al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@tero ik hoop het ook
    hoop dat jij ook wat geluk heb binnenkort
    die onzekerheid die je nu hebt ik ook niks natuurlijk

@sprankel
    er is tot nu toe niks gezien dus stoppen ze de ronde
    heb erg veel kleine blaasjes zei ze vandaag en er sprong er niet 1tje uit

morgen weer de primolut daarna 100mg clomid en nu wel op de 10e dag terug komen

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ben benieuwd voor je wat er morgen gezegd wordt tero.
    Dutch: toch fijn dat t weer opgewekt wordt en weer nieuwe kansen! Wel dezelfde dosis clomid dan weer? En van jullie er toch voor?
    Hier ook een laag libido, al een tijd, echt irri, maar maak er maar altijd wat van. Kan komen door die hormoon waarden en trage schildklier. Ook al zijn de waarden nu beter door de medicijnen maar merk er niet altijd wat van hihi... Ik word echt te ongeduldig weer met dat afwachten. Ik duim voor een normale cyclus!!

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh lees net 100 clomid Dutch, spannend

4. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na het bloed vanmorgen geen bloed meer gezien, du stja, nou is die hoop were terug. Verdorie!! Ik wil een glazen bol om vooruit te kunnen kijken!!!

5. DutchDiamond

het libido is hier zo laag dat ik soms twijfel om er voor naar de huisarts te gaan
    we gaan toch maar door met de volgende ronde omdat deze niet is aangeslagen
    hoop alleen dat ik niet weer debijwerkingen ga krijgen dat was echt niet prettig

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Welke bijwerkingen Dutch? Het lage libido kan aan de hormonen liggen, idd erg vervelend..
    Tero jeetje.. Morgenochtend weer een test doen? Of ja misschien dan via de gyn?

7. DutchDiamond

opvliegers had ik heel erg
    snachts deken steeds van me lijf moeten trappen
    en de lettertjes op tv werden wat moeilijker te lezen

ja het libido is echt rampzalig nu
    maarja de huisarts kan denk niet veel doen

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh vervelend, heb je die bijwerkingen besproken? Nee denk ook niet dat de huisarts daar veel aan kan doen.. Bij mij ligt t volgend mij echt aan de hormoon schommelingen

9. DutchDiamond

ja ik gok bij mij ook het is echt de laatste maanden
    jaar geleden was er niks aan de hand eigenlijk

opvliegers zijn normaal zeggen ze dusja

10. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

dan zal ik mijn lijstje maar achterwege laten;) om gek van te worden.
    soms weet ik niet of het aan mijn hormonen ligt of dat ik echt wat mankeer. schiet echt van de hak op de tak erg vervelend.
    met de pil had ik destijds stukken minder last.

wat ik nu wel probeer is wat gezonder te eten.
    omdat junkfood ook enorm voor hormoonschommelingen zorgt. slik nu 3x daags tarwekiemolie en foliumzuur. wil daarbij ook nog visolie capsules slikken.
    even een boost:)

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Welke dingen heb jij meer last van dan met de pil?
    Laag libido heb ik wel vaker gehad, ook wel met de pil, dat merk ik nu pas dat t dus gewoon door hormonen kwam. Dacht altijd dat t gewoon aan mij lag dat ik zo was. Maar dat denk ik nu niet meer!
    Heb sinds de pil stop last van puistjes (nu gaat t erg goed-ook vanwege de antibiotica doekjes), sterkere zweet geur, wat meer haargroei/sneller. Verder niet echt iets opmerkelijks.. Met de pil had ik periodes van lage eigenwaarde en soms voelde ik me wel down, dat is verbeterd sinds de pil stop! Merk dat ik nu wat sterker ben qua emoties, beter onder controle heb over t algemeen.

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Was ook erg moe steeds maar weet dus nu niet of dat toen al kwam door een trage schildklier..!

13. DutchDiamond

Ik word de laatste dagen weer gek van de jeuk op mijn hoofd
    Heb veel vet haar en roos nog steeds gebruik teer shampoo maar werkt dus niet
    Over de rest nog maar te zwijgen

Door de clomid dus op vliegers en slecht zicht met 50mg hoop dat dit met 100mg niet erger word
    Ook had ik in die periode veel hoofdpijn

Wist niet dat kinderen krijgen al best zwaar is zeg

14. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

waar ik al bang voor was gebeurd nu al een beetje.
    merk toch wel dat ik er weer enorm mee bezig ben de hele dag in mijn hoofd voor een 2de. ik heb de slaapkamertje al 100x ingericht in mijn hoofd.voor mijn gevoel ben ik al zwanger... maarja dat ben ik natuurlijk niet.
    het duurt me nu al te lang en ben nog niet eens begonnen:)
    en die drang wil ik juist niet hebben. dus probeer steeds tegen mezelf te zeggen: het komt wanneer de tijd er rijp voor is je hebt het zelf niet voor het zeggen. heb geduld! het komt op het goede moment. heb vertrouwen.
    ik dacht dat de drang wel wat minder zou zijn voor een 2de. maar het voelt toch wel een beetje hetzelfde..
    het enige verschil is dat ik nu weet dat ik in iedergeval kinderen kan krijgen. dus dat is wel een stukje rust.

ik heb gewoon geen zin meer in de mmm en daarom wil ik het liefst daarvoor zwanger raken om alle stress te voorkomen. maarja daar word ik dus wel enorm gefixeerd van.
    gisteren dacht ik nog ik ga tempen maar heb dat uit mijn hoofd gezet, want dat is allemaal weer stress.

ik moet er voor mijn kindje zijn nu die is het belangrijkst.dus het zwanger worden op zijn beloop laten door gewoon af en toe te klussen en hopen op het beste en verder loslaten.

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Rot zeg Dutch. Ik heb ook vetter haar gekregen idd en bij m'n slapen zie ik soms roos als ik t moet wassen :-/ had ik eerst nooit, roos!
    Het is idd fijn sprankel dat je weet dat je zwanger kan raken, dat je al een kind hebt. Maar kan me voorstellen dat als je mmm al meegemaakt hebt dat je nu gewoon zelf zwanger wil worden.. Wie weet, de kans is er best..
    Ik moet ook zeggen dat ik de laatste weken weer veel denk aan het : ik wil een baby! Heb ook dagen dat het me niet interesseert en dat ik denk: ach komt wel, hoeft niet Perse nu! Maar nu heb ik weer veel van die dagen dat ik t zo graag wil en dat ik gewoon wil weten hoe r zal aflopen.. Heb ik nou pcos? Moet ik ook met clomid? Etc etc. Mocht dat uiteindelijk zo zijn dan wordt t lastig deze zomer want we werken dan heel veel en dat lijkt me dan best lastig als je steeds ook follikel metingen hebt enzo..

16. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha meiden!

Blijf relaxx, dat blijf ik ook! (meestal wel)! Weet dat t moeilijk kan zijn maar ja toch moet je wel dus beter maar proberen ook zo mee om te gaan denk ik..maja dat ben ik, niet iedereen kan dat denk.
    Maar dat komt misschien omdat ik nog op vakantie ga in de zomer en ik dan nog niet perse zwanger hoef te zijn maar als het wel zo zou zijn dan ook goed. Ik ben vooral stap voor stap heel erg bezig. Hopen dat mn menstruatie nu niet weer zo lang wegblijft dat is mijn 1e stap nu..

Tero hoe ist nu bij jou?

17. DutchDiamond

@ meis
    me haar is echt een ramp
    idd nooit roos gehad en hoefde me haar maar om de dag of om de 2 dagen soms maar te wassen dat is nu dus iedere dag wassen dus als ikde deur niet uit hoef dan loop ik er nu bij als ma flodder

@sprankel
    hahaha dat is makkelijker gezegt als gedaan
    zoals ik eerder al zei wij gingen hier in met maar een kleine kinderwens maar meer om te weten wat er in mijn lichaam speelt maar inmiddels is bij beide de kinderwens erg sterk aanwezig

@holi
    hier weinig om vooruit te kijken ook geen vakantie ofzo in gedachte
    (kan nog veranderen) kan nu alleen uitkijken naar mijn eerste bloeding weer
    net de eerste primolut weer ingenomen

@tero
    hoe was het vandaag? je moest toch weer naar je gyn dacht ik?

owhja iedereen in de familie hebben we niet meer op de hoogte gesteld dat we doorgaan
    we hopen dat deze ronde aanslaat en dat we dan over een paar maanden ''nieuws'' hebben
    dus degene die wisten dat we met dit bezig waren denkt dat we nu gestopt zijn

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Heb ik ook wel holidays maar heb ook dagen dat ik er echt veel mee bezig ben en echt graag een kindje wil! Maar niet dat ik er depri van wordt ofzo, ik ben wel geduldig. Wil gewoon alleen graag weten wat er nou aan de hand is. Maar idd eerst nu kijken wat m'n cyclus doet, das nu m'n belangrijkste ding hihi. Ben zo benieuwd, zit op dag 23. Zou veel meer vertrouwen krijgen als de cyclus normaal is dit keer.
    Haha ma Flodder Dutch, ik was t soms ook expres niet als ik toch een dagje thuis ben. Was t nu meestal om de dag maar dan moet t ook echt, anders voel ik me vies en zit m'n haar echt nergens naar! Ben ook benieuwd naar jou tero!

19. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Evn een snelle reactie vanuit mn werk. Vanmorgen een cb test gedaan, weer overduidelijke positief. Zo leuk om te zien hihi.
    Moet om 16.30h bij de gyn zijn.
    Heb alleen gisterochtend bloed verloren, darna alleen rose afscheiding en dit is ook gisteravond gestopt incl de buikkrampen dus heb vandaag nergen slast van behalve dat ik me wat grieperig voel, anders dan anders. Beetje licht in mijn hofd, misselijk zo gauw ik wat eet. We zullen zien vanmiddag maar voor nu ben ik gematigd positief en blij! :)

20. DutchDiamond

ik heb zo'n gevoel je te kunnen feliciteren vandaag hihi
    ben benieuwd tero hoe het gaat vanmiddag wel ons op de hoogte houden ej

Deel Deze Pagina