al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ooh wat fijn Tero! :) wat gaat het toch snel alweer 10 weken. Mijn zus is alweer 17 weken, vliegt voorbij.

Ik heb ronde 2 Clomid 100mg er weer op zitten. Ik zit alweer op cyclusdag 12. Helaas geen metingen deze ronde. Heb deze ronde meer last gehad van de bijwerkingen, nare hoofdpijn, stemmingswisselingen, down voelen.

Dat is zeker positief Meis! Deze ronde heb je een kans, ik duim voor je! :)

Hoeveel mg moet deze ronde, 150mg toch?
    Wie weet slaat deze in een keer wel aan, en heb je straks een knaller van een ei! Ook voor jou duim ik natuurlijk! :)

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@alou
    150mg idd
    maar ik zie de clomid rondes negatief in na 2 x helemaal geen ei
    ik ga eigenlijk er al vanuit dat ik aan de spuiten moet

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

wisten jullie dat clomid geen hormonen zijn?
    ( dat beweren de artsen ) en wisten jullie dat clomifeen en clomid ook niet helemaal hetzelfde is? hihi even testen;)

artsen weten bij voorbaat meestal al dat injecties veel beter resultaat behalen dan clomid. maar omdat clomid vele malen goedkoper is proberen ze dat eerst altijd.en bij sommige werkt het goed dus sparen ze geld uit. van de spuiten heb je ook minder bijwerkingen.

er zijn zelfs ziekenhuizen die clomid niet meer voor willen schrijven en gelijk aan injecties beginnen. het enige nadeel van injecties is dat het soms te goed aanslaat en snel overstimulatie is. dus moeilijker zoeken naar de juiste dosis. maar het voordeel is dat ze als het niet aanslaat kunnen ophogen indezelfde cyclus dus je niet steeds weer rondes over moet slaan.

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dankjewel alou!! Wel jammer he dat je geen metingen hebt, maar wie weet kun je ook temperaturen? Dan zie je wel pas achteraf wanneer je ei is geweest, of gewoon goed om de dag ofzo klussen hihi en misschien merk je je eisprong ook wel, vorige keer voelde je het toch?
    Moed houden Dutch! Ook al is het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar idd misschien slaat het deze ronde wel aan, je weet maar nooit.. Tero had jij symptomen rond de innesteling of iets? Ik weet gewoon echt niet wat ik moet verwachten, of ik kans heb of dat ik me alles inbeeld en die ovu test misschien wel fals positief was?! Geduld geduld

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hier stuur ik even m'n kaartje.. Weet niet of t duidelijk is want kan m niet verkleinen.. Denk op dag 22 eisprong (toen had ik in de ochtend slijm dat op eiwit leek en maandag begin middag positieve ovu test). Op t kaartje geeft ie alleen aan de 21e eisprong. 5 dagen later had ik dus dat beetje roze bruine slijm en avond ervoor steekjes.Misschien hebben jullie er nog wat over te zeggen hihi

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      8
  6. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

@sprankel
    dat wist ik niet vraag me dan toch af waarom ik tijdens de clomid opvliegers heb over het algemeen
    ik heb me ook al voorgenomen dat als ik 2 goede eitjes zou hebben(droomscenario natuurlijk) we gewoon door klussen

op het moment dat het op spuiten aan kom vertel ik het me schoonouders weer denk ik
    ik hou mijn moeder wel op de hoogte maar die vraagt gelukkig niet steeds hoe het gaat

wat ik me nog steeds afvraag waarom ik nu 2tabletten primolut kreeg om het op te wekken i.p.v 1 1sloeg net zo goed aan

7. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik heb ook veel last gehad van de clomid destijds. en van de spuiten veel minder. het schijnt dat er in clomid ook veel suiker zit.. clomid schijnt dus je eigen hormonen te stimuleren maar het zijn geen hormonen. met spuiten zittten er wel hormonen in.

bij mijn verschilde het ook weleens met de dosis van de ene gyn was het 2 tabletten en de andere gyn zei nee als 1 goed werkt hou het dan bij 1. maar het schijnt dat ze volgens de protocol 2 moeten geven..
    het kan verder geen kwaad.

8. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zsit idd meer suiker in clomid. Was vanmorgen bij de verloskundige en dan moet er standaard bloed geprikt worden oa op suiker, maar doordat ik zwanger ben geworden dmv clomidgebruik moet dat per se nuchter geprikt worden. Dus komende maandag nuchter terug.

Ik wil je geen onnodige hoop geven Meis maar ik vind jouw symptonen wel herkenbaar. Kleine steekjes in de onderbuik, gevoelige borsten en ergens de overtuiging dat ik ook echt zwanger was.l En ik maar op mezelf inpraten dat het niet kon in ronde 1 maar ergens voelde ik het wel zeg maar. Beetje vaag hahaha.

9. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Het zijn inderdaad geen hormonen, het stimuleert de hersenen om meer follikel stimulerend hormoon te produceren. ;)

10. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ja vorige keer voelde ik heel duidelijke pijnlijke steken in mijn rechterzij waar het ei zat. Hopelijk merk ik het nu ook duidelijk.
    Volgens mijn berekening moet ongeveer als het goed is vrijdag of zaterdag een eisprong zijn. Maar ja geen idee of ik wel een ei heb. Ja misschien doe ik het met ovu testen, die heb ik nog van de action liggen. Haha inderdaad klussen doen we zeker rondom die dagen :D

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok dan Alou :D Worden dus weer bezige dagen hihi. Kun je met clomid ook ovu testen gebruiken? Ik dacht dat ik eens gelezen had dat het dan niet betrouwbaar was? Ach je leest ook zoveel.. Ik weet het niet iig.
    Tero voelde jij alle dagen steekjes of alleen rond bijv.de vermoedelijke innesteling? Ik heb nl niet elke dag opvallende steekjes, alleen die avond voordat ik dus dat roze bruine slijm verloor de hele avond door kleine steekjes. Ja ik vind het echt vervelend worden dat wachten haha.. Ik durf er gewoon niet meer op te hopen, omdat ik er elke dag meer aan ga denken. Ik denk namelijk steeds dat het echt niet kan zijn! Wanneer heb jij getest tero? Ik moet dinsdag denk ik ongesteld worden, dan is het twee weken na de eisprong en is ook het einde van een 36 gemiddeld durende cyclus.. Merk wel dat ik nog weinig afscheiding heb laatste dagen, dus misschien word ik dan juist wel binnenkort ongesteld?

12. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ik dacht ook gelezen te hebben dat bij gebruik van Clomid ze minder betrouwbaar zijn. Ik heb het daarom in het PCOS topic geplaatst, kijken wat die meiden doen.

13. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het me nog van 1 avond goed herinneren meis. Toen had ik t de hele avond, de andere dagen weet ik niet meer zeker. Ik heb getest op de dag voor m'n nod omdat ik op m'n nod weer terug moest naar de gyn.

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ohjaa das waar ook.. Ja ik had het ook 1 avond, niet pijnlijk ofzo maar wel dat ik de hele avond gewoon van die kleine steekjes voelde. Nu voel ik niet veel meer eigenlijk, of althans niet opvallend veel ofzo. Heb jij nou ook bruin verlies of iets gehad? Of iets gemerkt rondom innesteling? Ik denk dat ik gewoon moet wachten tot volgende week dinsdag met testen, misschien kan ik het weekend er ook al 1 doen, maar weet niet of dat te vroeg is want dan zal ik rond de 12 dpo zitten.
    Ohja handig Alou, ben benieuwd wat zij zeggen! Altijd wel interessant, sommige meiden hebben ook al veel ervaring.

15. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt altijd zondag een testje wagen.
    Ik had idd rose verlies (en behoorlijk wat, maar was wel maar 1x) op de dag dat ik ook positief testte dus op dag 27. En ik had al steekjes de woensdag ervoor dus dag 22.

16. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok, ik vraag me nl af of 5dpo niet erg vroeg is voor innesteling? Mocht het dat zijn geweest.. Maar volgens mij is dat bij ieder weer verschillend.. Ik ging net naar de wc en zag een heel klein beetje bruinig in mn ondergoed, hoop maar niet dat ik ongesteld wordt ;) Lijkt me nog wat vroeg..maar het kan ook een voorteken zijn. Ik denk idd dat ik dit wknd wel vast een testje doe want hier word je ook gek van haha

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Weer klein beetje, heb maar inlegkruisje in gedaan grr, het is maar weinig en licht van kleur, licht bruin :-/ geen idee of ik nou ongesteld ga worden ofzo..?

18. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Hallo Dames,

Weer eens een berichtje van mij. Ik hoop dat ik het forum weer wat kan bijbenen na een drukke periode te hebben gehad. Man, man wat mis je dan veel berichten!! Heb niet alles teruggelezen, maar wel een beetje gescant :)

Na mijn laatste menstruatie bleef het weer "uit" en ben ik langs de huisarts geweest. Heb een doorverwijzing van de huisarts gekregen en kan volgende week al terecht! Ben heel benieuwd wat ons te wachten staat. Ben op het moment meer bezig met het ongesteld worden dan met de kinderwens. Kan ook niet wachten om mijn zusje in te lichten over het uitblijven van mijn menstruatie, aangezien zij ook in de toekomst plannen heeft. Als ik haar was zou ik nu al stoppen met de pil... Maar wie weet heeft dat bij mij geen invloed gehad.. we wachten het af.

Dames succes! En ik hoop me weer wat meer te laten zien hier

19. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Gezellig naturel dat je er weer bent :) goed van je dat je naar de ha bent gestapt, en al bijna naar de gyn dus. Spannend! Duim voor je dat het allemaal meevalt, maar t komt vast goed..

20. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Goed inderdaad Naturel dat je naar je huisarts bent gegaan. Je krijgt vast meer duidelijkheid bij de gyn :)
    Spannend!

Deel Deze Pagina