al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

gynaecologie ofzo iets was al dicht dus geen afspraak kunnen maken

morgen start mijn 3e dag dus en tot en met de 7e slikken dan voor de 12e een echo laten maken

stiekem allemaal wel ingewikkelt
    je krijgt zoveel info in een keer

2. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff vervelend he dutchdi dat het zo moet vooral als je ziet wat voor mensen soms op wat voor manier dan ook huppa zwanger raken! Maja gelukkig zijn we niet de enige... dat dan weer wel..
    Succes met de clomid en al het gedoe.

Sprankelkind, wat een verhaal schreef jij een aantal blz terug, ik kan jullie bijna niet meer bijhouden ahaha. Maar ook ik zou je aanraden zoals ik dacht dat meis28 dat zei, voorlopig even aan te kijken hoe het nu met jullie zoontje gaat lopen en daar van te genieten en zodra jullie beiden het gevoel krijgen er klaar voor te zijn er voor gaan :) Je bent nog nog, ook al duurt het dan weer ff voor je zwanger raakt, het is niet gezegd dat het nooit meer kan. En leeftijdsverschil is niet het belangrijkste. :)
    Maar wens je het beste met je zoontje toe.

Alou ben benieuwd hoe t bij jou is :)

Bij mij alles zelfde! grtzzz.

3. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben jaloers dutchdiamond. Ik wacht nog steeds op m'n ingesteldheid... Dan 7 inmiddels... (Na 10dageh duphaston)

4. DutchDiamond

#804 DutchDiamond, 11 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2014
    @meis ja soms ben ik best jaloers op die mensen
    (oeps was voor hollidays )
    @tero hier ook nog geen bloed maar de gyn zegt dat ik met comid mag starten en dat dan als 3e dag aan moet houden

twijfel of ik met de eerste nubegin en dan de 2e morgen ochtend gewoon

5. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd dat je niet eerst ongesteld moet worden. Hoe lang ben je nu niet ongesteld geweest? Naar mijn weten moet de baarmoeder eerst worden 'schoongemaakt'

6. DutchDiamond

het vliesje wat moet worden afgestoten was maar 4 mm ofzo
    geen idee van de dagen maar vaaf 1 juli al niks
    en tijdens pil gebruik ook al anderhalf jaar niet

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja ik dacht ook dat het dan eerst opgewekt moest worden wat tero ook zegt. Maar geen idee!
    Tero: irritant zeg dat je nog wachtende bent..!
    Holidays: hier verder ook nog hetzelfde hahah, ik wil nu ook gewoon echt zoo graag bloed zien haha! Ik vergeet nu ook gewoon zonder tampons de deur uit te gaan. Heb niks in m'n tas, straks ben ik ergens en gebeurd het! Maar die kans lijkt voor mij al echt onmogelijk ;)

8. DutchDiamond

ja dat dacht ik ook maarja zal zo de eerste gewoo innemen en zal wel goed komen hoop ik

9. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd. Lees overal dat iedereen eerst aan duphaston of primolut moet... maar zal wel goed zijn dan.

10. DutchDiamond

ja dat heb ik ook gelezen
    maar die heb ik niet voorgeschreven gekregen

11. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

vind het ook vreemd dat ze het niet eerst opwekken.
    bij mij werd dat altijd gedaan met provera.
    en dan op dag 3 beginnen.

zoiezo om zwanger te worden lijkt het mij gezonder als je eerst een x gebloed hebt.
    maar goed ik ben geen gyn. en ik weet ook niet wat hun reden is waarom ze dit zo doen.

in wel ziekenhuis zit je als ik vragen mag?

12. DutchDiamond

ik moet morgen toch bellen voor een afspraak voor een echoscopie
    dan vraag ik het gelijk even naar

13. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou ik dus ook verwachten, maar goed. Ik ben ook gewoon veel te jaloers. Ik heb 3,5 maand moeten wachten op een afspraak en nu al langer dan een maand oo pilen (duphaston) en nu weer ongesteldheid en jij begint zomaar. Ligt niet aan jou, maar voelt effe oneerlijk. Heb gewoon een kutdag sorry!

14. DutchDiamond

franciscus ziekenhuis

15. DutchDiamond

snap ik tero en ben blij dat jullie even zeggen dat het raar is
    vond ik zelf ook maar dacht zal wel goed zijn

16. Schilderijtje

ken ik niet.

ze zullen vast een reden hebben waarom ze je menstruatie niet eerst opwekken. ik denk inderdaad omdat je baarmoederslijmvlies al dun is. ) meestal word die dun door een menstratie. maar bij jou is hij al dun voor een eventuele menstruatie. ik denk dat dit de reden is.
    als de clomid aanslaat zul je gaan zien dat je baarmoederslijmvlies dikker gaat worden. dit is goed om een innesteling te bevorderen een vruchtje nestelt zich namelijk daarin.
    als er geen bervruchting is opgetreden breekt de baarmoederslijmvlies weer af en komt de menstratie.

17. DutchDiamond

oke datzou kunnen ja
    vraag het morgen toch eerst voor de zekerheid even naar
    moet ze toch bellen

18. Schilderijtje

het is heel frustrerend. helaas werken alle ziekenhuizen anders.
    ook ik ben in de tijd dat ik in de mmm zat vaak boos geweest op de gyns omdat ze maar niet opschieten hihi.achteraf gezien snap ik sommige dingen wel waarom ze het gedaan hebben. maar als je wens zo groot is dan duurt elke dag wachten lang! het liefst zou je de touwtjes zelf in handen nemen .

19. Schilderijtje

sorry trouwens dat ik vorige week zomaar ineens in jullie topic binnen ben komen vallen:)

20. DutchDiamond

ik ben er ook maar ineens in komen vallen maar volgens mij is iedereen wel welkom
    en ik vind je info eigenlijk wel makkelijk

owhja dat ziekenhuis zit in roosendaal

Deel Deze Pagina