al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hola haha, ja ik mis de nederlandse dingen/taal dus ik ben blij met dit forum!!! :) Heel veel succes holidays, ben benieuwd hoe het is en wat ze zeiden etc...! Hopelijk doet het geen pijn! Maar dat zal wel niet. X

2. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haihai,

Hoe is het met jullie? Bij allemaal alles hetzelfde of al ergens een onge doorgekomen? hihi.

Mijn eerste acupunctuurervaring zit erop!
    Eerst stelt ze idd een aantal vragen en vertel je zelf wat dingetjes.. nou zelfs over de ontlasting hoevaak en hoe t eruit ziet ?? nouja zou ik zelf niet precies kunnen vertellen hahaha maar kzal dr eens op gaan letten :p

Wat me wel opviel, ze bekeek even de tong nou ok, zal wel. maar daarna voelde ze aan mn pols en toen vroeg ze; ben je niet veel moe? En dat is eigenlijk ook wel zo, soms voel ik me idd heel moe soms bij een hele dag werk ok maar soms ook als ik vrij ben, dus dat was wel interessant..!
    Toen even een korte behandeling van een paar naalden en wat dingetjes in mn oor. Omdat ze volgende week vakantie heeft en ze in het begin elke week een afspraak wil maken (is dan wel ff duur maar hopelijk met een goed resultaat, als je aanvullend verzekerd ben is het beter te doen denk) Ook krijg ik nog wat natuurlijke kruiden thuis gestuurd voor als thee te drinken. Ook moet ik op mn voeding letten wanneer ik me moe voel wat ik dan gegeten heb, ze denkt dat het daar mee te maken heeft dat ik moe ben.
    Maar verder is het natuurlijk even afwachten of mn cyclus op gang gaat komen dat kan ik nu nog niet zeggen. Ik zal jullie op de hoogte houden naar mn vorderingen hopelijk! Kheb de 21e weer een afspraak! Ben benieuwd dan zal ik wel veel meer naalden krijgen denk, nu ware t r alleen n paar in voet en been. Je voelt wel even het prikje vd naald maar is niet heel erg ofzo vind ik, de een voel je iets meer dan de ander. En dan voel je wel even een soort stroming ofzow dat schijnt dan je energieverplaatsing te zijn of iets en doet geen zeer ofzow verder voel je niks! Naalden eruit halen voel je bijna niet. :)

Dan zijn je op de hoogte van mijn eerste ervaringen ;) hihi.

Grtzzz

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Nou ben benieuwd holidays! Hopen voor jou dat je onge snel zal doorbreken!! Hier nog t zelfde helaas. Merk sinds vandaag wel dat mijn libido wat hoger is dan normaal en dat heb ik vaak voor onge of me pil begint eindelijk wat kracht te verliezen! Ik hoop t, want daar wordt t klussen alleen nog maar leuker van hihi.

We tellen rustig door..

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Haha das idd niet verkeerd naturel! Ik had dat ook ineens paar dagen terug maar nog steeds niet ongesteld of iets..!
    Oh spannend holidays, nou fijn dat t goed gegaan is. Zei ze verder nog wat over de cyclus, dat ze denkt dat t nu op gang gaat komen oid? Ben benieuwd, ik heb nog nooit iemand erover gehoord dus wel interessant! Bij mij is ook alles dus ook nog stil.. Ben laatste dagen wel snel aangebrand maar volgens mij komt dat meer door t werk :). Vandaag dag 54. Vage bedoeling. Las vandaag ergens dat t ook kan zijn dat je lichaam eerste aantal weken nog niet genoeg hcg aanmaakt voor een positieve test. Maar ik ga echt niet nog een test verspillen, ik voel me ook niet anders dan normaal. Afwachten. Heb besloten uiteindelijk toch nog maar niet deze week nr de dokter te gaan. Vind t nog net wat te vroeg..

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    @meis28 heeft jouw dokter geen telefonisch spreekuur? Dat is misschien wat laagdrempeliger. Dat was t iig wel voor mij. Ik denk dat ik om de 20 dagen maar ff een testje doe voor de zekerheid. We klussen tenslotte onbeschermd, dus wil zeker weten dat ik niet zwanger ben (of juist wel) wat trek jij als grens?

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ holidays ik zei het toch ;) precies zoals ik het ook had ( al kwam ik voor totaal wat anders. Toen begon ook een week later de behandeling omdat hij eerst uit mijn antwoorden rustig zijn conclusie wou trekken. Maar jou arts heeft dat dus meteen gedaan. Ik hoop dat het je veel baat brengt holidays!

Ik ben nog steeds druk met ovu testen en temperaturen. Hoop dat mijn ei binnen nu en 10 dagen komt. Dan is mijn cyclus niet langer als de laatste 2x. En hoop ik dat die cyclus (1e ronde ) van 79 dagen bij het ontpillen/ontspiralen hoorde...

Zo niet stap ik denk ik na de ha. 42 dagen is al lang. Laat staan dat het nog weer langer word. Maar ik hoop natuurlijk van niet en ga lekker 2 weken flink klussen.

@ de testers ik heb ook in mijn eerste ronde heel veel testen verspild helaas. Ma hoed je wil het ook zeker weten. Heb ook van die goedkope dipsticks dus. Heb altijd zoiets als het je geruststeld om te testen waarom niet toch?

7. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    naturel: Libido omhoog is niet zo erg :p heb ik ook een paar x gehad maar geen onge helaas ;) maar ik hoop dat je snel onge mag worden! telse ;) haha.

Meis: Nee ze zei niks over de cyclus, ze zegt meer dat ze door de energiebanen/meridianen je lichaam in balans wil krijgen waardoor ook je hormoonhuishouding weer in balans komt oid? Het klinkt nogal apart hahahaha maar ik hoop dat het werkt, we zullen zien ;)
    Als je nog niet naar de dokter wilt gaan, gewoon wachten, je komt echt vanzelf op een punt dat je vind dat er wat moet gebeuren! Zoals bij mij pas sinds kort dat ik afspraak gemaakt heb bij acupuncturist voor nu (later kan dokter nog als dit niks is, wilde het eerst op een natuurlijke manier proberen) ik zit namelijk vandaag op dag 120!!!

MadameV: Ok voelde jij ook de soort stroming eventjes toen er naalden gezet waren? Heel apart. maar was ook weer vrij snel weg! Ik hoop echt dat de natuulijke manier gaat werken anders zit je al snel weer aan hormonentroep enzo om menstruatie op te wekken enzo.. tja als t ni anders is zal ik dat wel eens doen maar eerst dit! Ik heb nog wel even geduld hahahaha, raak eraan gewend :p en als ik minder moe word ben ik ook al blij hahaha.
    Ik hoop ook voor je dat het binnen 10 dagen duidelijkheid brengen mag ;) succes!

Grtzz

8. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ holidays nee niet echt een stroming. Maar wat ik had is een soort van eczeem plek/jeuk/rood op mijn hand ( kwam door te weinig drinken afvalstoffen worden niet afgevoerd ) en de eerste x dat ik ging was rond de middag en toen heb ik wel de rest van de dag nog een hele zware hand gehad. Dat ik wel echt dacht van er is wat mee gebeurd haha.

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Holidays: Hoop voor je dat dit wat kan opleveren, dat zou super zijn!!
    Madame V: Ik heb ook van die dipsticks als ovu testen maar die heb ik nog niet (kunnen) gebruiken. Heb de twee zwangerschapstesten die ik online had besteld allebei al gebruikt. Zijn helemaal via zwanger & kids naar spanje gestuurd met de post haha want hier zijn die zwangerschapstesten echt 10 euro per stuk dus dat schiet niet op. Haha. Ik voel me verder gewoon normaal dus ga niet meer testen, heb op dag 42 en 48 getest.
    Naturel: Nee dat hebben ze hier niet, maar heb nu dus maar bedacht volgende week te gaan mocht ik nog niet ongesteld worden. Dan zit ik ergens in de 60 dagen.. wat voor mij toch wel ineens lang is. Snap wel dat je blijft testen! Wij doen t ook onveilig dus de kans blijft bestaan natuurlijk..!

10. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gister bij gynaecoloog geweest en mijn lange cyclussen komen doordat ik meer dan 12 cysten op mijn eierstokken heb, met andere woorden er is PCOS vastgesteld. Heb nog bloedonderzoek laten doen en mijn vriend moet donderdag een potje inleveren. Als dat goed is starten we met clomid.

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    @Joyce01 Dat is wel naar nieuws.. Hopelijk zijn alle andere onderzoeken goed en zal de clomid snel aan slaan. Heel veel succes..

@Meis28 De kans is idd wel aanwezig, maar erg klein. Ga er niet vanuit elke keer, maar bljif het wel uitsluiten. Succes bij de dokter volgende week! Laat je even weten hoe het gegaan is?

12. jamaar

jamaar Lid

25 sep 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog geen 'vorderingen'. Voel geen vreemde dingen en zit inmiddels ook ergens rond de 50 dagen. Ergens in het begin een test gedaan, uiteraard negatief, en heb eigenlijk geen zin om testen te verspillen als mijn cyclus nog niet opgang is. Maar ja weet nu niet zeker of het daar aan ligt, of dat ik misschien toch zwanger ben... Maar het voelt in elk geval niet zo. Aangezien anderen ook zo'n lange (of zelfs veel langere) cyclus hebben gehad wacht ik maar weer even af!

13. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    oh jeetje joyce! dat is heel ander nieuws! wel fijn dat je nu iig weet waar het door komt. dikke knuffel.

@ meis, ja fijne site is dat z&k. daar had ik ook heel veel zwangerschapstesten van, dipsticks dat bedoel ik eigenlijk. doordat ik niet weet wanneer mijn eisprong komt heb ik gewoon 50 ovu testen besteld en daar kreeg je er geloof ik al een stuk of 10 gratis zwangerschapstesten bij dus vandaar. dan vind ik het ook niet erg om er eens wat meer te gebruiken.

ik vond trouwens ook in mijn eerste ronde, die 79 dagen duurde dat je bij alles wat voelt er wat van gaat denken, zoooo irritant. echt zo van zal het dan toch zo zijn? terwijl het algemeen bekend is dat er heel weinig mensen in de eerste ronde zwanger raken, maar dat betekent niet dat het niet mogelijk is dus wie weet ben je wel de uitzondering?!

ik hoop dat deze ronde hetzelfde is als de vorige keer of korter. ook 43 dagen is eigenlijk echt te lang maar goed. als het zo blijft ben ik daar allang blij mee. maar het ziet er na uit dat mijn ei eerder komt want mijn ovu testen beginnen op te lopen. ik hoop het zo. alles wat eerder is als volgende week woensdag scheelt in dagen op mijn vorige cyclus

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh das mooi madame V! Dus dan lijkt het erop, ook al is de cyclus wat langer, je toch een eisprong hebt? Ik ga ook echt volgende ronde eens met die dipsticks beginnen, ben echt benieuwd. Maar goed dan moet eerst deze rond eens eindigen pff!! En hopen dat de volgende korter is hoor.. zou ook niet weten wanneer ik danmoet beginnen met die testen, misschien vanaf dag 11 ofzo

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ovulatietesten schiet voor mij nog niks op.. dan kan ik honderd dagen testen.. wie weet in de toekomst.. ik heb geen haast.

Madamev apaRt een zware hand houden erna hihi.

Jamaar, ja ik voelde eerst ook vanalles maar was niks haha. ik snap.iig wat je bedoeld. ik voelde een soort blupjes en steekjes mja zulle me darmen toen gwn geweeest zijn enzo. haha. achjaa.

oohhhh pcos is iets waar ik ook bang voor ben.. balen dat je dat heb zeg joyce! maja dan idd meteen aan de clomix enzoo is iets wat ik probeer te vermijden. maja als t niet andets zou zijn dan ntrlk wel.. verveldnd voor.je hoor.. je hoort t steeds vaker geloof ik... zou r geen.verband tussen zitten, langdurig pilgebruik en pcos? nja kweet t ni ik hoop niet dat ik t ook heb maar de kans is er ntrlk.. iig veel succss met de clomid enzo het hele traject...

grtzz voor nu.

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Joyce ik las t al in een ander topic, balen.. Wat waren jouw cycli? Je hoort t idd veel pcos.. Ja idd holidays het is lastig testen als je zon lange cyclus hebt. Ik was er ook nog niet zo serieus mee bezig dus heb voorgaande cycli niet getest. Maar nu wil ik toch wel eigenlijk weten hoe t zit, alleen heb ik nu dus zon lange cyclus. Dus ik hoop dat er n einde aan komt en volgende ronde toch eens proberen ..

17. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx wilde hier ook even een update geven. Eerste cyclus duurde 98 dagen. En zit nu op 93 ongeveer en nog steeds aan het tellen.
    Ik ben blij dat er iets is als clomid, want anders blijft de kans toch wel klein. Hopelijk zijn de andere uitslagen vd onderzoeken dalijk goed en kan ik ermee beginnen.

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja precies, hoop t ook dat die clomid kan helpen, dat wekt een eisprong op toch? Laat maar weten als je nieuws hebt.. Liefs

19. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt en zal ik doen, moet eerst wachten op de uitslagen die krijg ik 4 november.

20. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoi meiden,
    bij jullie al nieuws? Hier nog niks.. Had wel gisteren ietsjes krampjes (heel licht maar), maar nog steeds wittige afscheiding gehad gisteren dus t lijkt ook niet of mn ongesteldheid er nu aan komt ofzo. 56 dagen alweer.

Deel Deze Pagina