Ik kreeg clomid van de gyneacoloog, meteen dubbele dosis maar helaas sloeg die niet aan. Nu lijkt de dosis van 150 mg wel aan te slaan. Wacht nu op eisprong. Succes jullie allemaal!! Probeer genoeg andere dingen te doen zodat je niet alleen maar met zwanger worden of ongesteld worden bezig bent...
Oh spannend ja!! Ben benieuwd hoe t allemaal afloopt.. Proberen kan altijd. Ik ga misschien ook wel even langs de huisarts volgende week mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden. Ben nu ook een half jaar van de pil af en heb nu ineens toch wel weer een langere cyclus, zit nu op dag 48. Is wel niet zo extreem lang, maar toch, kan altijd eens proberen te vragen en kijken wat zij er hier van zeggen.. Heb op dag 42 negatief getest en voel ook totaal niets dus ga er denk ik maar niet weer een test aan verspillen..
naturel, en ik heb ook nog ff een acupuncturist een mail gedaan, voor info dus ben er toch lichtelijk mee bezig Joyce, ok! Nou ben benieuwd, succes met alles. Lasvegas (ben ik ook geweest trouwens) Jij ook succes. En ik probeer er ook niet te gek veel mee bezig t zijn, als ik bezig ben gaat dat goed maar als ik ff tijd heb ga ik toch weer internet afstruinen en denken wat zal ik doen haha. Meis, pff lastig allemaal he. ben toch wel blij nu in dit topic te zitten met meerdere die hier mee zitten. Andere topics van gestopt met pil e.d. daar worden er steeds meer zwanger enzo en ik blijf beetje achter grtz..
Nu blijven we iig met elkaar over. Ik hoop dat we elkaar de info kunnen geven wat ons alle duidelijkheid kan geven. Ik vind t idd ook prettig om met meiden t erover te hebben die ook wachten op een cyclus..
Hoi, hier nog iemand met een lange cyclus, althans dat denk ik.. Ben in aug gestopt met de pil. Eén keer normaal ongesteld geworden en daarna niet meer, duurt nu 43 dagen.. 1 keer negatief getest. Wel gedacht dat ik mijn ei had (dacht overigens eerst dat ik een korte cyclus had en al ongesteld moest worden), maar dat is inmiddels ruim 2,5 week geleden. Ik blijf maar rustig afwachten, 43 dagen is nog 'niets' () als ik de rest zo lees.. En lekker meelezen op dit forum!
welkom jamaar! Ik hoop voor je dat het niet zo word zoals bij sommigen van ons! En dat je dus maar snel toch onge mag worden of zwanger mag zijn. Ps. Ik heb contact met een acupuncturist en maanvrouwtje nog bedankt voor je reacties hierover, namelijk de negatieve punten die jij aangaf mbt acupunctuur. Want kan ik nu meteen over vragen hoe dat zit is toch mooi meegenomen. De dokter kan altijd nog, of misschien wel in combinatie Denk dat ik toch eerst dit eens ga proberen wie weet. Ik hou jullie hier op de hoogte! Goh nu ga ik toch echt met stappen nemen beginnen... grtz
oh ja trouwens, de meeste raden een huisarts aan en niet acupunctuur, dus wat ben ik toch eigenwijs ik luister gewoon naar mn eigen gevoel je horen er van.
Spannend ben benieuwd wat de acupunctuur met je kan gaan doen! Slikken jullie ook teunisbloem olie ofzo? Ik ga denk ik aan de tarwekiem olie want teunisbloem vind ik minder Goed idee aangezien je er schade aan de vrucht mee kan veroorzaken. Mocht je dan onverwachts zwanger zijn... Denk dat ik toch nog maar een afwacht met naar de huisarts gaan want het is nu de 7e maand en m'n vorige cycli waren niet zo schrikbarend lang. Alleen deze! Nu al bijna 50 dagen.. Even aankijken hoe t afloopt en dan maar eens raad vragen bij de Spaanse huisarts! Ik laat t jullie uiteraard weten als hier iets nieuws uit volgt. Fijn dat we elkaar hier op de hoogte kunnen houden rond t mysterie van de lange cyclus
hey meis ook al 50 dagen... goh dat is voor mij alweer een tijd geleden ik hoop dat je snel onge bent (of zwanger) ! Ik slik trouwens niks (nog) misschien aan de chinese kruiden bij acupunctuur. Maar dat horen je allemaal nog wel. Ik heb gevraagd voor een afspraak maandag of dinsdag als er plek is bij haar. Maar bedenk me net dat ik dinsdag helemaal niet kan! Dus ik hoop dat maandag kan en anders woensdag misschien. Spannend vind ik t wel, mn eerste acupunctuuervaring grtz.
Ja, ben heel benieuwd hoe het afloopt.. Ben jij nou eigenlijk al bij de dok geweest? Als ik deze week nog niet ongesteld word maak ik misschien voor aankomende week een x een afspraak. Vind t nu wel lang worden, 50 dagen.
Nou dames, ik heb vandaag de huisarts even gebeld.. Het volgende werd er gezegd: Ik heb 13 jaar lang mijn eisprong onderdrukt met de pil. Nu ik gestopt ben met de pil kan het wel even duren voordat mijn lichaam uit zichzelf weer een eisprong organiseerd. Ik moet het een half jaar aankijken. Mocht ik dus in januari nog steeds niet ongesteld geworden zijn, dan moet ik weer contact opnemen. Ik ga dus rustig door met tellen..
@Meis28 Lijkt me ook vervelend als het opeens langer wordt.. Laat je het even weten als je de huisarts hebt gesproken??
Wat voor cycli had jij hiervoor Beertje? En ben je ook pas net gestopt met de pil? Ja ik denk dat ik toch maar aankomende week een x een afspraak ga maken want het is nu wel al de 7e maand zonder pil dus ik ben nu over dat halve jaar heen. Vind t ergens wel eng omdat je ineens gaat denken: straks is er wat aan de hand! Al denk ik ergens wel dat het bij mij ook nog ontpillen is, heb ook 10 jaar aan de pil gezeten zonder stop. Naturel: Geduld wordt het dus..! Hopen dat je toch snel ongesteld wordt zodat je weer een nieuwe ronde in kan gaan en eens kijken hoe lang die cyclus gaat duren. Nog even aankijken dan maar
Meis, nee niet naar een dok geweest! Ik wilde mn lijf de kans geven het zelf op te pakken en wilde daar wat tijd voor geven, maar dag 116 wordt wel heel erg veel toch! Dusjaa w.s. heb ik maandag kwart over 3 s middags de afspraak bij de acupunctuur voor aller eerste x, spannend. Trouwens wel geinig jij ook in april gestopt, ik eind april! Naturel, oh goh zie je dus erge haast maken ze er dus nog niet mee.. voor jou wel vervelend, nog langer in onduidelijkheid, succes ik ken het dus als je van je af wil schrijven als je ff doorheen zit, we zijn er voor beertje, ook al in de 50, op naar de 60 dan maar nee geintje echt vervelend allemaal! Voor ieder van ons. Oh en ik trouwens ook iets van 9 jaar aan de pil gezeten! Dusjaa die pil doet gwn meer dan ze toegeven of weten vlgns mij hr maja. Hebben jullie ook af en toe wel het gevoel dat je onge er aan zou kunnen komen dat gevoel? Ik wel zo af en toe een paar dagen en dan is het weer weg! En er komt maar niks! Noujaaa tot snel weer grtz
Ik ben begin juli gestopt. Mijn vorige cyclus was 25 dagen. En ik heb ook ontrekkingsbloed na dat ik gestopt was met de pil. Dat duurde drie dagen, daarna cyclus gehad van 25 dagen, gewoon vijf dagen ongesteld geweest. En nu zit ik op dag 55. Jeetje 7 maanden is wel erg lang
Jeej ik hoopte dat er inmiddels wel iemand ong was geworden, of toch zwanger natuurlijk. Zelf inmiddels ook onderweg naar de 50 dagen (na 1 X ong te zijn geweest direct na stoppen met de pil).. Bah Ik heb ook inderdaad elke keer het idee dat ik toch ong moet worden, maar het zet niet door. We wachten met z'n allen maar weer af en ik lees elke dag ff mee hier. Het is fijn om te weten dat je niet de enige bent!
hallo dames, graag zou ik me ook bij jullie ( lotgenoten ) aansluiten. heb zo goed mogelijk geprobeerd alles terug te lezen en herken mezelf in veel van jullie. ben gestopt in april met de pil en toen duurde het ook 79 dagen. nu heb ik 2 x een kortere cyclus gehad van 41 en 43 dagen maar dat is nog niet echt om over na huis te schrijven. in mijn eerste ronde heb ik wel weet niet hoeveel testen verspilt en ook contact gehad met de ha. die vertelde mij hetzelfde als jullie. als het over een half jaar nog niet was dan moest ik weer contact opnemen. nu hoop ik dat dit keer mijn cyclus weer rond de 40 ligt of het liefst nog korter natuurlijk! maar balen doe ik nog steeds. want in een half jaar tijd dat eigenlijk gemiddeld genomen 6 rondes zijn heb ik amper 3 kansen gehad. dus het lijkt me fijn als ik met jullie mee mag kletsen? zo in de verhalen te lezen pas ik hier meer in het topic thuis dan in een nod forum waarin de meesten een mooie cyclus hebben van ong 28 dagen. iedereen iig heel veel succes!