Hoop het ook voor je! Misschien heeft je cyclus nu even een duwtje in de goeie richting grhad ofzo. mijn vriend heeft vandaag teunisbloemolie gekocht.. weet niet of dit werkt maar kan het altikd proberen
Tero, spannend zeg! Hopelijk gaat nu alles voorspoedig verlopen en ben je vast gauw zwanger ook hahaha. Meis, pijnlijke borsten heb ik nog een beetje, wordt nu steeds minder maaarrrr... het lijkt aanstekelijk te worden hier. Volgens mij ben ik vandaag aan het ongesteld worden?!!!! Durf het bijna niet te zeggen of blij te zijn en te geloven maar volgens mij echt! Nu nog even doorzetten dan weet ik t zeker, ik had vandaag al zo;n gevoel in mn buik van zou t?? Whaaaaaaaaa!!! Na 262 dagen eindelijkkkkk!!!!!!! wordt eindelijk mn geduld beloond??? Zou t mn lichaam zelf zijn of mede acupunctuur en kruiden? Geen ideee als dit doorzet ben ik echt blij en opgelucht dat mn lichaam weer werkt en hoop ik dat ik volgende maand ook weer 'gewoon' onge mag worden en niet weeeer zo lang ga duren! Als ik nu 3 maanden normaal onge ben geweest gaan we er voor denk ik, moet zeggen dat ik mn kinderwens nogal uitgesteld had in gedachten.. van misschien ooit eens... maar eerst ff zien of ik over maand weer onge word! Grtzzzz Maaar nu voel ik extra met jullie mee dat jullie zo'n traject zijn in gegaan en t bij mij toch nog na lange tijd 'normaal' doorkomt... alhoewel dat nog niet alles zegt ntrlk. Wauw gohhh.. ben zoo blij dat ik mn vertrouwen in mijn lijf nog niet compleet verloren had! Succes meiden met jullie traject en hopelijk ook allemaal goed nieuws binnenkort!
Echt holidays?!? Waar aan merk je het, heb je al bloed of iets? Hoop het echt voor je meid!!! Bij mij was t ook zo met die week daarvoor gevoelige tepels!! Maar blijf wel opletten want mocht je nu ongesteld worden wil nog niet zeggen dat je lichaam het helemaal goed doet. Ik ben ook ongesteld worden maar heb misschien wel pcos en dus die hormoon stoornissen. Kijk even aan of je cyclus het nu weer oppakt maar als dat niet zo is zou ik denk ik toch overwegen eens naar de ha te stappen voor de zekerheid. Wil je niet ontmoedigen natuurlijk he!! MAar dit kan ook gewoon afstoting van baarmoeder slijmvlies zijn zonder dat er een eisprong was. Ik denk haast dat het bij mij ook t geval was maar dat weet ik natuurlijk niet zeker vond t wel sterker ruiken, ijzer geur (yak) terwijl ik dat normaal nooit merkte. Zeker omdat t daar al zo lang zat Pff.
net toch nog een klein beetje helder rood bloed vanmorgen in me tampon alleen maar oud bloed over de hele dag niks tot net ik snap echt niks meer van mijn lichaam
Hey meis, Ik snap dat je zo denkt maar: 2 weken terug voelde ik links onder de hele dag iets en dacht toen al van zou dat gevoel een eisprong kunnen zijn of iets? volgende dag was het over. Maar die dag dacht ik bij afvegen ik check mn afscheiding even en dat was idd dat uittrek slijm maar ik dacht jaaa hoor zal allemaal wel ik voel en wil dingen te graag ofzo en toen die gevoelige borsten en idd nu ongsteld, heb weer eens tampons nodig na lange tijd! Haha dus opzich denk ik dan ook dat ik een eisprong had. Het gekke is ook dat ik vannacht droomde (of misschien was het echt) dat ik menstruatiepijn had ofzo en vanmorgen niks byz. en later op de dag kreeg ik dat gevoel en dacht k nog ja zal wel... en toen voelde t ook wat vochtig ik dacht ja zal wel afscheiding zijn zoals anders en anders merk ik t wel als t meer word en ben gewoon heel de middag niet ervoor naar d wc gegaan, pas toen ik thuis was en toen wast dus al beetje bloed maar niet veel maar wel rood dus dacht nu nog doorzetten en dat is gelukt, heb er maar tampon ingedaan hahaha mega lang geleden! Nu hopelijk een (klein) weekje ongesteld en dan volgende maand hopelijk weer maar dat is echt afwachten ik blijf nog even naar de acupunctuur gaan iig Maar GOHHHHH wat gek is dit zeg, hoopte t wel maar dacht zal wel allemaal maar dus toch! en denk dus ook echt met eisprong ma weeni hoe nu verder of ik volgende maand netjes onge word of dat t meer mega lang ga duren we zullen zien. Tnxx iig voor de reacties! grtz
Fijn holidays! soms heb ikbook zon gevoel maar dan is het na een paar uur ook weer weg. hoop voor je dat het doorzet!
Ja idd holidays! Ik had min of meer hetzelfde! Had alleen totaal geen idee dat ik ongesteld zou worden en ook geen buik krampen ofzo gehad. Ineens bij t afvegen iets beige en toen dacht ik echt dat ik spoken zag. Later toch maar tampon in gedaan en ja hoor: oud bloed en beetje rood! Dag erna werd het pas meer. Het is nu bijna over dus zeg maar 5 dagen in totaal. Was niet super veel maar wel 1 dag aardig wat en ook rood bloed gehad dus zit wel goed. Ben nu ook super benieuwd of ik nu een kortere cyclus ga krijgen, spannend he! Wel raar joh dat wij ineens nu allebei ongesteld zijn geworden uit onszelf na zo lang!! Dutch: ik heb dat ook wel beetje. Ik dacht vanmorgen dat het voorbij was en wilde gaan hardlopen (geen tampon meer in gedaan). Het begon zo te waaien dat ik weer nr huis ben gegaan en ineens voelde ik nattigheid. Ik naar de wc: was het weer aardig wat rood bloed! Echt zo huh.. Daarna nog een half volle tampon gehad maar denk dat t nu wel min of meer over is, dus 5 dagen ongesteld.
tifa, dat heb ik ook vaker gehad hoor! Daarom kon ik t nu byna niet geloven! meis, ja alleen maar goed natuurlijk want nooit onge worden is zoiezo pas raar eigenlijk! haha. trustee
hier ook elke cyclus een andere menstruatie .de ene cyclus heel heftig en de andere cyclus bijna niks. de ene x heftige pijn en de andere x bijna niet. geen idee waar dat aan ligt. maar schijnt toch wel normaal te zijn.
Ik zit hier met een pilletje teunisbloemolie van kruidvat. Iemand daar ervaring mee bij het uitblijven van menstruatie of onregelmatig?
Hi tifa, helaas geen ervaring mee. Ik werd ook uit mezelf ongesteld holidays, alleen slechts 1x per 6 maanden. Het zou natuurlijk fijn zijn als het nu opeens gelmatiger zou komen en wil je niet vd wolk afhalen, maar daar zou ik niet vanuit gaan. Vanmorgen weer een meting gehad, cd 12 19,5 mm. Ze verwachten dat ie tussen nu en woensdag gaat springen dus morgen verplicht klussen hihi. Dinsdag weer terug.
Whoei top tero!! Spannend he!! Dus goed klussen nu en eens kijken hoe t af zal lopen. Ja tifa heb ik een paar weken gebruikt maar het heeft bij mij niets geholpen. Misschien moest ik t ook langer gebruiken maar had er niet zoveel vertrouwen meer in, vooral toen ik naar de ha was geweest en er dus een aantal dingen lichamelijk aan de hand bleken te zijn. Holidays: is t helemaal doorgebroken? Bizar joh wij allebei zowat tegelijk. Ik ben zo benieuwd naar deze cyclus.. Maar idd ga ik er maar niet vanuit dat die ineens kort wordt ofzo. M'n menstruatie is als goed als over. Voel wel (nu pas) wat steekjes in m'n schaamstreek. Sprankel hoe is jouw cyclus nu?
ik zit nu op cd 30 geloof ik.geen idee hoe lang het nu gaat duren. de laatste x was het 53 dus niet extreem. 14 maart naar gyn. half uur afspraak. ben benieuwd hoe alles er nu vanbinnen uitziet . na mijn zwangerschap was de pco vorming stukken minder. maar nu zijn die hormonen mijn lichaam uit en is de kans groot dat het weer vol zit.
Oh ja! Wel spannend. Wat denk je er zelf van? Soms hoor je dat t vanzelf weer overgaat de pcos, daarom raden ze nog wel eens aan weer aan de pil te gaan als je nog geen kinderwens hebt bijv. Ik doe dat wel weer als ik eenmaal een baby heb denk ik (ook al zei ik de laatste tijd dat ik nooooit meer aan de pil wil ) want dan heb ik tenminste al die rot klachten niet! Nu ik toch weet dat het niet ontpillen is bij mij.. Ach ja zien we dan wel weer haha. Hier eerste dag weer zonder tampons
Spannend tero! ik heb steeds van die ongesteld buikpijn en dan denk ik he misschien komtbhet nu wel maar na een tijdje is het ook weer weg.. heb het vandaag nou al 3 keer gedacht. En steken iets boven me lies hele tijd aan de linkerkant, misschien omdat ik nu meer op mezelf let ofzo.
ik heb inderdaad ook gedacht om tijdelijk de pil te nemen. maar ik denk dat wij er van de zomer toch voor willen gaan en dan ben ik bang dat ik moet ontpillen.. ik heb een dubbel gevoel. maar ik zal het eens met de gyn bespreken.wat hun ervan vinden.
Oh ja nee als je er al binnenkort weer voor wil gaan heeft het misschien weinig zin om er nu nog mee te beginnen. Van de zomer misschien zeg je..? leuk! Ben ook heel benieuwd hoe je afspraak zal gaan