al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

klopt met de 12 weken echo geven ze je de exacte uitgerekende datum.
    daarna mogen ze daaraan niet meer aan schroeven omdat na de 12 weken alle kindjes anders groeien.

2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik zie nu pas je onderschrift DutchD en we lopen aardig gelijk. Ik ben 20 juli gestopt met de pil

Succes weer bij de gyn. Zal laten weten hoe t bij mij is gegaan

3. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

klopt
    ik zit alleen al aan de 3e ronde clomid
    denk maandag dag 17 laatste echo deze ronde gok ik
    ben benieuwd waar ze dan mee gaan komen
    ben al wat aan het inlezen over de spuiten waar ik ooh zo bang voor ben:(

4. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Slim dat je alvast inleest erover Dutch!
    Dat zijn toch speciale spuiten? Toch niet van die dunne? Ik dacht dat ik dat ergens hier op het forum had gelezen.

Bij mij is het nu een kwestie van wachten of ik ongesteld word zo rond de 18de.. Geen idee dus of ik echt een eisprong heb gehad. Pfff zoo spannend!

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Heel spannend alou! Geduld hebben dus aankomende twee weken. Nog symptomen ofzo gehad? Dutch ben benieuwd voor je waar ze mee zullen komen, en idd inlezen zou ik ook doen. Dan weet je iig min of meer hoe n wat

6. DutchDiamond

7. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisssss! GEFELICITEERD!!! Ik lees het nu pas! Nou op naar een hele goede zwangerschapstijd ;) ik wens je het beste toe hoor!

Ik heb t best wel druk gehad dus weinig meegelezen nu een snel alles doorgescreend maar kan niet alles bijhouden sorry daarvoor!

Nou bij mij is het zo: ben gestopt met de acupunctuur inmiddels.
    Want ik was onge geweest en daarna dus niet. Maar nu heb ik wel weer gevoelige borsten dus grote kans dat ik een dezer dagen eindelijk weer onge ga worden.
    Vorige x was het 262 dagen en nu zou het dan ongeveer 71/72 dagen worden haha dus al wel een groot verschil, ik hoop dat het nu eindelijk normaal mag gaan worden ;) we zullen zien.

Succes alle andere meiden! Ik probeer weer meer mee te lezen en te reageren.

Grtzz

8. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Haha dat is inderdaad een groot verschil Holidays! Wie weet heeft de acupunctuur dat mooi op gang gebracht :)

Ja wachten.. Poeh daar worden we al aardig goed in ;)
    Ik had alleen afgelopen maandag op cyclusdag 18 wat gevoelige borsten en slijm(?) verlies. Pogingen tot gericht klussen gedaan, klinkt apart :D

9. Schilderijtje

ik denk dat je gonal f spuiten gaat krijgen en dan als je ei rijp is 1 injectie pregnyll. purengon mogen ze niet meer voorschrijven vertelde mijn gyn. ik kreeg paar maanden terug ook gonal f voorgeschreven. ( voorheen spoot ik ook puregon )
    maar gonal f schijnt hetzelfde te werken als puregon.

als je er vragen over hebt stel ze gerust

10. DutchDiamond

#1870 DutchDiamond, 7 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2014
    de spuit zal hetzelfde eruit zien denk ik
    hoeveel dagen heb jij moeten spuiten sprankel
    heb net een instructie video gekeken krijg nu al de kriebels ervan
    zie er nu nog meer tegenop

11. Schilderijtje

je spuit zoiezo tot de eerste echo op cd 10 +_ 7 dagen spuiten vanuit daar kijken ze of je nog door moet spuiten ja of nee. maar in de meeste gevallen is het niet nodig om door te spuiten. en krijg je de instructie om de eerst volgende dag de pregnyll te zetten ( mag je ook laten doen ) en die dagen gemeenschap te hebben.

de spuitjes van puregon en gonalf zijn zo goed als hetzelfde. het enige wat vershilt is dat je de gonal f de vulling niet zelf hoeft in te doen.
    makkelijker dus.
    de naaldjes zijn extra klein. nog geen cm. en heeeeel dun.
    ik durfte het eerst ook niet maar je krijgt eerst een instructie en ze laten je oefenen met lege spuit net zolang totdat jij het zelf durft:) komt echt wel goed:) de eerste paar x zijn eng maar daarna gaat het steeds beter.

12. DutchDiamond

oke dus als ik het goed begrijp weer op dag 3 de eerste spuit tot dag 10
    dus 7 spuiten
    daarna pregnyll hoelang moet je die dan of is die eenmalig?

13. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij moet je vanaf dag 1 spuiten en krijg je op dag 10 een echo en dan nog minimaal 7 dagen doorspuiten dus 17 dagen in totaal.
    Pregnyl zet je 1x en dan heb je binnen 24-48 uur je eisprong. Pregnyl wordt gemaakt van hcg van moeders voor moeders...

14. DutchDiamond

oke tero bedankt
    vind het nog steeds maar een eng idee kan er nog niet echt aan wennen

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Lijkt me ook niet echt prettig maar het zal vast een enger idee zijn dan het daadwerkelijk uiteindelijk is. En misschien hoef je het maar 1 of 2 keer te doen ;) Hopelijk gaat het gewoon allemaal meevallen..

16. DutchDiamond

ja hoop ook dat het mee valt
    heb ook wat over de operatie zitten lezen maar hier zijn minder positieve verhalen over te vinden

17. Schilderijtje

nee als je ei hebt mag je niet doorspuiten. dan moet je stoppen ( ivm overstimuleren ) gemiddeld spuit je 7 tot 14 dagen. ( ik deed er 7 over )
    dan krijg je de instructie om de pregnyll te zetten dat is inderdaad eenmalig. hoe snel de pregnyll werkt zijn de meningen erg verdeeld over. de ene gyn zegt binnen 24 tot 48 uur en de ander zeg na 24 a 48 uur.
    tjah.. lastig vond ik dat.
    in mijn geval sprong de ei op het moment van de pregnyll zetten.. hihi ik was dus te laat met pregnyll maar dat kan geen kwaad. het steunt in iedergeval de lutale fase:)

18. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Meiden ik kwam deze tegen, ik deel hem even met jullie :)
    Even een positive thinking momentje!

foto (3).jpg

19. DutchDiamond

wow thnx alou die jat ik even :)

20. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Natuurlijk! :)