al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
  2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
  3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Die laatste link geeft me toch wel de doorslag volgende week even langs de huisarts te gaan, misschien dat ze dan vast het een en ander kunnen onderzoeken (bloed etc) wat hier ook staat beschreven. Is natuurlijk niet verkeerd! Wie neemt nog meer deze stap?

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Nope hier ook geen nieuws. Wacht op mijn eisprong. Hopelijk binnen 6 dagen en anders ga ik me druk maken

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Hier ook geen veranderingen... Morgen alweer op dag 80.. Ik wacht tot januari. Mijn cyclus moet weer op gang komen. Ik moet zeggen dat het van onderen rustiger is dan toen ik met de pil bezig was.. Ik had toen veel doorbraakbloedingen en oud bloed verlies. Nu al bijna 80 dagen dus super schoon. Best fijn, maar niet als we voor een baby willen gaan.. Bij de meeste van jullie is al één keer een ongesteldheid geconstateerd toch?

6. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    naturel, ja ik had 42 dagen na m onttrekkingsbloeding een lichte korte menstruatie. Verder niks. Dag 124 nu geloof ik. :)

Meis ik zal later die links eens lezen. Maar ga nog niet naar de huisarts. zoals je wel weet, eerst is ff 4 maandjes ofzow acupunctuur aankijken, dit geef ik eerst weer ff wat tijd. :)

Grtz.

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ naturel, ik ben al een paar x ingesteld geweest. De eerste ronde duurde bij mij ook heel lang en ook bij ha raad wezen vragen maar die zei ook het kan gewoon. Het heeft tijd nodig om weer ip gang te komen.

8. mama86s

mama86s Lid

10 okt 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook hier een drama met cyclus, de eerste keer zwanger was meteen raak na stoppen nuvaring. Nu bezig voor 2e, drama. 1x 31, erna 81 (opgewekt met primolut) nu inmiddels dag 34.. lever elke maand goede bijdrage aan zw testen industrie. Gelukkig heb ik n fijne dokter heeft al bloed geprikt (ivm kans prolactineverhoging) daar kwam niks uit. Nu afwachten tot maandag anders verwijzing na zkh, dus afwachten...

9. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Ik herken het om lang te moeten wachten.
    Ik had na het stoppen met de pil mijn ontrekkingsbloeding netjes op tijd, de 1e menstruatie daarna was netjes 28 dagen, ik had stiekem een hoop dat mijn cyclus zich gelijk zou oppakken, maar daarna duurde het 122 dagen, een enkele keer een hele lichte kleine bloeding gehad, die duurde ook echt maar eventjes.
    Na de 122 dagen ben ik donderdag/vrijdag ongesteld geworden netjes dag 28/29.
    Ik heb de pil ruim 13 jaar geslikt en m'n lichaam heeft dus echt even de tijd nodig gehad om de draad zelf op te pakken.

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Zoveel verschillende verhalen, grappig is dat, het is echt bij ieder weer zo anders. Ik nog steeds aan het wachten en zit op dag 57. Ik hoop echt dat het hierna beter gaat worden. Mn eerste menstruaties waren overigens maar kort en vooral veel bruin bloed, niet veel rood. Heb nu sinds eergisteren wat druk daaronder, weet niet of t mn baarmoeder is..? Maar nog af en toe wit slijm dus niets wat op een menstruatie lijkt. Gisteren tijdens de sex leek het ook echt of mn baarmoeder heel laag zat ofzo! Deed bijna pijn af en toe.. Geen id wat dat betekent?

11. jamaar

jamaar Lid

25 sep 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds niets... we blijven maar afwachten. Ben bang dat het een erg lange cyclus gaat worden.. *zucht*

12. Elisa156

Elisa156 Lid

11 okt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik zit een soortgelijke situatie. Op 1 juli heb ik mijn mirena laten verwijderen. Daarna een week gebloed en daarna tot op de dag van vandaag geen enkele druppel meer. Ongeveer 15 dagen na het verwijderen van de Mirena heb ik tot twee maal toe onveilige seks gehad. Ook een week geleden heb ik het onveilig gedaan.
    Tot op heden zijn echter alle urinetesten negatief. Afgelopen woensdag bij de huisarts een bloedtest gedaan. Vandaag bleek dat de HCG waarde maar 1 is. De assistente van de huisarts zei dat zwangerschap met deze waarde niet uit te sluiten was, maar dat ik moest wachten tot maandag omdat de huisarts dan weer aanwezig is. Ik wordt gek van het wachten! Wat denken jullie? Ik ben hiervoor trouwens nog nooit zwanger geweest dus ik neem aan dat je dan ook geen HCG in je bloed kan hebben?
    Wel meen ik al maanden van alles te voelen in mijn baarmoeder. Voorheen wist ik de baarmoeder niet eens te vinden, nooit wat raars in gevoeld. Het kan zijn dat ik me dit wellicht inbeeld. Maar goed, mijn buik staat ook een beetje bol en voelt gespannen aan. Wat een ellende dat wachten op een definitieve uitslag zeg!

13. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden! Pfff wat een gewacht hé!!!!
    Ik ook nog steeds hoor! Dag 126 ofzow!
    Ik heb nu kruiden binnen van de acupuncturiste. Alleen ben er ng niet echt aan toe gekomen... druk weekend gehad.

Telse en wachtse! haha sjonge..

Grtzz

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Haha pfffff zucht steun kreun... Ben benieuwd hoe die kruiden gaan werken! Ik zit nu op dag 61 pff, begint ook lang te worden. Ik ben van plan dus deze week naar de HA te gaan. Denk donderdag ofzo, ben benieuwd.. :-S. Wil eigenlijk niet haha maar is misschien toch wel even goed, eens kijken wat ze zegt.

15. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik zit nu op dag 144 en begin de moed te verliezen. Het maakt me ook verdrietig dat ik geen 'normale cyclus' heb.
    In januari kan ik pas weer bij de huisarts terecht voor een doorverwijzing. Ik wacht dus maar geduldig af

(Ben in oktober 2012 gestopt met de prikpil, eerste half jaar wel ongesteld geworden eerste 4 maanden elke twee weken daarna twee maanden om de 30 dagen en nu al 144 dagen niks..)

16. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Poe... Ik kan het me heel goed voorstellen dat je je verdrietig voelt... Je word er onzeker van he? Dat heb ik nu al, en ik zit pas op dag 33!!(12 sept van de pil af). Niks vergeleken met de getallen van jullie! mijn dokter zei dat je wel gewoon een eisprong kan hebben en je dus wel gewoon zwanger kan worden.. Vreemd toch?

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    @ holidays wanneer moet je weer voor de acupunctuur? Hier ook nog geen nieuws. Maar hoop nog steeds binnen nu en donderdag mijn ei te vinde dan spring ik een gat in de lucht

18. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterre, pff das idd ook echt lang :S maja t zal me niks verbazen als t bij mij ook zo lang gaat duren. Wat een tijd hé, maar ik denk niet dat ik eisprongen heb maja weet t niet zeker.. maarre nog to januari wachten is lang als er al die tijd niks komen gaat.. maja.

MadameV: Ik moet de 21e weer. :) nou ik hoop voor je dat je ei komt ;)

19. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Zucht.. Ik wacht ook nog steeds op mijn menstruatie.. Ik heb nog nooit zooo graag ongesteld willen worden!! Een paar dagen terug erg verdrietig er om.. Waarom niet gewoon een cyclus? Het wachtbankje wel of niet zwanger lijkt mij veel leuker dan dit wachtbankje.. Ik zit inmiddels op dag 83..

@Elisa156; Spannend voor je! Ik ben benieuwd wat de dokter vandaag zal zeggen!
    @holidays; Slaat de accunpunctuur een beetje aan?
    @Sterre01; Wat raar dat jouw cyclus opeens stopt! Wat zei de dokter er over? Ik heb hier op het forum ook voorbij horen komen dat mensen zelf even met de gyn hadden gebeld voor advies. Misschien een tip voor je?

20. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

zo blij ik ben ongesteld na 67 dagen haha

Deel Deze Pagina