Ik heb net trouwens bij de Ekoplaza het superfood Maca poeder gehaald. Heb er verschillende verhalen over gelezen. Wie weet dat het werkt!
Jeetje tero dat meen je niet! Maar gelukkig! Bespaart je weer een onderzoek of andere vervelende dingen misschien . Voelde je iets aankomen of totaal onverwachts? Alou: ben benieuwd hoe het je bevalt/of je wat merkt van die poeder. Ik wilde het ook kopen maar ik las dat je het niet mocht gebruiken bij schildklier problemen, dus tot ik daar geen duidelijkheid van heb, begin ik er maar niet aan . Maar volgende week woensdag een echo van de schildklier.
jeetje tero en je zei het nog... 15 dagen is inderdaad niet normaal in mijn bijsluiter staat binnen 4 dagen ik ga hier ook vanuit bij de 5e dag hang ik anders denk ik toch weer aan de telefoon ik ben benieuwd hoe je op de clomid reageert wil je mij dat laten weten? alou ik vier verder geen carnaval dus had geen idee merk de vakanties meestal aan de drukte in de stad haha
Mijn schildklier waarden zijn allemaal in orde (zijn al getest tijdens bloedprikken voor mijn darmen). Had daar inderdaad ook over gelezen, heel slim inderdaad dat je daar niet aan begint! Spannend volgende week woensdag de echo! Ik ben ook benieuwd, wil er in maart mee beginnen. @Dutch, hier in de stad (DB) is alles al een tijdje flink versierd voor de carnaval, je komt er hier niet om heen haha
db? ja hier ook al een tijdje inderdaad maarja over 4 weken heb je de pepernoten bewijzen van alweer in de schappen
Nee voeld eook verder niets aankomen dus vandaar dat ik ook niet meer weet wat ik met mijn eigen lijf moet. Voel me vandaag alsof ik ziek ga worden haha. Vl is flink verkouden en ik heb het nu alleen maar snikheet...! En heb nog geen pil gehad hahaha. Ga ze 's avonds innemen, moet morgenavond beginnen. Zal laten weten hoe het ermee gaat hahaha. Ben iig blij dat ik niet weer moest wachten, had verwacht dat de gyn me een nieuwe zwaardere kuur zou geven nl dus ben wel blij dat we nu toch een rondje clomid kunnen proberen!
Ja super fijn tero! Haha ik heb dat ook altijd dat ik m'n eigen lijf helemaal niet ken qua symptomen ofzo.. Ben je ook echt meteen goed/zwaar ongesteld nu? Alou gelukkig was jouw schildklier in orde. Ben ook benieuwd hoe de echo zal gaan, dan zetten zr gewoon een apparaat op je hals en dan kunnen ze eventueel afwijkingen enzo zien. Mag je dat Maca poeder wel gebruiken zometeen met de andere medicijnen?
alou: owh haha dan woon je niet super ver hier vandaan tero: fijn dat er eindelijk vooruitgang is en niet meer hoef te wachten het vrouwelijk lijf zit maar raar in elkaar
Dames: naast het al meer dan 100 dagen niet ongesteld zijn, is dit topic nu ook over de 100 pagina's heen! Met al ons geklets
Ik was een beetje aan het lezen in het topic van PCOS zonder symptomen en daar gebruiken enkele meiden het ook naast de Clomid. Maar of ik het beide tegelijk wil/ga gebruiken weet ik nog niet zeker. Eerst maar eens ongesteld worden denk ik haha
mwa rij elke week ook naar breda is ook 30km dus val wel mee 100paginas alweer op naar de volgende 100 maar dan met positief nieuws ik heb sinds vanmiddag een beetje het idee dat ik wat lichte menstruatie achtige pijn heb af en aan maarja schijnbaar is dat ook weer een bijwerking