al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Haha!
    Spannend tero! Vrijdag Dutch maar dan ben ik dus op vakantie en kan ik niet op t forum voor een week, aah! Dan weet ik niet hoe t met jullie gaat haha.. Ja idd van die zeanger worden pillen dat is denk ik maar net geluk/of je lichaam daar op reageert (zitten bepaalde kruiden ook in zoals dat agnus vitex castus ofzo). Dus ik heb er ook een hard hoofd in maar ja wie weet draagt het haar steentje bij aan een wat betere hormoon balans..!
    Vind t ook erg vreemd van die ha dat ze dat zomaar roept, maar ja.

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nou hier net weer baby nieuws
    dat vriendinnetje van mijn neefje(vroeggeboorte al eerder gehad en kind is overleden 25 weken) ligt nu weer in het ziekenhuis omdat ze denken dat ze al ontsluiting heb (weer op 25 weken) ondanks de cerclage ofzo iets dus die gaat zo naar het ziekenhuis in rdam

maarja opzich ook eigen schuld de eene was net 3 maanden overleden en toen was ze al zwanger van de andere
    zit constant in een blauwe kamer van de rook
    is natuurlijk niet goed dusja weer afwachten wat het nu gaat doen

3. DutchDiamond

spannend tero
    klopt ik vrijdag ochtend
    alleen ik twijfel echt of ik het door zet of alles even op pauze zet
    ik wil niet met 3 andere zwanger zijn al mag ik natuurlijk blij zijn als het bij ons lukt twijfel twijfel

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Als je het echt graag wil dan zou ik gewoon doorgaan hoor Dutch! Wat kan jou die anderen schelen, het gaat om jullie geluk toch? Anders begin je nu met clomid en doe je het allemaal voor niets. Moet je lichaam weer wennen etc.. Ik zou er niet over twijfelen maar het is natuurlijk jouw keuze

5. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich hoef je niet te wennen aan clomid hoor. Je kunt stoppen en ook weer beginnen. Ik had vandaag 25mm. Do terug, niet gesprongen is spuit

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

wooow mega ei! idd dan is een spuit wel fijn. dan springt het binnen 48 uur.het kan ook zijn dat je op het moment dat je de spuit zet hij zelf al springt. maar dan helpt het zoiezo om de eventueele bevruchting en innesteling te ondersteunen

7. Schilderijtje

even terug te komen over etos zwanger pillen. de meningen zijn daar erg verdeeld over.
    zo schijnt het ook juist tegen te werken...
    maar een ander zegt er weer baat bij te hebben.
    het is wellicht te proberen;)

hier vandaag toch de laserkliniek afgebeld. ik had gevraagd of het kwaad kon met eventuele zwangerschap. ze zeggen in principe niet maar ze laseren dan liever niet voor de zekerheid.
    en de verhalen op internet maken mij het ook niet makkelijker dus heb ik besloten het niet te doen.
    en anders moet ik een jaar wachten met zwanger worden. en dat vind ik ook wat lang.
    dan maar jaartje of 2 wachten met laseren en harsen ofzo.

8. Schilderijtje

las ook iets over de pil een paar daagjes slikken dat je dan vruchtbaarder ben. hmmnn klinkt als een fabeltje;)
    maar zou kunnen. alhoewel ik het niet echt een gezonde manier vind. en ik denk ook niet dat het erg goed is voor je lichaam omdat het dan getriggerd word.mijn voorkeur gaat dan toch naar iets natuurlijks.

had ook gelezen over teunisbloem.
    dat kan inderdaad de cyclus ondersteunen alleen heeft het vaak iets meer tijd nodig omdat het op natuurbasis is.
    dat duurt wel een paar weken voordat het iets gaat doen.
    verder is het wel erg goed voor je gestel.
    word ook weleens gebruikt voor depressies.

9. Schilderijtje

@ dutchdiamand. ik snap je gevoel wel een beetje.
    ik zelf werd eindelijk zwanger na een lange tijd en toen ineens was mijn vriendin en schoonzusje ook zwanger. en dat in ronde 1 . BOEM! dat viel even verkeerd. natuurlijk misgun ik ze het niet. maar het voelde inderdaad alsof ik mijn zwangerschap moest delen
    .het was al zo bijzonder dat ik zwanger was geworden en ik wild ehet zo graag in mijn eentje beleven en van genieten. maar toen hoorde ik steeds alleen maar verhalen van mijn vriendin en schoonzusje hoe goed de zwangerschasp ging etc. ( terwijl bij mij alles onzeker was of het niet te vroeg geboren zou worden ) eenmaal was ik bevallen en toen ging het ook niet zo lekker met mij en toen werd ik geconfronteerd met mijn vriendin en schoonzusje die een super kraamweek hadden super makkelijk kindje etc. en ooo wat heb ik me daar rot over gevoeld. want bij ons ging het helemaal niet goed. ( helaas zagen ze dat niet en vroegen ze er ook niet naar )
    ik heb het nu bijna een jaar later wat los kunnen laten ) ik besef me nu dat hun er ook niks aan kunnen doen.het is iets wat bij mij gevoelig ligt. nu de wens voor een 2de er is ben ik weer bang dat hetzelfde gaat gebeuren. ( ik vind het gewoon fijn om alleen zwanger te zijn :) )
    ik kan het niet zo goed uitleggen wat voor gevoel het is .

dutch ik zou niet stoppen met je wens. het kan nog best lang duren voordat je zwanger bent. en dan ook nog 9 maanden. dan ben je alweer even verder. stel je stopt ermee en je begint weer en dan lukt het niet dan krijg je mischien spijt.

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat lijkt mij ook moeilijk sprankel, vooral als je band hecht is met diegenen en/of je dicht bij ze in de buurt woont.. Is dat bij jou zo Dutch? Maar idd.. Het gaat toch om jezelf en je eigen wens, als het al lukt is het zo een mooi geschenk! Ga voor je eigen droom en eigen geluk zou ik zeggen. En wie weet duurt het nog best een paar rondes en lopen zij je toch voor ;)
    Hmm ja over die zwanger worden pillen, kan het altijd proberen ja.. Lastig te kiezen in mijn geval of ik ergens goed aan doe of niet. Ben erg onzeker over m'n lichaam, ik weet niet wat precies bij mij nou het probleem is en of het eventueel nu beter gaat of niet, erg vervelend.
    Tero wordt spannend donderdag, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Hoe is je man/vriend eronder, snapt ie t allemaal een beetje? Hihi.

11. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marokko en NL hihi fijne vakantie meis!

Apart dat verhaal van de pil af en toe nemen ofzo... ik ook liever op de natuurlijke manier haha.
    Ik ben zoiezo nog niet echt bezig met zwanger worden want heb dat echt even uit me hoofd gezet ivm dat ik zo lang niet ongesteld werd enzo.
    Nu ben ik dan opeens ongesteld geworden natuurlijk maar bekijk het nu echt stap voor stap! Eest kijken hoe het over een maand gaat! Daarna zie ik weer verder!
    Enne ik heb van de zomer ook nog weer een vakantie op de planning staan dus haast heb ik niet.
    Maar komt t dan kom t en is het 100% welkom hoor dat dan weer wel natuurlijk!

Maja succes met jullie eieren :p haha dat klinkt grappig alsof we kippen zijn :p noujaa

Grtzzz.

12. DutchDiamond

het zijn de zoon en dochter van mijn tante de zus van mijn moeder
    mijn nichtje en ik schelen exact 9maanden in leeftijd wonen hier een half uur vandaan en merkte tussen ons altijd wel een soort strijd niet echt fijn dus

Maar ze eisen wel als aandacht van iedereen op zo ook van mijn moeder
    Mijn moeder heeft meer contact met hun als met mij (ik woon zogenaamd te ver weg)

De eerste zwangere die van mijn neefje krijgt nu al weeenremmers
    En mijn nichtje wilt alle aandacht dus die is daarom nu ook zwanger (4weken) ik wacht de meting af vrijdag al hebben mijn vriend en ik eigenlijk al zo iets van we wachten nog even
    Richting augustus september weer starten en hopen dat het snel raak is dan

13. DutchDiamond

Nichtje was trouwens gelijk de eerste ronde zwanger zegt ze
    Bij neefje duurde het ook niet lang 3 maanden zat er tussen de eerste en de tweede
    En beide hebben overgewicht hoe oneerlijk

14. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Zoo weer bij gelezen haha.

Carnaval rustig aan gegaan met alcohol, prima vermaakt :)
    Nu weer in de trein richting werk.

Over de Etos Zwanger worden pillen; ik slik deze eigenlijk puur voor de juiste vitamines en mineralen binnen te krijgen. Ik geloof niet in het sneller zwanger worden bij het slikken hiervan.

15. Schilderijtje

maar het zou ook kunnen dat er dan weer een ander iemand aankondigd zwanger te zijn;) wil je dan weer uitstellen?
    en kan je zo lang wachten?
    ik snap je enerzijds wel maar ik denk ook dat nu de kansen nog open liggen en straks mischien niet meer dan moet je opnieuw verwijzing vragen en opnieuw beginnen vooraan. wil je dat echt?

16. Schilderijtje

de 14de moet ik naar de gyn. en stiekum voelt dat weer als een boekdeeltje wat opniew opengaat.heb niet echt fijne herinneringen aan de afdeling fertiliteit! ik ben wel benieuwd hoe alles er nu voor staat of er veranderingen zijn in vergelijking met toen.
    heb nog steeds veel pijn aan mijn eierstok. vrees dat er een cyste zit.. heb er tijdens de hormoonbehandelingen ook 1 gehad van 5cm ( door clomid ) toen moest ik bijna een ronde overslaan. want dat is gevaarlijk in zwangerschap.maar gelukkig vloeide hij weg met de menstruatie pfieww...

vanmiddag lekker even naar mijn ouders. lekker weertje:)

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Nee idd alou, ik denk ook echt niet dat je daardoor sneller zwanger wordt ofzo hoor hihi. Maar wie weet kan t iets helpen om de cyclus wat regelmatiger te krijgen en zo niet puur voor de juiste vitamines.
    Dutch: wat sprankel zegt, misschien zijn er dan wel weer mensen in je directe omgeving zwanger ;). Wel irritant hoor vandat neefje en nichtje dat zij zo de aandacht opeisen ook van jou moeder?
    Sprankel hopelijk valt t allemaal mee, wel vervelend zon pijnlijke eierstok, kan me niet echt indenken hoe dat voelt. Ga er open naartoe en maak je niet druk. Hoe lastig het ook is.. Ben zo benieuwd!

18. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hoeft dan geen nieuw everwijzing te halen hoor. Je kunt dan gewoon opnieuw contact opnemen met het ziekenhuis.

19. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk wil ik stiekem gewoon die spuit. Dan moet ik hem namelijk elke ronde halen weet ik dus veel precieser wanneer mijn ei springt. Dan kunnen we ook veel gerichter klussen. Hij had gister namelijk eigenlijk al gesprongen moeten zijn, nou we zien het morgen wel.

Vl vind het wel spannend allemaal. Wiuj allebei trouwens. Het was hier carnaval, dus hij was gister ook vrij. Dan gaat ie wel uit zichzelf mee naar het ziekenhuis, ook mee wanneer gemeten wordt. Had het wel 1x eerder gezien toen pcos (weer werd vastgesteld, maar vind het ook wel fijn om te weten wat er gebeurd/ gezegd wordt tijdens zon meting zeg maar. Hoe dat in zijn werk gaat. Ben wel blij dat hij zo betrokken is!

20. DutchDiamond

verder niet echt familie of vrienden dus dat zal niet haha

Deel Deze Pagina