al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Hier gaat het verder goed! Nu helemaal nu ik weet dat jij zwanger bent Meis :)
    Ik had vanmiddag ineens veel slijm(?) verlies. En gevoelige tepels. Dus misschien eisprong? We hebben dus vandaag gezellig gemaakt, wie weet :D

2. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Meis wat super Gefeliciteerd!

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Thanks meiden! Ah lief alou. Oeh spannend dat klinkt goed, goed oefenen ;)
    Vind t een goed idee, elke maand iemand, hoop echt dat er snel iemand volgt, we hebben deze wens allemaal

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ps. heb manlief z'n kadootje gegeven en hij vatte het echt niet helemaal, hij zo huh wat is dit? I love papa? I love mama? En ik zo ja en kijk... (Wees naar de test), en toen vroeg ie: ben je zwanger?! Ja! Hij geloofde me gewoon niet! Hij zo maar weet je het wel echt zeker? En toen was ie super gelukkig maar ook helemaal perplex, hij kan t nog niet echt bevatten ook. Hebben vast besproken dat we het nog niet aan iedereen gaan vertellen. M'n beste vriendin in NL weet het en zijn broer en vrouw (ik sprak haar vanmorgen op de app en kon t niet laten! Zij wonen ook in NL toevallig en hebben we goede band mee). Verder laten we het er nog even bij, even rustig aanzien allemaal! Morgen naar de huisarts

5. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

ik mag zo weer naar de echo
    en ben elke keer zo zenuwachtig
    zelfs nu ik nog steeds denk dat clomid voor mij gewoon niet werkt

groot gelijk meis ik zou het ook nog even voor me houden hoor
    (sorry weet niet veel te zeggen ben een beetje jaloers :$)

6. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    @Dutch, ik duim voor je, succes!!!!!

@Meis, hihi super leuk om hem zo te verrassen! Begrijpelijk dat hij zo perplex is, blijft toch mooi een klein wondertje :)

7. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hihi nee 3 weken kan niet;) dan kanje nog geen positieve test hebben. wanneer was je vermoedelijke eisprong?
    jij dacht dat vandaag je nod was toch? dan ben je 4 weken;) 2 weken terug was je eisprong en daar bovenop tel je 2 weken.

8. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    4 weken inderdaad ben je meis!
    Die 2 weken krijg je mooi cadeau, daarom kan 3 weken niet :)

9. DutchDiamond

nou ik heb weer slecht nieuws
    er was weer niks te zien

10. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Nou balen Dutch :( geef de moed niet op! Wat willen ze nu gaan doen? Misschien gaat t met een andere methode wel veel beter!
    Oh die weken kan niet? Ik lees dat steeds als ik t via internet uitreken namelijk omdat ik een onregelmatige cyclus heb en m'n eisprong waarschijnlijk op dag 22 ofzo was. M'n cb gaf vanmorgen aan: 2-3 weken! Hmm geen idee. Ga zo naar de ha over een uurtje!

11. DutchDiamond

vrijdag weer een echo zit pas op dag 11

succes bij de huisarts meis spannend!

12. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ik ben benieuwd hoe lang dan precies, meis! Succes bij HA!

Aaah nee balen Dutch!
    En nu de spuiten? Schijnt dat je daar amper bijwerkingen van krijgt. Dus dat is weer positief! :)

13. DutchDiamond

moet vrijdag weer terug voor een echo alou
    daarna eerst een gesprek met de gyn voor de volgende opties
    dat zal dan spuiten of laseren worden al ben ik dus als de dood voor spuiten naalden etc. maarja

14. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja dat lijkt me ook wel spannend, maar misschien valt het wel mee en slaat dat dan wel goed aan! Ik hoor daar altijd wel positieve verhalen over.
    Bij de ha ging goed, ze feliciteerde me en maandag moet ik weer bloedprikken (o ik geen virussen ofzo heb) en plasje inleveren. Daarna mag ik een afspraak gaan maken bij de verloskundige en 16 juni (nog voor de 12 weken) heb ik een afspraak bij een endocrinoloog! Ben ik wel blij mee, ivm m'n schildklier enzo.

15. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Ooh wat fijn om te horen Meis! Ook voor je schildklier inderdaad.

Oké Dutch, afwachten inderdaad op je laatste echo en gesprek. En wie weet valt het inderdaad mee. Al blijft het natuurlijk nooit leuk!

16. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

cb test heb je eigenlijk weinig aan met indicatie. het geeft weer hoeveel hcg in je urine zit en vanuit daar rekent het de weken.
    maar de ene persoon maakt sneller hcg aan dan de andere.
    2 3 weken volgens cb wil zeggen tussen de 4 en 5 weken.
    maar ga even van je eisprong uit. dag 22. en tel daarbij 2 weken.
    cb indicatie is absoluut niet betrouwbaar;) bij mij gaf hij 3+ aan dat wil zeggen bijna 6 weken terwijl ik er eigenlijk toch echt maar 4 was.

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Meis28 van harte gefeliciteerd! Wat een ongelooflijk wonder dan he!? Geniet er lekker van.

DutchD. Wat gaan ze met laseren doen dan? Heeft dat hetzelfde effect als spuiten?

Pff... Vrijdag naar de gyn.. Ben heel benieuwd, maar ook bang te gelijk. Al wat traantjes gelaten.. We hadden zo gehoopt dat het wat makkelijker zou zijn. En die onzekerheid over mijn lichaam...... Waarom word ik niet ongesteld??? Tijdens mijn pil gebruik was ik alleen maar ongesteld, hoe bizar dan dit!?

18. DutchDiamond

@naturel
    ze gaan de blaasjes weglaseren dan heb je schijnbaar verandering in hormonen
    maar dan heb je weer kans op verklevingen
    verder weet ik het nog niet dat krijg ik met het gesprek weer te horen

19. DutchDiamond

@naturel
    blij dat ik niet de enige ben die zo nu en dan wat traantjes laat
    ik heb vaak de pil doorgeslikt maar de keren dat ik gestopt ben werd ik ook ongesteld (ontrekkingsbloeding)
    ik was de eerste keer ook bang merk wel dat het nu wel wat makkelijker gaat al blijven de zenuwen er wel
    en ookal had ik deze keer geen hoop op de clomid ben ik vandaag toch uit me doen en voel ik me teleurgesteld rot etc.

hoop voor je dat het allemaal mee valt en net als tero heel snel in verwachting bent

20. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ok, ja de ha zei idd dat ik nu moet uitgaan van 4 weken, dat is natuurlijk gewoon een algemene berekening, vanaf de eerste dag van mn laatste menstruatie. Het is niet nauwkeurig maar goed dat maakt dan niet uit :) Zeggen ze bij de 12 weken echo hoelang je precies bent en geven ze je dan ook een datum waarop je uitgerekend bent? Het zal iig in januari zijn...!
    Ja begrijpelijk naturel en dutch. Ik hoop voor je dat de afspraak goed verloopt bij de gyn, wie weet is het iets wat makkelijk te behandelen is..! Het komt vast goed.. en ben benieuwd wie de volgende is meiden...

Deel Deze Pagina