Echt tero? Ik weet ook echt niet meer wat ik moet denken.. Heb het ook aan manlief verteld en hij had ook geen idee, maar zei er wel achteraan dat hij zoooo graag een baby wil haha (duhh me toooo!). Ik was eerst van plan vandaag te testen, maar ik probeer me nog een beetje in bedwang te houden ofzo. Toch nog bang dat ik me dingen inbeeld (beeld me nl ook in dat mn borsten iets voller zijn)! Beter testen met ochtend urine denk ik he? Wel jammer Alou dat je geen controle hebt, maar je wacht dan dus gewoon op je volgende menstruatie (hopelijk niet natuurlijk!!) en dan weer aan de clomid zelfstandig? Hoop dat het allemaal goed verloopt! En dutch heeft ook al bijna weer echo, spannend. Sprankel, weet jij al wanneer jullie weer willen proberen? Moest jij ook niet nog nr de gyn? Holidays lees jij nog mee en hoe is t met jou nu?
Misschien morgen of overmorgen aangezien ik dan m'n nod heb als t goed is.. Weet alleen nog niet welke test, ik heb nl Etos testen mee genomen en heb bij m'n zwanger en kids bestelling midstream en dipsticks (allebei uiterst gevoelig) gekregen. Iemand ervaring?? Naturel jij al bijna naar de gyn he, spannend! Ik heb ook een afspraak staan voor de 14e
wow spannend meis knap dat je zolang kan wachten (ff bijlezen vl was van het weekend jarig) ik had ook serieus het idee dat sinds de medicijnen mijn borsten groter waren als voorheen zou dat kunnen van de clomid of primolut ofzo? morgen ochtend weer naar het ziekenhuis voor de eerste keer deze ronde
haha ik dacht het al zo goed als zeker te weten gefeliciteerd!! ik dacht als je symptomen zo aanwezig al zijn dan moet er al hcg in je urine zitten anders kan je de symptomen nog niet hebben. waarschijnlijk heb je je eisprong ietsje eerder gehad dan je dacht toen ik jou temperatuur grafiekje zag dacht ik dat je je ei had bij je eerste dip. genieten!!!
Dank jullie wel!!! Ja geen idee, ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf stiekem ook dacht maar ik durfde er gewoon echt niet aan toe te geven want weet ik veel hoe het voelt en welke symptomen wel of niet kloppen.. Hihi! Kan t nog niet helemaal bevatten hoor... Ik weet alleen dat ik die maandag de 21e een positieve ovu test had, verder dus geen idee of ik m'n ei dan al eerder had? Wil morgen eigenlijk nog een cb test doen, heb ik net gekocht. Meiden ik hoop super erg dat jullie ook binnenkort zon positieve test zullen krijgen want jullie hebben het allemaal hard verdiend.
Lief, thanks! Ik blijf gewoon meekijken hier hoor, ben veel te benieuwd hoe het met jullie zal gaan. En ik duim sowieso dat het snel ook raak is bij jullie. Moed blijven houden want het kan zo op een dag zover zijn..! Dat heb ik nu zelf ook ondervonden..
Ja, want zo zie je maar. Je cyclus is helemaal niet zo erg regelmatig! Heb je de verloskundige al gebeld?
Hoppa!! Wat zei ik je?!?! Durfde je niet blij te maken met een dode mus maar het klonk me allemaal veel te bekend hahaha!! Echt geweldig!! En wat fijn dat je de weg naar de gyn nu bespaard is gebleven!!
steikum wel een beetje jaloers hoor hihi terwijl ik al een zoontje heb van een jaar. hier nog steeds hele sterke kriebels voor een 2de.. maar helaas kan het nog niet. ons huis staat te koop en zijn bezig met ander huis. dus moet nog een half jaartje doorbijten
Hihii Tero, ja, ik durfde er gewoon niet echt op te hopen maar ergens diep van binnen had ik ook wel het gevoel dat er iets totaal anders was..! Ook al heb ik niet super opmerkelijke symptomen, toch die kleine dingetjes bij elkaar en natuurlijk de temp. en die licht bruinige afscheiding een paar daagjes terug. Ik heb morgen eind vd ochtend voor mn werk, meteen een afspraak bij de HA gepland om te vragen of ik nou wel of niet naar de gyn nog moet volgende week en dan dus ook om te kijken hoe en wat met de medicijnen. Spannend!! Ja snap ik sprankel, hopelijk gaat t snel met jullie huis en kunnen jullie toch ook binnenkort weer aan de gang. Geniet maar lekker van je kleintje. Hoelang ben ik nu al zwanger denken jullie..? 1 april was laatste ongesteldheid, ben ik dan nu 4 weken en 4 dagen ofzo, of hoe tel je dat? Nou ja morgen doe ik nog een cb test, toch wel weer spannend. Maar mn test van vandaag was wel duidelijk genoeg geloof ik dus ik moet ook niet onzeker blijven.
Dat kun je uitrekenen op internet. Gewoon even googlen op hoe lang ben ik zwanger haha. Wat zei je vriend ervan? Ik 'wist'. Het ook ergens toen t zover was, maar je surft t voor jezelf niet toe te geven hahaha. Denk dat ha morgen zegt dat gyn geen zin meer heeft en dat je verloskundige kan bellen. Dan zul je ergens tussen week 8-10 wel de eerste echo krijgen. Spannend!!
Ja erg spannend hoor, ben benieuwd wat ze zegt. Als het goed is moet ik dan meteen stoppen met de pillen voor t prolactine (ik moet m vanavond eigenlijk nemen maar doe ik dus niet). Schildklier medicijnen wordt de dosis van opgehoogd, dat moet bij een zwangerschap schijnbaar (als je een traagwerkende schildklier hebt) en dat houden ze dan steeds in de gaten dmv bloed prikken. Of de waardes goed zijn en met welke dosis.. Ik denk dat ik nu 5 weken ben.. gek klinkt dat zeg..! Mn vriend was vanmorgen al aan het werk toen ik besloot te testen en voordat hij terug kwam moest ik gaan werken dus ik zie hem vanavond pas!! Ik heb vanmorgen een super lief mini rompertje gekocht met I love papa erop. Die had ik al zien hangen in een baby winkeltje en toen dacht ik al...die wil ik dan kopen. Het was toevallig een setje, met nog zon rompertje erbij met I love mama. Die heb ik laten inpakken (met I love papa bovenop natuurlijk) en dan mn test er boven op. Dus ben ergggg benieuwd wanneer hij het openmaakt en hoe hij reageert! Ik denk super blij en hij zal t ook wel niet helemaal bevatten. Ben er best zenuwachtig voor haha. Hoe is het verder met jullie, Alou heb je nog wat gevoeld en Dutch klaar voor de echo morgen..?
omdat je cyclus niet 28 dagen is mag je niet vanaf je nod tellen. dan is het vanaf je vermoedelijke eisprong + 2 weken maar bij je eerste echo stellen je het bij. met 12 weken geven ze de exacte duur aan.
Oh zo ja! Ok dan ben ik nu ongeveer 3 weken hihih das wel een stuk minder. Ach ja. Wel jammer dat je dan zo lang moet wachten tot je een keer een echo hebt, pffff! Vriendin van me zei dat ik alsnog misschien wel naar de gyn moest ivm die hormoon waarden en medicijnen. Maar dat weet ik niet hoe ze dat hier doen, of dat via de huisarts gaat of dat ik alsnog eerder al naar een gyn moet.
Jaaaaaa Ik ben zooo blij voor je!! Super!! Gefeliciteerd! Ik had ook echt een goed gevoel bij, was zo spannend! Zullen we dit elke maand doen meiden, wie volgt!?