al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook dutch, tijdens het slikken had ik af en toe wat krampjes en daarna helemaal niets meer vandaar dat ik er ook echt heilig van overtuigd was dat het niets uithaalde bij mij!

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

oke
    ik sta wel op het punt om toch maar iets van een kruik te halen want meestal is het als ik in bed lig erg ongemakkelijk
    maar als dat bij jou ook was dan ga ik er ook maar vanuit dat het even duurt voor het opgang kom en ik had ook maar 4mm van dat vlies dus kan nooit veel zijn lijkt mij dan

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Geen idee, heb daar geen verstand van hihi.. Maar stond er in de bijsluiter dat je na 4 dagen ongesteld zou moeten worden zei je? En stond dat er bij jou ook in tero?
    Net een super mooie wandeling langs het strand gemaakt, zon en19 graden !!

4. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Vandaag toch maar besloten om te starten met maca poeder (superfood) Hopelijk zorgt deze superfood voor superrrr wonders. :D
    Afwachten maar!

Spannend DutchD!

5. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    oooh heerlijk! Doe je goed Meis! :)

Wandeling langs het Spaanse strand duurt voor ons nog wel even helaas. Begin juni naar Madrid en Valencia. Nu al zin in!! :cool:

6. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja stond er bij mij ook in, maar 4 werd dus 14...

7. DutchDiamond

klopt 4 dagen erna zegt de bijsluiter

meis ben jaloers op je heb net door de regen gereden maar heb me kruik
    zometeen het eten weer klaarmaken

hopelijk werkt het alou

tero begon je vandaag of morgen nou aan de clomid?

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Pff 4 werd 14 ja haha, hopen dat t bij jou minder lang duurt Dutch, hopen dat die krampen een voorteken zijn.
    Alou spannend, ben echt benieuwd of dat Maca wat doet, kom maar op met die super wonderen ;)
    Hier niks bijzonders zoals altijd. Ga lekker wat drinken in de zon. Leuk Valencia!

9. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

omdat ik echt van mijn overbeharing af wil langs mijn bikinilijn heb ik toch maar naar een praktijk gebeld. ik ben bang dat het me een duit gaat kosten maar zo doorlopen wil ik ook niet. heb gekozen voor H.T.C b.red.a
    de site zag er netjes uit. nu hopen dat het bedrijf ook daadwerkelijk goed is. ze zijn in iedergeval gecertificeerd en hebben contacten met huisarts en ziekenhuis.
    ga 7 maart voor gratis intake.

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh spannend! Dan zullen ze ook wel zeggen wat het ongeveer zal kosten neem ik aan? Ik wil ook graag m'n nek haar weg hebben, zit daar al jaren mee terwijl Anderen misschien denken: wat overdreven. Bij een schoonheids salon hier zeiden ze me dat de haren niet donker genoeg zijn om te laseren dus dat het niet helemaal weg te krijgen zou zijn. Dus daar verspil ik m'n geld niet aan. Het moest volgens haar echt zwart zijn. Bij mij is het meer licht bruin dons haar

11. DutchDiamond

spannend sprankel
    mijn moeder ging voor der tattoo te laseren naar eentje in breda in de haagsebeemde die was toen wel goed
    geen idee hoe deze heet

12. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ìnderdaad over de 100 pagina's meis! haha.

Kben weer bij gelezen maar weet niet echt wat ik erop moet zeggen.. :)

Grtz voor nu.

13. Schilderijtje

die locatie hebben ze inderdaad ook. mischien dezelfde

14. Schilderijtje

ik las dat ze tegenwoordig ook elektrische epilatie doen.
    dat zou waarschijnlijk wel voor lichtere haren werken,
    het is ook permanete verwijdering. alleen ze doen het enkel op kleine oppervlakken. omdat het tijdrovend is.

ja inderdaad met intake vertellen ze de kosten. d eintake is ook gratis en vrijblijvend:)

15. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Mijn oudste zus kwam net met haar vriend onverwacht op bezoek. Ik dacht omdat ze vandaag te horen heeft gekregen dat ze een nieuwe baan heeft en ze het nog even gevierd hebben in de stad.
    Maar ze hadden ook ander nieuws. Ik wordt tante!! Zo leuk!
    Maar BAM daarna kwam die klap.. Zij is zwanger na 1 maandje proberen.. Echt ik gun haar dat absoluut. Maar toch brak ik even emotioneel. Mijn vriend en ik hebben het haar en en haar vriend dus ook verteld van mijn PCOS. Zo onwijs lief was ze. Poeh ff slikken. Maar ik heb haar meteen overladen met tijdschriften die ik weer van vriendin had gekregen ;)

Wow word gewoon tante!

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Super leuk alou!! Gefeliciteerd. Wordt het haar eerste?
    Ja das wel even slikken, pfff.. Maar bij jullie komt het vast ook helemaal goed hoor, alleen duurt t allemaal langer :( maar kop op :)
    Hoe oud is iedereen hier ook alweer..? Ik ben 28.
    Holidays haha begrijp het hoor, we kletsen er ook op los.. Jij dus nog niet van plan naar de ha te gaan inmiddels ?

17. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat alou!! Erg leuk maar ook dubbel natuurlijk!
    Ik ben 30, partner ook.

Net eerste clomid genomen, spannend!!

18. DutchDiamond

sprankel kom je zelf ook uit breda dan?
    voor die tattoo was me ma aardig wat kwijt
    dat liep wel in een paar 100 euro en dat was een klein hartje toen
    maar dat is natuurlijk wat anders ls haar laseren

jeetje alou wel even slikken maar toch gefeliciteerd!
    ik zit ook elke keer met een brok in me keel als ik weer een echo onder mijn neus krijg

meis ik ben 24 vl 26

spannend tero!

19. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ja dit wordt haar eerste. Mijn zussen hebben altijd gezegd dat ik de eerste wordt met kinderen. Ik heb ook veel meer met kinderen, ben pedagoog, werk met kinderen. Maar toch mijn oudste zussie eerder, waar ik absoluut heel blij mee ben :)
    Ik ben trouwens bijna 26 jaar.

20. Schilderijtje

nee ik woon 20 minuutjes van breda.
    woow dat is wel duur zeg voor een kleine tattoo

Deel Deze Pagina