al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Grrr nog steeds een heeeel klein beetje licht bruin verlies. Ik heb maar een inlegkruisje in maar het is maar heel weinig. Ik weet niet of dit nu een teken is dat ik langzaam aan ongesteld ga worden..? Ik lees nl wel eens van vrouwen die al dagenlang voor hun menstruatie bruin verlies hebben.. Zelf heb ik dat voorgaande keren niet gehad dus ja..geen idee!! Vorige cyclus had ik wel twee dagen van tevoren wat bruinverlies maar dat was donkerder en ook wel ietsje meer dan dat het nu is. Bij jullie nog nieuwtjes? :D

2. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hmmm ik vrees naderende ongie.. maar het is niet onmogelijk dat het oud bloed is wat eruit word gegooid voor een zwangerschap,

3. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt helaas niets anders dan afwachten. Maar bruin is altijd beter dan helderrood!

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Irritannnntttt :)

5. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Oooh spannend Meis!!

Ik heb deze ronde echt nul symptomen dat het maar een beetje lijkt of mijn eisprong eraan komt.. Vorige keer had ik best gevoelige borsten. Nu (nog) niets! Ik zit nu op cyclusdag 14. Vanaf vanavond gezellig maken!? :D

6. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Heb al even niks geschreven maar wel btje meegelezen spannend voor iedereen

Na 72 dagen begon ik ineens helderrood bloed te verliezen met twee x stolsel niet echt pijn als bij normale ongi dan lig ik echt dubbel meestal! Maar nu heel duizelig en misselijk en lage rugpijn. Zit nu op dag vier en bloedverlies is nu minimaal mar krijg nu behoorlijke pijn echt steken an de rechterkant en de lage rugpijn verergert ook. Wat kan dit zijn en wat zouden jullie doen?

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja ik zou t maar doen alou! Raar dat je niks voelt, maar misschien heeft t ook wel niets te zeggen verder en heb je alsnog gewoon je eisprong maar dan zonder voorafgaande symptomen! Ik denk echt dat t game over is hier hihi. Heb steeds meer t gevoel/idee dat dit doorzet en ik binnen twee dagen vast ongesteld zal zijn. :( verlies steeds een klein veegje lichtbruin, ook al is t maar weinig.

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Geen id panda.. Heb je nog een test gedaan? Ik zou t nog even aankijken, kan t niet gewoon je menstruatie zijn?

9. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meis
    Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt zo blijft t ook zo onduidelijk he. Ik weet t niet voelt niet als een normale ongi. Kijk t het weekend nog f aan

10. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Mmm dat is minder meis! Afwachten weer.

@panda, wisselende pijnlijke steken in onderrug had ik ook tijdens de menstruatie.

11. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

het is weer eventjes stil hier
    al verandering bij iemand of nieuws of iets?

ik ben inmiddels klaar met de clomid sinds gister gelukkig
    dinsdag mag ik weer voor een echo

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Spannend Dutch, al bijna dus. Ben erg benieuwd voor je. Heb je deze ronde weer net zulke bijwerkingen of gaat het nog?
    Alou, al lekker aan de klus? Hihi. En nog iets gevoeld ofzo?
    Hier inmiddels de vierde dag met dat licht bruine, weinig maar het is ook niet zo dat het er helemaal mee op houdt. Dus nog hetzelfde..of de menstruatie zal er binnenkort een keer aankomen of wat anders. Ik moet iig nog tot dinsdag/woensdag wachten, dan zou mijn ´nod´moeten zijn..

13. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

bijwerkingen waren er wel maar had het idee dat het wel minder was dan de vorige keren
    voor jou ook spannend dus meis! ben benieuwd

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok gelukkig, dat scheelt weer..
    Ja vind het ook ergens wel spannend. Aan de ene kant denk ik steeds expres: ik word vast ongesteld. Zodat het alleen maar mee kan vallen. Maar soms vind ik het ook wel vreemd dit licht bruine al 4 dagen.. Het wordt niet meer en mn temperatuur is ook nog niet gezakt ofzo. Maar goed dat kan natuurlijk elke dag nog gaan gebeuren. Grrrr. Ik ben aan de ene kant echt geneigd om een test te doen, maar ik moet gewoon nog even geduldig afwachten van mezelf minstens tot mn nod.. Ik ben er dus nog niet over uit wanneer ik kan/zal testen...?! Woensdag is mn nod ongeveer.

15. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

mischien dat je lichaam een beetje aan de clomid gewend is dat de bijwerkingen minder zijn. ben benieuwd of deze dosis voor je aansla.
    laten we het hopen:)

16. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Dat scheelt weer Dutch dat bij jou de bijwerkingen deze ronde minder waren. Ik ben benieuwd naar je echo's' duimen! :)
    Hoeft niet Sprankel, ik had deze ronde juist last van bijwerkingen in vergelijking met ronde 1 (zelfde dosering)

Ik voel nog niets wat lijkt op een mogelijke eisprong. Cyclusdag 17 vandaag. Kan dus nog :)

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Spannenddd Alou, nou ja afwachten maar en klussen! Dus je hebt verder geen controle of iets? Wanneer moet je dan weer naar de gyn of iets? Ik moet morgen ochtend bloed prikken en dan volgende week dus naar de gyn. Maar goed ben benieuwd wat er daarvoor nog gebeurd. Dat bruinige is nu wat minder geworden en is slechts nog heel ietsje gekleurd, heb geen inlegkruisje meer in. Voel al wel sinds dagen, af en toe wat menstruatie achtige krampjes, maar niet super opvallend. Ik ga misschien woensdag, dan is ongeveer ook mn NOD denk ik, een testje wagen. Al vraag ik me ook wel af of ik niet nog iets langer moet wachten..?

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik ga mezelf ivm de pcos echt dwingen om pas een test te doen als ik een week over tijd ben hoor!! Ik ga dat echt proberen. Ben over het algemeen best geduldig maar hoop dat dat dan ook gaat lukken.

19. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Nee ik heb geen controle of afspraak meer bij de gyn.

Ooh blijft spannend Meis, het kan dus nog steeds!!

20. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meis, knap hoor! Denk dat ik morgen al een testje had gewaagd. Je symptomen klinken mij wel bekend... :D

Deel Deze Pagina