Na 8 maanden zo ongeveer eindelijk een beetje bloed! Ik heb naar de poli gebeld en donderdag bloedprikken en de donderdag daarop echo! Ik ga een ronde Clomid proberen, zie er tegen op..
niet teveel tegen opzien het valt opzich mee bij mij sloeg het helaas niet aan 50mg maar neem hem net voor het slapen dat raad ik je ook aan gelukkig gaf tero mij die tip ik had opvliegers en slechter zicht
Ja de verpleegkundige die ik aan de telefoon had adviseerde mij inderdaad ook ze in de avond in te nemen. Ja ik weet het, maar blijf toch wat huiverig voor medicijnen en dan met namen hormonen troep in me lijf
ja ik heb het er ook niet op en vl al helemaal niet die denkt bij elk medicijn dat de kans op een mongooltje/afwijking etc. hoger word ben benieuwd hoe het bij tero is gegaan joh hoop dat ze een feestje nu hebben samen
Nou zeg, 25min gewacht en binnen 5 min weer buiten. Volgens mij was de gyn meer in shock van m'n positieve test dan wij gister hahaha. Hij gaf aan nu niets te zien op een echo. Verlies van gister hoefde niets te betekenen maar het beste is gewoon afwachten. Hij gaf aan dat ik het beste pas volgende week weer opnieuw kan testen (en ik dacht, waarom zou ik opnieuw testen? Heb toch al 2 positieve testen hahaha). Dus voor nu een echo op 28 maart in de ochtend. Vriend moet verplicht mee hahaha. En dan hopen dat er (al) iets te zien is. Dan zou ik 5,5 week zijn...
Oohhhh wat spannend tero, en toch al vast gefeliciteerd! Je hebt niet voor niets een positieve test jeetje dus alsnog afwachten, maar das altijd beetje zo de eerste weken he.. Alou jij ook al nieuws, dus je kan nu over 3 dagen de clomid gaan slikken? Waarom moet je nog bloed prikken? Gelukkig he eindelijk ongesteld!
met 5,5 week moet er een vruchtzak met dooier te zien zijn een kloppend hartje hoeft nog niet persee. de reden waarom de gyn tegen je zegt volgende week nogmaals te testen is dat als het toch een miskraam is geweest dan zou hij volgende week lichter of negatief moeten zijn. als hij dan nog een knaller is dan kun je ervan uitgaan dat het goed is gegaan duimduimduim!
Ja dat denk ik ook. Ach, hij gaf duidelijk aan dat ik er nu niets meer aan kon doen dus proberen maar gewoon van te genieten. Wanneer er (nog) niets te zien is, mag ikern paar dagen/week later terugkomen. We zullen wel zien. Succes met de clomid alou! Ik zager ook tegenop! 4 weken geleden deed ik nog aan broekje staren, wachten op ongesteldheid en nu doe ik aan broekje staren en hoop ik dat ie schoon blijft. Zo snel kan t gaan hahaha. Ik hoop dat de 100mg beter aanslagen dat je ook snel een positieve test vast hebt dutch! Vond t al zo lullig dat 50mg bij mijmeren aansloegen bij jou niet en nu al helemaal... Ik gun het je echt! Jullie allemaal overigens. Of het goed blijft gaan of niet, voor nu is t echt genieten!!
Dat is blijkbaar procedure, op cyclus dag 3 bloedprikken en daarna starten met Clomid. Ja echt heel gek! Had niet meer zo veel in huis dus onderweg naar werk snel langs de Etos voorraadje, je weet nooit hoe heftig haha. Tot nu toe heel licht! Had gister en vanochtend wisselend pijnlijke borsten vooral tepels dus toen wist ik al er gaat iets gebeuren. Dan ga ik je toch voorzichtig feliciteren Tero! Wooow wat fijn!
jep klopt misschien iets verkeerd verwoord maar hij is er door alle medicatie enzo bang voor dag het niet goed is enzo
onze eerste klus zit erop. op dag 10! volgens mij had het nog geen enkele zin want was kurk.. volgens mij nog lang niet vruchtbaar. maarja voor de zekerheid,
de gyns zeggen inderdaad dat de kans groter is met hormoonstimulatie op afwijkingen maar dat gaat echt maar om een paar% jezelf niet te druk maken
vandaag echt een rot dag snap niet waarom de 50mg niet is aangeslagen zit nu weer voor de 2e dag aan de primolut waarom ik dit moet hebben en andere 123zwanger worden zonder moeite kan vandaag wel janken bah rot dag