al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

sorry meiden dat ik zo weini reageer op het moment best druk en geen tijd:) maar lees wel mee.

hier is de ongie weer bijna voorbij. helaas moeten wij het zwanger worden op pauze zetten. we zijn ook bezig met een andere woning.
    en manlief zit op he tmoment slecht is zijn vel en denk dat het dan teveel gaat worden. we hebben natuurlijk al een kleine smurf hier rond lopen.
    dan neemt niet weg dat mijn wens voor een 2de nog steeds heel sterk is. maar ik moet ook aan mijn man denken. helaas kan ik het niet in mijn 1tje besluiten en zal ook niet wijs zijn.
    we wachten dus gewoon even paar maandjes vrees ik.

2. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Helaas.. Een duidelijke niet zwanger staat er op de clearblue test..

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

jeetje alou wat een teleurstelling
    (elektronische knuffel)

4. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach meis wat naar veel sterkte

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    :(... Jammer zeg, je had toch hoop dat t misschien wel gelukt was. Knuffel! En positief op naar de volgende ronde! Zet m op meid :)
    Moet je nu de ongi weer op laten wekken of wachten?

6. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Thanks lieverds!

Ja ik weet nu gelukkig dat mijn lichaam dankzij Clomid een mooi ei kan maken. Nu nog een mooi bevrucht ei :)

Als ik over 11 dagen nog niet vanzelf ongesteld ben geworden moet ik het ziekenhuis bellen. (Hoop natuurlijk stiekem dat ik toch zwanger ben en het nog niet te zien was op de test :D) (maar ik moet ook het realistisch inzien dat het gewoon niet gelukt is deze eerste ronde)

7. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    sprankelkind, ok meid, jullie tijd voor de 2e komt later dan wel en die paar maandjes zijn vast ook weer snel om! :)

Jammer alou...:( maarja volgende ronde dan maar ;)

8. Schilderijtje

@ alou ik wil je geen valse hoop geven maar die clearblue geven altijd best laat positief. ze hebben net iets meer hcg hormoon nodig. heb je toevallig ook dipsticks? wanneer verwachte je je nod?

9. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Dipsticks?

Geen idee wanneer nod. Heb PCOS dus dat is een grote verrassing of het allemaal klopt ;) vandaag cyclusdag 29

10. DutchDiamond

ja van die kruidvat testjes 2voor 5 bedoelt sprankel denk
    heb veel positieve reacties er over gelezen

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja of die kartonnen stokjes (dipsticks) die je ook in ovu testen hebt. Weet alleen niet waar je die koopt behalve via internet, zwanger en kids bijvoorbeeld.

12. Schilderijtje

alou als je een ei hebt gehad via hormoonstimulatie dan is in principe je lutale fase tussen de 10 en 18 dagen. de pcos is dan niet relevant meer.en niet van toepassing wanneer je ongesteld word.behalve als de hormoonstimulatie niet voor ei hebt gezorgt. ( ze hadden gekeken of je ei gesprongen was toch? )

dipsticks zijn vele malen goedkoper. kan je bestellen bij zwanger en kids of 123 testen sensitest.

idd die van kruidvat 2 voor 5 euro zijn ook goed.

13. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Nee ze hebben niet gekeken of mijn ei gesprongen is helaas.

Gewone zwangerschapstesten bedoel je? Van bijv. Etos/kruidvat huismerk?
    Ik heb van de Action geprobeerd maar echt betrouwbaar vind ik deze niet. Ik lees daar verschillende verhalen over ;)

14. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je geen bloed hoeveb laten prikken na een week na de vermeende eisprong alou? Want daaruit maken ze op of je een goede eisprong hebt gehad of niet.

15. DutchDiamond

zover ik weet zijn die van kruidvat eigen merk het beste
    zijn 2 sticks voor 5 euro

action hoor ik ook verschillende verhalen over al heb ik hier zelf nog wel 2 pakjes ofzo liggen

16. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ojaa dat wel! Dat was allemaal goed. Lastig altijd dat artsen niet in 'Jip en Janneke taal' uitleggen wat en hoe. Als ze gewoon letterlijk zei je hebt een eisprong gehad begreep ik het haha :)

17. Schilderijtje

als dat goed was dan heb je een eisprong gehad;) alleen kunnen een paar daagjes speling inzitten. vaak testen e progewsteron 5 a7 dagen na vermeende eisprong. en een week na bloedprikken is ongeveer je menstruatie.

18. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Vannacht licht bloedverlies.. Onderrugpijn.. Jep dit wordt een beginnende ongesteldheid ben ik bang :(

Hoe gaat het met jullie?

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Argh jammer alou! Op naar de volgende ronde, dan is t wel weer fijn als je nu ongesteld wordt.. :-/
    Hier al weer twee dagen geen ovu testen kunnen doen want ben alleen maar aan t werk geweest (15 uur per dag al twee dagen)! M'n collega ligt in t ziekenhuis ivm nierstenen. Erg vervelend dus! Temperatuur nog wel maar vind t wel jammer van de ovu testen. Maar goed hoop dat t snel weer normaal wordt op t werk en misschien kan ik er dan alsnog 1 doen. Zit nu NL al op dag 19.

20. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Flink bikkelen Meis!
    Werk ze!

Deel Deze Pagina