maar ook mogelijk vervolg onderzoek voor jullie beide, dus ook zaadonderzoek. Vervelend DutchDiamond dat jullie daar zoals je aangeeft irritaties over krijgen! Hopelijk geef het gesprek bij de gyn meer duidelijkheid ook voor je vriend.

6. DutchDiamond

De eerste keer moet hij inderdaad van mij mee
    Maar verder kan ik het niet van hem verwachten dat hij mee gaat
    Hij heeft een eigen zaak en is hier de enigste kostwinner

Ik hoop ook dat als we bij de gyn geweest zijn dat hij inziet hoe belangrijk dit is
    Voor mij zo ie zo maar ook voor hem

Verder vind ik het wel spannend
    Het idee dat er straks een inwendige echo komt en dat zij tussen me benen zit (ze heeft al meer vagina's gezien maar toch) en misschien dat er wel wat uitkomt wat ik misschien wel niet wil weten

7. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Allemaal voor een goed doel DutchDiamond. Hoort er helaas bij.

Ik heb zojuist mijn inloggegevens ontvangen voor De digitale kinderwens poli van mijn ziekenhuis. Genoeg leesvoer zo te zien!

8. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging voor een spiraaltje naar de gyn en ging naar huis met pco. Was er niet op voorbereid, maar wel blij dat ik het wist voordat ik actief was bezig geweest met onze kinderwens. Elke keer die teleurstelling had ik niet aangekund.

Vl is hier ook mee geweest naar de 1e afspraak en begin vd week bij de 2e afspraak (uitslagen van alle onderzoeken). Hierna hoeft hij ook niet meer mee. Die follikelmetingen en bloedprikken kun je alleen.
    Misschien nog een keer om het behandelplan te overleggen wanneer het naar volgens wens gaat, maar ga er alsnog vanuit dalijk met clomid gewoon zwanger te worden.

9. DutchDiamond

@alou
    dat is handig voor zover ik weet hebben ze dat hier niet
    Zal zo eens kijken

@tero
    Jeetje dan schrik je ook als je inderdaad voor een spiraal ga en met dat nieuws thuis kom
    Ik heb me nog niet ingelezen over pco verder dus weet niet echt helemaal wat het inhoud

Ik hoop maar dat er niks aan de hand is heb natuurlijk langere tijd de pil doorgeslikt vanwege migraine die kwam in de stop week dus hou ik het daar maar op
    Ook heb ik de beste pil niet geslikt en ben dus wel bang dat die misschien iets heeft gedaan
    Heb nu ook al zolang last van die haaruitval en acne maar even doorbijten

10. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de diana-pil gehad Dutchdiamond? Ik had altijd gewoon de micorgynon.
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik pas op mn 16e eerste x ongesteld was, 2e x een driekwart jaar later op mn 17e en toen meteen aan de pil gegaan dus heb nooit een goede cycles gehad (ook de reden om te stoppen met de pil, maar toen ik vl tegenkwam wilde ik natuurlijk wel weer iets, geen hormonen meer, vandaar de gedachte om een spiraal t elaten zetten, heb ik overigens nooit meer gedaan haha).
    Heb ze;f 11 jaar de pil geslikt. Toen altijd regelmatig 'ongesteld'. Kon er echt de klok op gelijk zetten. Helaas is dat nu wel anders...:(

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok! Ja gek allemaal! Heb jij niet zoiets van: ik wil toch weten wat er is, dus ik laat me wel vast onderzoeken? Ook al is die kinderwens nog niet zo groot? Wij hoeven ook niet Perse op korte termijn zwanger te raken maar ik wil wel graag weten wat er aan de hand is want het is wel gek! Ben echt benieuwd naar maandag. Maar t zal nog wel niet beter zijn aangezien er nog steeds geen menstruatie is! Anders wil ik nog eens naar de gyn op den duur want die vorige was zo vaag en zei niks

12. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik volg, ff bericht zodat ik meteen weer bij ben. Maar heb er weinig op te zeggen, success/sterkte allemaal!

13. DutchDiamond

@tero
    Ja de Diane 35 heb deze gok ik bijna 10 jaar geslikt waarvan de laatste 6 jaar constant door (op een enkele keer naar)
    Voor ik eraan begon had ik geen regelmatige menstruatie
    En ik wil inmiddels wel weten wat er aan de hand is want dit duurt echt te lang

En we willen natuurlijk een kleine
    Als we het hadden kunnen plannen waren ''we'' rond oktober afgelopen jaar al zwanger geweest (we zouden het liefste een kleine krijgen in de zomer) maar het is niet te plannen zijn we inmiddels achter

14. DutchDiamond

Oeff totaal off topic:
    Ik kom nu even tot het besef dat de gyn wel erg dicht bij kom en dat ik het wel heel erg spannend ga vinden nu
    En ik heb vanmiddag gewoon een mail gehad voor een sollicitatiegesprek
    Ook spannend naar een jaar uit de ''running'' te zijn geweest en heb al 4 jaar geen sollicitatiegesprek meer gehad
    Morgen bellen voor een tijd voor dinsdag

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Spannenddd.. Nog meer nieuws hier? Ik ga maandag terug naar de HA voor de bloed uitslag. Ga misschien toch ook vragen of ik niet nog een x naar een gyn moet/mag. Want ik wil toch wat meer duidelijkheid naast dat die waarden niet goed zijn vd schildklier enzo. Want het blijft vreemd.. En die vorige keer bij de gyn kwam er eigenlijk vrijwel niets uit, die man zei niets. Dus ik weet nu alsnog niet helemaal zeker of verder alles daar wel goed er uit zag of niet!

16. DutchDiamond

@meis28
    Dan zou ik inderdaad terug gaan naar de gyn
    Je wilt toch weten wat er speelt met je lichaam en vragen naar een andere gyn die je wel duidelijk vertelt hoe en wat maar dat schijnt bij doktoren nog al moeilijk te zijn heb ik het idee

17. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Spannend Meis!
    Ben benieuwd naar de uitslag!
    Vragen naar de HA voor nog een doorverwijzing naar de gyn. kan best, valt altijd te proberen ;)

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ga ik idd toch om vragen. Ik heb nl soms het gevoel dat ik PCOS heb.. weet niet waarom.. heb aardig wat symptomen behalve het hebben van een zwaar lichaams gewicht. Die gyn van de vorige keer heeft me ook een brief meegegeven dat ik na de maand kuur dostinex (voor het hoge prolactine) weer bij hem terug moest komen. Maar de HA zei tegen mij dat daar niets over in mijn gegevens stond en dat dit ook niet nodig was aangezien hij niet verder gaat over hormoon waardes. Dat zou dan een internist of endocrinoloog zijn. Maar goed die gyn zei wel dat ik terug kon komen na die kuur dus misschien dat hij dan pas wilde zeggen hoe het er allemaal uit zag! Dat hij toen nog geen uitspraken wilde doen ofzo..

19. DutchDiamond

Pfff hoe dichter bij die afspraak hoe onzekerder ik me ga voelen
    Vl heeft inmiddels wel de vragenlijst ingevult en zal donderdag ook mee gaan neem of een halve dag of een hele dag ervoor vrij vraagt wel steeds of dat wel de enigste keer is maarja dat weet ik verder niet en kan ook niet verlangen dat hij altijd mee gaat hij is natuurlijk wel de enigste die hier het geld binnen brengt
    Hopelijk tot binnenkort want dinsdag sollicitatie gesprek maar ja ben1/5 dus zie het negatief in

Verder nog geen verandering nog steeds haaruitval zie me bos steeds kleiner worden en slik trouw elke dag mijn multi vitaminen

Hoe gaat het verder hier?
    @meis succes morgen bij de HA ben benieuwd waar hij/zij nu mee gaat komen

20. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal.
    Ik moet nog 2 dagen duphosten en dan wachten totdat ik ongi wordt en dan 1e ronde clomid. Ben beniuwd, maar heb er weinig vertrouwen in dat 50mg hem gaat doen...

Deel Deze Pagina