al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

sterkte iedereen! x

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Maartje: nee dat wist ik ook niet, ik dacht altijd dat als je een lange cyclus had je dan geen eisprong had?
    Sterre: kun je niet eerder terecht bij de ha voor wat onderzoek of iets?
    Ik ga deze week als er een plekje vrij is naar de ha of anders wordt t maandag ochtend. Ben t nu ook wel zat dat afwachten. Is gewoon vreemd dat t ineens nu zo lang duurt. Elise hoe was t bij de dokter??

3. maartje25

maartje25 Niet meer actief

@meis28: eerlijk gezegd vind ik het maar een wazig verhaal van mn dokter hoor..ik bedoel: als er een eisprong zou zijn word ie toch ook "afgestoten?"
    waar blijft de menstruatie dan... Maarja...een dokter geloof je dan maar he;)

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja inderdaad, dat is inderdaad dan een beetje krom.. Missch

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Misschien volgende x toch eens navragen of dat wel klopt? Ik heb maandag een afspraak, eerder kon helaas niet :(

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hoi Meiden!

Ik ben ook maar een beetje gaan lezen hier in dit topic. Ik heb ook vrij lange cyclussen. Niet zo lang als die van jullie als ik dat nu zo lees! Dikke knuf voor iedereen!!! Wat kan je dan blij zijn om ongesteld te zijn he!!

Ik vraag het mij zelf steeds af. Komt het door dat ik te zwaar ben dan mijn cyclussen niet normaal zijn? Hoe zit dat bij jullie?
    Hier 1.70 en 89 kilo....

Ik heb door middel van ovu testen op 12-10 volgens mijn een positieve test gehad alleen mijn temp kaartje laat dat nog niet echt duidelijk zien... Wat denken jullie (zie handtekening)

Ik hoop zo dat het bij jullie allemaal snel zal komen!!

Liefs!!

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    @meis28 ik heb zoiets ook gehoord. Je kunt idd zwanger worden, die kans bestaat. Waarom je dan niet ongesteld wordt.. Geen idee..

@meissie86 misschien is jouw lichaam nog een beetje zoekende? Net een half jaar gestopt met de pil toch?

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heel even inhaken op een klein stukje...

Ik ben vanaf 19 juni niet meer ongesteld geweest, 100 dagen en nog veel meer en zie mijn handtekening :D

Succes ladys!

9. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dus je kan toch ergens in een eeuwen lange cyclus een eisprong hebben ..! :) gefeliciteerd! Wanneer kwam je er achter?

10. maartje25

@birds86: wauw! Van harte gefeliciteerd!!!
    @meis86: is gelijk onze vraag beantwoord:p het kan dus echt!!

11. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd birds86!! Wat leuk!

Geeft toch wat hoop.. :)

12. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd!!!

13. Mogli

Mogli Nieuw lid

29 jul 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ik ben eigenlijk een stille lezer, maar wil hier toch graag een berichtje posten.
    Ik ben in september 2012 gestopt met de pil. Vervolgens pil bloeding en heb daarna 180 dagen moeten wachten op mijn 1e menstruatie.. in mei naar de huisarts gegaan en orgametril gekregen, 10 dagen. Hierdoor zou mijn cyclus gereset worden.. echter bleef ongesteldheid uit. Weer naar huisarts en zij gaf aan dat ze normaal 2 jaar afwachten voordat ze doorverwezen.. uiteindelijk bleek ik een maand later zwanger! (eisprong was na ruim 1 maand). dus het kan zeker!!

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wauuuww!! Gefeliciteerd. Wat raar allemaal, een lichaam kan van alles doen zonder dat we ook maar iets kunnen verwachten...

15. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh fijn beertje! Dat je daar zo blij om kunt zijn he;)

16. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    goh wat een verhalen, toch zwanger kunnen worden terwijl je heeel lang niet onge wordt.. maja dan zou je dus net seks moeten hebben als net er wel een eisprong komt... ook wel weer toevallig want wij hebben ook niet altijd om de dag seks b.v. er slaat wel is een weekje over ofzo. Maar bedankt voor jullie input! succesverhalen zijn ook fijn om te lezen ;)

Beertje, fijn dat je onge bent geworden, hopelijk nu de rest? succes allemaal weer nu onze beurt! ;) grtz

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh n meissie 86.. ik denk niet dat het s omdat je te zwaar bent hoor, denk dat je dan wel veel zwaarder nog moet zijn maar weet ni zekr. nou grtzz

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja ik denk dat het alleen is als je echt flink overgewicht hebt...?
    Zeker fijn die succes verhalen hihi. Wij doen het ook niet echt om de dag ofzo dus het moet dan zeker net toeval zijn.

19. maartje25

@mogli: van harte gefeliciteerd! Wat een geluk zeg!

Inderdaad, je moet dan wel heel veel geluk hebben om net je eisprong te voelen... De 'pijntjes' die ik voel kan van alles betekenen:)

20. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Idd! Ik voel gedurende de hele cyclus af en toe wel eens wat. Hihi. Daarom vanaf volgende cyclus eens proberen met ovulatie tests (en hopen dat die cyclus dan KORT IS)

Deel Deze Pagina