al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hier vanmorge uit bed was ik me aan het aankleden en had ik ineens wat donkeredere borsten.. heb ik eigenlijk nooit. herken ik alleen van mijn eerste zwangerschap maar toen was ik al een paar weken.
    hmm mischien kan het ook een teken zijn van aankomende menstruatie?
    verder zo nu en dan nog een beetje misselijk.
    maar de testen zijn toch gewoon negatief. of ik test de vroeg of mijn menstrautie komt eraan waardoor ik me zo voel.

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

dag 12 was het al
    bah gelukkig hoef ik me niet zovaak te laten prikken

3. DutchDiamond

oeh spannende tijd voor jou sprankel!
    hou ons op de hoogte hihi

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh echt? Hmmm even afwachten dus..!

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Oh echt? Hmmm even afwachten dus..!

6. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,
    Ik wil graag hier mijn verhaal kwijt,

Wij zijn op 14 januari begonnen met IVF na een aantal weken decapetyl en Gonal-F spuiten had ik vijf eitjes ja ik weet het weinig ( komt door endometriose volgens FA) uiteindelijk op 1 februari een punctie gehad en 4 feb kregen we te horen dat er een eitje goed genoeg was om terug te plaatsen. Op 15 februari kreeg ik bruinverlies heel licht en minder dan gewone ongi had ook geen buikpijn en t was na drie dagen weg t is nooit meer geworden alleen maar minder zeg maar! Onder tussen was ik ook flink misselijk en zere boobs veel moe en noem t maar op. Getest op 19 feb deze was negatief nou zei mij dat niet heel veel omdat ik vorige zw totdat het misging met 3 maanden negatief testte. Na veel aandringen bloedlaten prikken en mijn hcg was erg laag. op 25 maart hadden we een afspraak bij de FA die heeft echo gemaakt omdat ik nog steeds niet ongi was geworden maar zij kon geen zwangerschap ontdekken. Terwijl ik ook een behoorlijk buikje begin te krijgen. Intussen ben ik nu 52 dagen verder en heb na die bloeding van 15 feb geen druppeltje bloed meer gehad! Ik weet niet meer wat ik moet doen Help!

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hmm lastig verhaal!! Ik zou t niet weten meid.. Kun je niet vragen om een echo, want je zegt dat je eerder ook al 3 maanden zwanger bent geweest en de tests negatief bleven? Wat vervelend en raar!
    Ik zou het dan met deze reden toch na laten kijken..

8. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis, ik hoop het dat je lijf het weer echt doet ;)

panda, pff ik weet t ook niet... maar laat maar even nakijken idd.

9. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de snelle reacties erg fijn!
    Ik heb 25 maart een echo gehad daar was nix op te zien ze de FA ze geloofde mijn verhaal sowieso niet maar om mij gerust te stellen heeft ze ff vlug vlug echootje gemaakt ze zei je baarmoederslijmvlies is mooi dun 5.9 maar niet wat dat betekende nu zijn we alweer een paar weken verder en ben ik nog steeds niet ongesteld!
    Ja dat was toen heel naar vooral omdat de huisarts toen ook paar x getest heeft en die ook bleef zeggen nee joh je bent niet zwanger en toen ging het mis wouden ze weer test doen en die was knalpositief en had ineens een hcg van 800 bizar ze hebben nooit kunnen verklaren hoe het kwam uiteindelijk curretage gehad. zat nog een rest nl

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wat raar dat die tests negatief waren! Hopelijk komt je menstruatie gewoon opzetten.. Maar je bent bezig met ivf traject zeg he? Dan heb je toch wel vaak ziekenhuis afspraken en is alles rondom je cyclus toch gepland?
    Ik zat net te kijken in m'n app, en weten jullie nog dat ik zei dat ik een aantal weken geleden (dat was twee weken voor ik ongesteld werd) zei dat ik weer van dat afscheiding had wat ik voelde lopen? Zou dat dan kunnen hebben betekent dat het vruchtbaar slijm was? Want t was twee weken voor m'n menstruatie en er staat in m'n app ook dat ik toen rond die dagen wel wat steekjes had. Maar rekbaar was het volgens mij niet echt.. Weet alleen nog dat ik t voelde 'druipen' bah!! Dat had ik twee dagen geloof ik

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ps: jippie, post uit NL: m'n envelop van zwanger en kids is aangekomen met veeell ovulatie testen en nog 3 gratis zwangerschaps testen. Hoop echt dat die ovu testen zullen werken

12. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Kijk dat is vlot die post! Goede voorraad dus nu jij haha.

Vanochtend vervolggesprek met de arts Voortplantingsgeneeskunde vriend ging mee. :)
    Uitslag zaadonderzoek en bloed zag er erg goed uit! Ik kan de 15de gaan testen of het echt bevrucht is! Zooo spannend!!
    Verder voor vervolg traject voor drie rondes Clomid 100mg opgehaald. Geen inwendige echo's meer helaas. Ook geen Provera meer om te wekken. Als ik over de cyclus van 40 dagen zit of heftige krampen moet ik bellen. Uiteraard ook als ik zwanger ben want dan gaat ze een mooie echo maken :D

13. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend alou! whoop

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Whaaaa spannend!! Super fijn dat jullie goede uitslag hadden, lijkt me namelijk best wel spannend eigenlijk.. Moet je dan de 15e een zwangerschaps test doen ofzo?
    Ja haha snel joh, had vrijdag ochtend besteld en het is er nu al

15. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ja 15de zw test.
    Ze wilde nu al.. Heel vreemd. Ik zei al dat is denk ik té snel.
    Zeker spannend!!

16. elsje1984

elsje1984 Lid

7 mrt 2014
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ben vanochtend bij de ha geweest. Na een preek (en terecht) over condooms heeft hij mij doorgestuurd voor een bloed en urine test. Ik hoor het maandag.
    Groetjes

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok spannend! Hoezo de
    Preek over condooms?

18. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben net weer echo gehad bij 7w1d, goed qua groei en mooi kloppend hartje. Me=happy!!!

19. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn tero!

elsje: Preek over condooms? haha?

20. DutchDiamond

die preek wil ik ook wel weten elsje?
    fijn tero geniet ervan nu ben ik jaloers op jou :$

ik mag morgen ochtend half 10 weer voor een meting verwacht er weer niet veel van

Deel Deze Pagina