het is best wel hevig nu ja meer als de afgelopen keren heb er nu ook weer hoofdpijn bij sinds gister loop ik al op de paracetamol maarja voor een goed doel hoop ik
wees blij meis pff gisteravond doorgelekt en vannacht kan dus niet eens de hele nacht door slapen bah voel me gewoon vies
Oh dan is t wel heftig ja! Nog ff paar dagen en je kan weer door.. Ik had net bij t afvegen aardig wat slijm wat roze/lichtbruin was van kleur! Geen idee of dat een voorteken is voor ongesteld worden? Dat zou dan wel al snel zijn zeg. Gisteravond hele avond lichte steekjes gevoeld
bij mij begon het ook met wat roze slijm dus wie weet meis? nog even en dan heb je jou afspraak bij de gyn zie ik spannend!! wat is het verder rustig hier?
Vervelend Dutch! Ik had op dag 2 dat ik beetje was doorgelekt. Dan voel je echt beroerd Ik moet nog even geduld hebben! Eind van deze week kunnen we hoop ik aan de slag
ja voel me echt kl*te de laatste dagen de dagen ervoor al ziek veel hoofdpijn en geen eetlust en dan gister avond en vannacht doorgelekt helpt niet echt mee slik zo nu en dan nog 2paracetamols voor de hoofdpijn en de buikpijn dit keer is het geen pretje en hoop dat de clomid het niet erger ga maken komt vast goed alou de 100 sloeg goed bij jou aan toch? dan is het vast deze ronde raak voor je!!
Ja hopen Alou, spannendddddd weer! Lastig he dat afwachten elke keer.. GRRR.. Maar ja geduld geduld. Vervelend hoor Dutch, rustig aan doen dus. Ja dat roze bruine slijm heb ik echt nooit gehad eigenlijk, behalve idd bij het ongesteld worden maar sinds vanmorgen niets meer gezien en vind het ook nogal vroeg om nu al ongesteld te worden aangezien ik pas mijn eisprong heb gehad (waarschijnlijk). Dus nou ja maar kijken hoe deze week verder verloopt.. Ja de 14e heb ik idd afspraak bij de gyn, duurt niet al te lang meer.
Spannend ook bij jou Meis! Hopelijk meer duidelijkheid bij de gyn! Ooh niet leuk Dutch! Van hoofdpijn had ik deze week ook meer last van.. misschien toch door de Clomid want heb er nu geen last meer van gehad. Ja de eerste ronde sloeg de 100mg perfect aan. Maar ja geen idee dus of dat deze ronde ook het geval is. Baal ervan dat ik geen controles heb.. Maar ja niets aan te doen. Nu dus helaas minder duidelijkheid.
Ja dat is wel irritant want je weet dan niet waar je aan toe bent. Gewoon veel tussen de lakens en hopen dat t eitje goed groeit hiihi.. Ik vind het hier idd ook wel spannend, want is dus voor het eerst dat ik (hopelijk) echt weet dat ik een eisprong heb gehad gezien de ovu testjes en mn temperatuur.. Ik hoop dus dat het ook idd klopt. En vind het wel gek dat ik vanmorgen dat roze/licht bruinige slijm had en de hele avond die steekjes. Ik denk nl niet dat ik nu al ongesteld ga worden want dat is snel na de eisprong en vroeg gezien mn vorige cycli.. Ik zit nu op dag 28. Maar goed ik moet me er maar niet teveel mee bezig houden haha want t kan alle kanten op gaan en ga er eigenlijk ook helemaal niet vanuit dat ik een kans heb om zwanger te zijn. Idd gelukkig al gauw naar de gyn, eens kijken wat ie zegt!
H d al een paar dagen geen melding meer gehad van nieuwe berichten, maar jullie schrijven gelukkig nog wel. Hoop voor iedereen datsja snel duidelijkheid heeft en de medicaties goed aanslaan. Hier morgen weer een echo, dinsdag alweer 10 weken. Laatste echo was met 7 weken dus ben ook echt wel weer toe aan een goede echo. Mis nog steeds een rose wolk maar ben dan ook wel de hele dag ziek zwak en misselijk. Klinkt nu even stom maar gun jullie snel hetzelfde!
Sterkte tero! En thanks. Weet jij misschien of je na 4 of 5 dpo al een innesteling zou kunnen hebben?
Aah bleeh Tero niet leuk ziek zwak en misselijk voelen! Sterkte! Maar weer leuk vooruitzicht de volgende echo!!
Hi meis, dat lijkt me wat snel. Zelf heb ik hem denk ik tussen dag 6dpo en 8dpo gehad. Weet eigenlijk niet wat gemiddeld is. Maar volgens mij wel een week Ofzo. Maar je weet het nooit. Misschien gaat het het wel (deze) keer wat sneller. Ik had wel na een week al lichte krampjes in m'n baarmoeder en ben er ook heilig van overtuigd dat dat de innesteling was.
Ja ik lees ook steeds dat het meestal tussen de 6-12 dagen plaatsvindt. Als ik maandag of dinsdag mn eisprong had (had maandag begin middag een positieve ovu test-zondag heb ik niet getest dus geen idee..) zit ik nu op 5 of 6 dpo. Ik had gisteravond de hele tijd steekjes onderin mn baarmoeder en vanmorgen dus bij het afvegen oud roze slijm. Sindsdien geen gekleurd slijm meer gehad. Vond het gek want heb dit nooit eerder gehad. Maar goed nu let ik natuurlijk ook echt overal op omdat ik echt overdonderd was van die positieve ovulatie test. Maar goed het zijn wel dingen die ik eerder niet heb gehad dus weet niet of het iets kan betekenen haha. Maar ja ik wacht maar rustig nog een dikke week af en ga maar even niet van een innesteling uit
Rose afscheiding had ik een paar uur na de positieve test. Heb het de gyn niet meer gevraagd maar als ik zo goed gelezen heb was dat waarschijnlijk de schoonmaak vd baarmoeder door t kindje. Ik was wel net 'groot' naar de wc geweest (maar had niet echt veel hoeven persen zeg maar) dus kan ook een gesprongen adertje zijn geweest. Heb daarna vaak veel harder geperst hihi (ook een kwaaltje) en nooit meer gekleurde afscheiding gehad, ook niet na de sex Ofzo. Het is nog veel te vroeg voor ongesteldheid dus zou het wel als een positief iets zien!
Ja dat dacht ik idd ook, te vroeg nog voor een menstruatie. Maar ik ga er toch ergens ook niet vanuit dat het iets anders is want kan me dat niet voorstellen eerlijk gezegd al zou het natuurlijk best kunnen! Hebben de dagen rond m'n positief ovutest een aantal keren sex gehad namelijk. Maar ik had het trouwens ook bij een grote wc beurt vanmorgen hihi.. Maar zoals ik al zei: nooit eerder gehad.
Gister weer een mooie echo gehad. Kindje ligt mooi op schema. Nu 10 weken, over 2 weken wordt de definitieve uitbrekende datum vastgesteld. Spannend. Hoop voor jullie ook allemaal snel een positieve test. Hoe gaat het met de clomidslikkers? Zijn er al follikelmetingen? Of alweer mensen op het wachtbankje?
Oh fijn tero! Positief! Idd ook nog spannend. Maar geniet er van meid, alles gaat momenteel prima zo te horen. Ik zit op het wachtbankje, met voor het eerst het gevoel dat ik ook echt op t wachtbankje zit met hoop op iets moois. Maar ergens ga ik er ook weer totaal niet vanuit.. M'n temperatuur is twee dagen na de eisprong (vermoedelijke) gestegen naar 37 graden en daar blijft ie nu elke dag ongeveer op hangen. 5dpo had ik dus bruin/roze slijm in de ochtend en de avond daarvoor de hele tijd steekjes gevoeld. Het is nu precies een week geleden dat ik die eisprong denk te hebben gehad dus moet sowieso nog een week afwachten. Heb ook al bijna een week wat gevoelige tepels, ene keer meer dan de ander. Maar goed.. Afwachten. Maandag bloed prikken en de week erop naar de gyn
nou net weer gebelt ze zijn er op mijn 10e dag niet dus word de 11e dag dinsdag 6mei heel raar van heel veel bloed ineens naar bijna niks meer over de hele dag misschien 1 volle tampon en meerendeels oud bloed(sorry voor de details) gister begonnen met de clomid en weinig van de bijwerkingen gemerkt dus zie het nog steeds negatief in de clomid