Oh beertje, leuk 3 gestopt in april! Jij ik en meis28! En alle 3 een gekke cyclus! (ok dat laatste is niet zo leuk haha) jamaar: nee nog helemaal niks hier in dit topic nog geen vooruitgangen geboekt helaas! Jaa gek is dat he dat je he wel zo lijkt te voelen maar dat er niks komt..Ik was ook 1 x onge geweest na 42 dagen en daarna niks. Zit nu op 117 dagen geloof ik. Idd fijn dit topic dat er meerdere zijn met een vreemde cyclus.. Ik heb opeens wel weer btje gevoelige borsten maar heb ik al paar x beetje gehad maar kwam er ook niks. Met de pil had ik dat ook altijd een week voor in onge moest worden.. Maar nogmaals voor de zekerheid morgen of overmorgen nog is een testje wagen (ws voor niks) want ga maandag naar de acupunctuur zou raar zijn als ik opeens toch zwanger zou zijn, ben ik niet hoor, maar stel je voor.. Succes allemaal, ik zou normaal zeggen dat de onge maar uit mag blijven, maar ik denk dat ieder van ons hier met zo n cyclus dan maar (bijna) liever ongesteld is dan zwanger zodat je weet waar je aan toe bent en weer een nieuwe kans hebt! grtzzz
oh en ik ben zelf 5 jaar aan de pil geweest. maar kwam er wel achter wat het met je lijf doet hoor. ben de eerste 2 maanden flink beroerd geweest van het stoppen, puistjes duizelig en noem het allemaal maar op. accupunctuur heb ik wel ervaring mee. maar deze arts heeft mij geholpen met een eczeemplek die maar niet weg wou ( te weinig drinken was de oorzaak ) ze gaan bij chineze geneeswijze veelal uit van je cyclus etc. maar dat kwam bij mij toen niet aan de orde omdat de eerste ronde was en dus zo lang duurde, dus hoe dat zit met je cyclus op gang helpen enz geen idee?!
welkom madameV! Tuurlijk, meer dan welkom, want we weten hier hoe het is! Ook in april das nummer 4! hihi. En ja ik zit ook in een heel leuk topic die al heel lang aan de gang is maar daar raken er steeds meer zwanger, dus ben nu ook blij met dit topic! Omdat dit meer is waarbij we in hetzelfde schuitje zitten! Ok maar je bent wel te spreken over acupunctuur int algemeen? Dat is al iets toch! We zullen zien of het voor mij ook in dit geval werkt. Alhoewel, als ik over een week ofzo onge word denk ik dan, komt door de acu of komt het door mn eigen lijf? hahahaha achjaaa we gaan t zien. Blijven afwachten heeft nog niks opgeleverd en ik wacht toch al een tijdje! hihi Grtzz
@meis28 Laat je even weten hoe je doktersbezoek ging? Ben wel benieuwd wat jouw dokter nu na 7 maanden gaat zeggen! Het lijkt mij ook rete spannend..! Vond het al spannend om te bellen pff! @holidays Laten we maar hopen dat je gauw resultaat hebt! Laat je even weten hoe dat in zijn werking ging? Erg lief van je dat je er voor me/ons bent. Dat zelfde geld natuurlijk richting jou.. Mocht je, je hart willen luchten dan ben ik er. En ik gok de andere meiden ook Ik vertrouw de pil ondertussen ook niet meer. Naar mijn weten heeft de pil wel degelijk effect op onze cyclussen! Mijn man en ik hebben ook afgesproken niet meer aan de pil te gaan.. Wat dan wel, dat weten we nog niet. En dat ongesteldheidsgevoel heb ik nu al drie dagen.. Heb puistjes gekregen en gisteren dacht ik dat het er uit liep, maar niks was minder waar. Denk dat ik toen erg vochtig was en met de gevoelens van ongesteldheid dacht ik even dat ik EINDELIJK een keertje ongesteld geworden was. Maar helaas. @madamev Welkom in dit topic! Praat gezellig mee en/of lucht je hart! Ik vind het iig erg prettig, omdat ik er af en toe helemaal gek van wordt.. Waarom komt het nou niet? En met mij zijn hier meer dames die ook een lange cyclus hebben, dus ervaringen wisselen en elkaar steunen is hier zeker bij! Pff.. Je had een cyclus van gem. 42 dagen? Das erg lang.. Ik hoop voor je dat dit na deze cyclus wat beter zal gaan.
@ holidays ja in het algemeen was ik heel tevreden over acupunctuur! Had tien ook kruiden etc. Jarenlang last van gehad en toen was ik er met 3 weken vanaf. Maar dat lag dus echt aan te weinig drinken. Als ik het nu af en toe een beetje verslons ( zoals op dit moment, heb gewoon nooit dorst dussoms drink ik nog veel te weinig als ik er niet aan denk ) dan komt die plek meteen weer terug. Apart he!? Laat je weten hoe het was? De eerste x zal vast intake zijn dan vragen ze je echt het hemd van het lijf! ( bij mij tenminste, misschien werken ze overal wel iets anders ) @ naturel ja de laatste 2 rondes waren 41 en 43 dagen. Daarvoor ( de 1e ronde ) 79. Dus ik hoop dat het een beetje constant blijft rond de 40 dagen dan is het iig redelijk regelmatig. Al hoop ik stiekem dat het toch nog steeds korter word want ik vind alles boven de 35 eig toch echt wel té lang ma goed. Het kan nog veel erger. Maar tot nu toe zit ik alweer op dag 17 ofzo en mijn eisprong nog niet gevonden ( gebruik sinds vorige ronde ovu testen ) dus we wachten maar weer af Dankjulliewel dames voel me hier erg welkom en op me gemak. Zouden jullie je in het kort voor willen stellen om mijn geheugen op te frissen? Heb zoveel pagina's terug gelezen. Dat ik het f niet meer helemaal snap
Oh leuk! We zijn dus inderdaad met meerderen hier! Gelukkig, dan kunnen we elkaar een beetje helpen en een beetje ons verhaal bij elkaar kwijt.. Misschien kunnen we een groepje oprichten ofzo hier op t forum, dat we daarin over dit onderwerp kunnen praten? Weet niet echt hoe dat werkt maar misschien kan het ook gewoon hierin blijven hihi.
Heb nog even een testje gewaagd zodat k 100 % zeker weet dat ik maandag gewoon naar de acupunctuur kan, en dat kan, wat ik al dacht niet zwanger en niet onge
p.s. Ik ben 28 jaar en in april gestopt met de pil. Beetje onregelmatige en lange cycli (zie hieronder in mn handtekening), maar nu ineens heel lang, zit al op 53 dagen! Heb nog geen ovulatie testen etc gebruikt omdat we er eigenlijk nog niet zo heel serieus mee bezig waren. Maar nu begint het me wel steeds meer te kriebelen en hoop ik eigenlijk wel over een paar maanden zwanger te kunnen raken (fingers crossed!). Misschien ga ik aankomende week naar de dokter als ik nog niet ongesteld ben geworden.. Want het is nu al de 7e maand en aangezien ik in Spanje woon, gaan ze er hier wel anders mee om. Even afwachten..
Ok, jammer maar goed nu kun je met het volgende beginnen..! veel succes holidays.. ben heel benieuwd..!
Ik zat al in spanning na 40 dagen niet ongesteld te zijn geworden. Ik ben toen na 46 dagen ongesteld geworden. Ik leef dus met jullie mee want niks is zo vervelend als onzekerheid! Inmiddels weer aan de volgende klus ronde bezig... Wat ik wel raar vindt, weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik heb veel minder afscheiding deze ronde en de afgelopen x ook al. Hoe zit dit bij jullie ondanks de lange cyclus?
Ik heb überhaupt bijna nooit afscheiding en ook het vruchtbaar slijm waar sommigen het over hebben heb ik ook nog nooit gezien! Ik ben 24 en Vl 33 en wij gaan ook voor ons eerste kindje voel me welkom
sweetnesz: Ik weet t niet, heb wel wat afscheiding af en toe maar vlgns mij niet anders als als anders Wel int begin van mn cyclus bruinverlies gehad maar dat is helemaal weg al heel lang. dusja. Hihi madameV, goed dat je je welkom voelt haha. Jullie schelen wel wat in leeftijd maar mijn vriend is 10 jaar ouder dan ik dus voor hem wordt t wel tijd geloof ik haha. Grtzz
Oohja! Wij proberen ook voor t eerste kindje te gaan! Ik heb sinds twee weken zon beetje helemaal geen symptomen meer hoewel ik daarvoor heel vaak steekjes enzo voelde maar nu niks. Alleen snel aangebrand maar de menstruatie ho maar, geen teken! Nog steeds beetje wit achtige afscheiding al is ie nu wat slijmeriger en niet meer zo spierwit als afgelopen 1,5 week (bah). Ik denk dat ik tot woensdag wacht en dan donderdag misschien een afspraak probeer te maken. Ik werk 6 dagen per week van 7 tot 3 dus hopelijk kan ik s middags terecht dan. En volgende maand ga ik ook maar eens ovulatie testen gebruiken ja..!
Volgende maand = volgende cyclus P.s nee dat vruchtbare slijm heb ik ook nog niet echt ontdekt ofzo.. Bovendien waren de menstruaties ie ik gehad heb na de pil stop behoorlijk licht en ook wel vrij kort. Meestal maar tussen de 3-4 dagen waarvan over t algemeen bruin bloed verlies en de laatste twee keer ook 1 dagje rood bloed. Maar niet echt super veel ofzo.. Herkent iemand dit? Kan dan dus ook wel zijn dat er nog geen eens een eisprong plaatsvond?
@ holidays haha! Achja wat is het word wel tijd. Mijn vriend is idd ook eens stuk ouder. Maar hebben al een relatie sinds ik 18 was dus ja, hij zegt altijd dat hij toen eigenlijk al daarmee instemde nog geduld te moeten hebben met kinderen. Maar er zijn dus wel veel vrienden van hem die allemaal al kinderen hebben maar hij heeft absoluut niet gepusht. Het was eerder ikzelf hihi! @ meis dat heb ik ook gehad hoor! Niet zozeer bruinverlies maar wel heel weinig. Eerste x zelfs maar 2 dagen. Laatste ongesteldheid was juist wel veel ( sorry voor details ) meer als toen ik nog pil slikte maar zelf denk ik dat dat komt omdat er wel een bevruchting is geweest maar de innesteling niet is gelukt. Had nl 6 dagenvoordat ik ongi werd 1 veeg bloed ( nog nooit gehad ) en ook zwaar buikkrampen bij ongi ( normaal ook weinig tot geen last van ) Hoelang zijn jullie allemaal samen? Waren de plannen er al lang of?
ik was ook 1x onge geweest maar dat duurde ook maar 2 dagen maar wel helderrood bloedverlies gezien dus idd misschien helemaal geen eisprong geweest.. tjaa. wij zijn 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen. Beide wel kinderwens maar eerder dan nu, was vooral ik er nog niet echt mee bezig. Reizen, uitgaan, drankjes haha dat vond en vind ik nu ook nog allemaal erg leuk dusjaa haha maar opeens dacht ik ja stoppen voelt goed, dus zo gezegd zo gedaan maar tot nu toe zit ik dus.. dusja denk dat t goed is dat ik naar mn gevoel geluisterd heb want als je stopt op moment dat je al bijna niet meer kan wachten tot je zwanger worden mag, dan was t nog veel lastiger geweest! Nu ben ik opzich vrij rustig wat dat betreft maar die niet-cyclus begint me wel te frustreren hr maja jullie vast ook haha
Ja hahaha inderdaad! Merk nu ook dat sommige vrouwen toch wat meer tijd nodig hebben dus het is maar goed dat we vast zijn begonnen met het ontpillen en alles.. Ja ik had ook de eerste menstruatie maar 2 dagen en daarna werd t dan elke keer ieeeetsje meer, maar nog niet echt dat ik denk: Dit is een veel bloed en een echte goede ongesteldheid zoals vroeger..haha. Maar goed ik denk dat dit nog een beetje op gang moet komen dan. Wij zijn nu 4 jaar samen en wonen in Spanje (heb m daar leren kennen). Ben dus sinds april gestopt met de pil omdat ik me steeds helemaal niet goed voelde, veel moe en niet lekker in mn vel. Langs de huisarts geweest en die zei dat t de pil kon zijn. Was een goed moment om er dan mee te stoppen en mn vriend zei ook dat ik m beter niet meer kan nemen. We zijn er ook wel klaar voor nu! Hebben geen haast maar ik hoop zelf over een aantal maandjes wel zwanger te raken, maar dat hebben we niet voor het zeggen he hihihi...
Hola meis! haha. Que tal? haha. Leuk in Spanje! Lekker weer! Maarre toch maar wel op een nederlands forum? hihi. Nou morgenmiddag acupunctuur! Ben erg benieuwd. En ik ben verkouden aan het worden haha irritant Grtzz