al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heeft weinig zin denk ik, dan zegt ie gewoon dat ik op dag 3 aan de clomid moet

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

denk het ook

maar daar ga ik niet vanuit
    vind wel dat we altijd lang moeten wachten met alles

vorige week donderdag ben ik weg geweest en kan vandaag pas die primolut ophalen

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Jeetje tero, pfff weer wachten dan maar dus.. Ik hoop ergens voor je dat t voor die tijd niet doorbreekt, laat ze t maar weer ff nakijken dan!
    Ja ik heb die Diane dus ook wel 6 jaar geslikt en niemand die ne wat zei ofzo. Ik dacht toen zelf ineens: laat ik vragen of ik niet eens beter een normale lichte pil kan nemen. Voelde me toen ook vaak niet goed in m'n vel enzo. En vanaf toen heb ik nog 3 verschillende gehad geloof ik waaronder een tijd de marvelon. Maar toen verhuisde ik naar Spanje en kreeg ik hier nog een paar maanden voor het stoppen een ander. Ik denk soms ook dat daarom die hele hormoon huishouding naar de *** is bij mij hihi.. Maar bewijs is er niet..

4. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik heb altijd op microgenon 30 gezeten.
    maar die is nu sinds een paar jaar vervangen door een goedkopere versie ( ze zeggen dat het precies hetzelfde is maar dan denk ik altijd als het hetzelfde is waarom dan goedkoper? ) dus ik heb toen dus weer aan de ha de microgenon 30 teruggevraagt omdat ik merkte dat op die goedkopere mijn lichaam het niet zo best deed,
    maar ik heb in het totaal maar iets van 3 jaar de pil geslikt. niet zo gek lang.

5. DutchDiamond

hier net nog even de primolut opgehaalt 21tabletten 3 per dag

denk ook echt dat ik hiernaar niet meer aan de pil begin misschien spiraaltje of iets

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik denk ook dat ik niks meer neem.. Gewoon voor het zingen de kerk uit (doen we nu ook eigenlijk), het is dan niet echt veilig maar de kans is wel veel kleiner. Mocht ik nou super vruchtbaar zijn zou ik het niet erop wagen maar momenteel maakt het me niets uit. En mocht het toch gebeuren is het welkom. Ook later denk ik na de eerste..

7. Schilderijtje

ze adviseren met pco wel om op de pil te gaan terug als je geen wens voor kinderen meer hebt. dit om de pco onder controle te houden.
    met de pil komen de vrouwelijk hormomen iets meer in balans en heb je minder last van cystes. ( de kralenkrans )
    en puisten en overmatig haargroei vermindert dan ook weer omdat de pil de mannelijke hormomen tegen gaan.

maar goed er zitten natuurlijk ook veel nadelen aan de pil..
    is denk ik even wegen.

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat is idd wel waar.. Ik zat ook al te denken toen ik dit allemaal te horen kreeg om weer aan de pil te gaan. Ook omdat ik nu eigenlijk nog niet zwanger kan en wil raken ivm verhuizen.. :-/
    Ik zal het eens bespreken met de ha als uiteindelijk alle resultaten er zijn van wat het nou precies allemaal is

9. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde iegenlijk ook een koper spiraaltje, maar twijfel dalijk toch weer over de pil precies om de dingen di enet genoemd werden. Minder mannelijke hormonen, pco beter on controle. Schijnt dat pco met opilgebruik ook weer verdwijnt (zo lang je de pil slikt, stop je eremee komt het weer terug).
    Ach, zorgen voor later.
    Hier verder nog geen bloed te bekennen....

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Precies..spiraal heb ik eerder ook aan gedacht maar wil ik dus niet aan beginnen nu ivm kinderwens. Voor dat halve jaar of jaar wil ik niet helemaal zon ding laten zetten :-/.
    Ik heb ook gehoord dat pcos weer kan verdwijnen. Liever wil ik niet meer aan de pil omdat ik gewoon wil dat m'n lichaam het zelf doet! Maar goed eerst kijken wat er uit die onderzoeken komt en anders gewoon weer pil even... Ik voel me echt rot sinds ik ben opgestaan vandaag. Helemaal geen energie, zin, voel me lelijk (onrustige huid, jeukende droge huid en dan weer vet). Moeilijk uit te leggen maar de laatste weken lijdt ik er gewoon psychisch ook aan..

11. Schilderijtje

hier ook een verschrikkelijk onrustige huid bleeh!!
    kom maar op met die zon. dan gaat het vaak beter.
    en voor mijn gestel ook niet verkeerd om lekker in het zonnetje te zitten:)

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Idd ;) hier schijnt nu de zon, maar eigenlijk helpt dat mij niet meer genoeg! Had van de zomer ook veel puistjes op m'n schouders en rug terwijl ik vaak in de zon zat ermee. Ik krijg nu van warmte een vet gezicht, vreselijk! En alle puistjes zitten vooral in m'n hals/kaaklijn. Maar het gaat veeeeel beter met die antibiotica doekjes, er komen nu nog maar weinig tevoorschijn dus dat scheelt. Vind m'n gezicht en nek ook meer opgeblazen, overal lichte haartjes. Ik voel me echt vreselijk terwijl anderen zullen zeggen: waar heb je het over? Heb echt een rot dag bah. Nergens zin in, geen energie terwijl ik meer dan voldoende slaap. Zucht. Heb ook sneller een transpiratie geur terwijl ik eerder echt 3 dagen bij wijze van in hetzelfde shirtje kon lopen zoder dat je maar iets rook, maar nu echt maar 1 dag en dan wil ik het al wassen. Hebben jullie ook van die rare dingen of ben ik de enige? Die dingen heb ik al die jaren niet gehad..! Puisten dan wel voor ik aan de pil ging maar toen was ik ook nog een puber ;)

13. Schilderijtje

antibiotica doekjes? nooit van gehoord,
    ja hier ook elke dag schone kleding aan.niet fijn..

ben druk op zoek naar vacatures maar er is gewoon helemaal niks:(
    heb geen diplomas dus echt veel keus is er ook niet, eigenlijk helemaal niks in de buurt. zoek voor partime.
    heb altijd gewerkt als particulier in de huishouding en gedeeltelijk bij bedrijf. maar wat anders zou ik ook niet erg vinden. het hoeven maar een paar uurtjes te zijn. we komen nog wel rond maar er is gewoon geen geld voor extratjes. en we moeten een niewe rolluik en trapbekleding dus dan is een centje achter de hand wel ideaal

14. DutchDiamond

@meis
    denk dat die pukkels erbij horen hier ook dat probleem en nu jij zo over die blonde haartjes praat dat heb ik ook dacht altijd eigenlijk dat het normaal was
    ook die transpiratie geur is erger geworden sinds de laatste tijd misschien ook te maken met hormonen?

@sprankel
    ik zit inmiddels ook al een jaar thuis laatst eerste solli gesprek gehad was wel uitgekozen voor gesprel(1/5) maar is het niet geworden (heb ook geen diplomas)
    er waren daar meer dan 250 mensen op af gekomen voor schoonmaak in een fabriek schrok er van toen ze dat vertelde
    heb gelukkig een vriend die handig is en dus veel zelf doe in huis (dakkapel gezet enzo) maar wat extra's is inderdaad wel fijn

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wat voor uitgesproken klachten hebben jullie allemaal?
    Hier komt mijn lijstje hoor:
    - puistjes vooral hals/kaaklijn en schouders/rug
    - sneller vet haar en ook wat roos rond m'n slapen
    - soms vette huid maar soms ook droog
    - sterkere transpiratie geur (ook zonder lichamelijke inspanning)
    - opgezetter gezicht
    - moe/futloos/down/geen energie voor sporten enzo
    - onzeker over uiterlijk

Dat was het geloof ik haha.. Allemaal van die rare dingen die ik eerder niet had. Dat futloze heb ik al wel langer hoor Maarja kan aan van alles liggen natuurlijk..

Oh lastig dat er niets is sprankel.. Ik heb een hbo diploma maar ben benieuwd of ik werk kan vinden in NL. Wil het liefste 4 dagen per week (als dat er veel is??) en anders 5.. Manlief heeft daarentegen geen diploma's maar is een goede kok. Hij moet nog wel Nederlands leren.
    Is er niks particuliers meer sprankel?
    Dutch diamond: balen dat je het niet geworden bent. Hopen dat er binnenkort weer wat voor je komt.
    Wij werken ongeveer 7 maanden per jaar en de overige maanden vakantie ;)

16. DutchDiamond

mijn lijstje:
    - acne vooral op hoofd en schouders
    - vette huid en haren
    - nu ook droge plekken op me huid (misschien door de antibiotica lotion?)
    - roos vooral voor op mijn hoofd
    - jeuk op mijn hoofd
    - haaruitval
    - vaak niet vooruit te branden moet mezelf dwingen om iets te doen in huis
    onzeker ben ik altijd al wel maar met al die acne en vette haar is dat wel meer geworden
    moet het onderhand elke dag wassen

denk dat het zover wel was

17. Schilderijtje

heb toevallig mezelf p marktplaats aangeboden als huishoudelijke hulp. waren 2 mensen die mij hadden gebeld.de 1 had meerdere mensen die op gesprek kwamen en daar ben ik he tniet geworden en de ander had mij aangenomen en kreeg ik een week later smsje dat ze het toch moeilijk vond uit handen te geven. dus toen had ik weer niks:( helaas. verder is er niks te vinden helaas.

toevallig zag ik net een advertentie voorbijkomen voor hotel achter de receptie.alleen nu weet ik niet meer waar... zal ik het nog proberen op te zoeken?

18. DutchDiamond

ik woon in een dorp dus word hier zo ie zo al moeilijker
    en rij op het moment alleen scooter
    na een auto ongeluk paar jaar geleden heb ik niet de moed gehad om nog te rijden
    dus ben een beetje gebonden aan de dorpen hier en is al moeilijk om wat te vinden helaas

maar als je wil meis dan wil ik het hier ook in de gaten houden voor je
    een hotel is denk ik niet zo moeilijk om aan werk te komen

19. Schilderijtje

ik woon ook in een klein dorpje iets van 3000 inwoners.
    en ook ik ben niet zon ster in autorijden . kan wel goed autorijden maar heb angst om ver weg te rijden. dus voor mij alleen kleine bekende stukjes van hooguit 20km.

20. DutchDiamond

oke dan word het voor jou ook niet al te makkelijk om iets te vinden gok ik
    4600 inwoners hier ;)

Deel Deze Pagina