al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Josyje,

Ik heb 1 kuur duphastongehad 10 mg 10 dagen 1 tablet. Ik zou na een paar dagen ongesteld moeten worden, maar bij mij duurde dit 14 dagen. Hoe lang heeft er tussen de 2 verschillende kuren gezeten?

2. Joysje

Joysje Nieuw lid

2 apr 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm 14 dagen.. Dat is lang ja. Er zat een week tussen de kuren.. De gyn. dacht dat ik bij de tweede kuur na de eerste pilletjes al ongesteld zou worden, maar het komt niet. Heb nu pijn in me onderrug, pijn in me onderrug... Steken in mijn eierstokken en veel witte afscheiding. Heel raar

3. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Mijn steken in mijn zij zijn al vlot verdwenen. Gisteravond nog even krampen ook in mijn onderbuik en daarna gelukkig niets meer.
    Vl had de wekker vanochtend eerder gezet om nog even gebruik te maken van een mogelijk gesprongen ei (geen idee of dat eigenlijk nog zin heeft de ochtend na de eisprong, maar proberen kan nooit kwaad) was trouwens half 7 in de ochtend hahaha :D

Hoe gaat het met jullie?

4. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ei is 24 uur 'levensvatbaar' dus t heeft Eker zin. Zaad heeft ongeveer 5 uur nodig om bij je ei te komen.

Ik zou t nog even afwachten joysje, voor hetzelfde geld duurt t bij jou ook gewoon net iets langer

5. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ah gelukkig maar!
    Alleen gisteravond is mijn ei dus denk ik rond half 8 in de avond gesprongen (althans ga ik van uit) maar we hebben dus daarvoor geklust om half 7 in de avond. Maar als zaad zoals jij zegt Tero, 5 uur nodig heeft om bij ei te komen, pfff zooo spannend :D
    Kans blijft natuurlijk klein dát het lukt maar oh oh hoe spannend is dit!

Heb trouwens best wel beetje gevoelige tepels. Vrouwenlichaam is zoo raar haha

6. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ei blijft ook nog 24 uur 'leven' dacht ik?
    Dus als je ongeveer om de dag ofzo geklust hebt deze dagen moet dat echt genoeg zijn! De vraag is wat je lichaam ermee doet hihi. Spannend he?? Nu kun je lekker gaan zitten wachten dus :-/ ik heb morgenochtend afspraak bij de ha.

7. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ja ik zit al op 'het bekende wachtbankje' ;)
    Ik kon er vannacht ook niet echt van slapen, gelukkig geeft mijn werk enzo de nodige afleiding. Ben er stiekem erg veel mee bezig..

Ga je dan vragen voor Clomid? Zekerheid vragen PCOS? Ben benieuwd Meis!

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Goedemorgen meiden!
    Ja snap ik alou, zoek idd maar veel afleiding, t blijft spannend alles rondom de kinderwens he?
    Ik ben net terug van de ha en heb voor 14 mei een afspraak bij de gyn, om te kijken hoe het er nu uitziet en idd of ik nou pcos heb of niet.. Ben erg benieuwd. Moet helaas nog even wachten! Verder ook gevraagd of t qua medicijnen geen kwaad kan mocht ik zwanger raken (nu ik weer enigszins hopelijk een cyclus krijg). Ze zei van niet, en dat zodra ik weet dat ik zwanger ben, we meteen bloed test gaan doen en dan passen ze de medicatie gewoon aan. Dus nou ja, wel geruststellend gevoel. En die mri, tsja dat is nog gewoon wachten, maar daar ga ik me maar niet meer zoveel op focussen.. Nu eerst hopen dat deze cyclus weer een goede wordt en dat het gaat lukken met de ovu testjes..!

9. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

een ei kan 24 uur in leven blijven maar na 12 uur is de bevruchtingkans nihil. de eerste 12 uur is de ei nog goed daarna neemt het heel sterk af.

hier nog op het wachtbankje. beb benieuwd of mijn berekeing klopt.volgende week vrijdag ong ongie verwacht ik.

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoop t voor je! Of wat anders natuurlijk hihi

11. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Helaas inderdaad weer wachten Meis! Maar nu heb je een afspraak bij de gyn voor hoop ik meer duidelijkheid in het vooruitzicht!

Hier nog steeds gevoelige tepels en klein beetje pijn in mijn rechterzij met plassen..

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja idd, heb gewoon zin in die afspraak alhoewel ik t ook wel weer spannend vindt haha..
    Hmm wel gekke symptomen alou..! Of kan t ook door de clomid nog komen??

13. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Haha goedzo!

Ik heb geen idee of het daardoor komt. Eerder mijn eierstokken? Ooh een vrouwenlichaam is echt raar soms haha :D

14. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

nou morgen mag ik wer voor een meting om half 12
    deze keer moet ik dus wel helaas alleen vl moet werken
    ben nu al zenuwachtig

15. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

@ dutch komt vast goed! even doorbijten

hier met vlagen beetje misselijk. ik denk niet van een eventuele zwangerschap maar gewoon beetje spanning hier in huis.
    heb wel test gedaan gister en die was gewoon negatief ( heb ik even gedaan om uit te sluiten . ik verwacht dat als mijn ovutesten kloppen donderdag of vrijdag mijn menstruatie.afwachten maar weer.

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Succes Dutch! Duimen maar! Hoop dat t goed uitpakt, ben benieuwd. Geef de moed niet op.
    Mm jammer sprankel, maar kijk t nog maar ff aan dan.. Dan maar hopen dat die menstruatie gauw weer komt. Nog met manlief over de tweede baby wens gehad? Hier dacht ik van de ongi af te zijn gister maar toch ineens weer een redelijk volle tampon..! Dus ga er maar vanuit dat t dan vandaag over gaat. Heb ovu testen besteld dus denk dat die eind Vd week er zullen zijn ongeveer, helemaal vanuit NL hihi..

17. DutchDiamond

ja hierna wachten we even als dit niet goed uitpakt
    merk dat ik er teveel mee bezig ben
    en merk bij mezelf best wel erge stemmingswisselingen zo nu en dan

meis jij had ook last van acne toch? hier bij de action verkopen ze slakkenslijm gel potje kost 1,99 en werkt voor dat geld best goed ben er niet helemaa vanaf maar zie wel dat het minder word misschien hebben ze het bij jullie ook wel proberen waar voor dat geld toch?

sprankel wat jammer zeg maar wie weet misschien morgen nog een testje wagen? hoop dat de spanningen snel weg zijn thuis

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok, dan wachten jullie een rondje ofzo? Ja dat veel mee bezig zijn is weinig aan te doen he hihi.. Hier er nu ook weer veel mee bezig. Hopen dat de tijd gauw gaat en ik bij de gyn weer wat duidelijkheid krijg.
    Slakken gel?! Bah! Maar relaxed dat t wel helpt!! En super goedkoop ja. Mijn acne is wel minder geworden gelukkig.. Die anti biotica doekjes gebruik ik niet meer dagelijks. En nu zal de zon hopelijk ook positief werken.

19. DutchDiamond

ja als deze ronde aanslaat qua ei en ik zou niet zwanger worden dan wachten we idd een rondje
    heb ik weer geen ei gaan we door

haha ja klinkt viezer dan het is het ruikt zelfs erg lekker hihi ik heb er nog wel last van maar wel wat minder
    weet je al wanneer je naar de gyn kan of moet je nog steeds wachten?

20. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok, spannend dus.. Wil je dan stoppen omdat het teveel spanning oplevert?
    Ja bij mij is t ook wel minder laatste tijd.. Die doekjes hebben toen super geholpen. Zitten nog wel een aantal op m'n bovenrug en heb nog wel zo nu en dan een vlekje in m'n gezicht. Maar niet meer zoals eerst en probeer dan nu ook meer zonder die doekjes.
    Had toen ik ongesteld werd wel ineens een dikke puist dus dat kan ik nu ook in de gaten houden qua symptoom!
    Ik heb voor 14 mei een afspraak bij de gyn, dus nog even een maand wachten.. Succes jij!

Deel Deze Pagina