al meer dan 100 dagen niet ongesteld!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door holidays, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

jeetje dat is een teleurstelling denk
    na zoveel moeite en het valt best zwaar elke keer zo'n ronde clomid en dan nog niet raak

ik was ook al aan het inlezen omdat ik dacht dat deze ronde ook niks zou worden
    en ben ook bang dat ik ook straks niet meer op de clomid reageer en alsnog op de spuiten over moet
    duurt nog lang voor je terrecht kan trouwens

2. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze zei ook dat het normaal gesproken wel langer werkt, ik was weer een uitzondering... het is wel zo hoe langer je clomid slikt, hoe minder het gaat werken, maar zo snel had niemand verwacht. Dikke pech dus.
    Maar niet door mijn bericht bang worden hoor, het gaat gewoon werken bij je. Ja moet eerst mijn cyclus uitzitten voor ik terug mag. Dus vandaar. Ik ga slapen, truste alvast en ik kom af en toe hier ook weer even spieken / meeschrijven ;)

3. DutchDiamond

nee maar ging er eigenlijk al vanuit dat het niet zou werken dus het valt me nu alleen maar mee
    gezellig dat je af en toe mee komt spieken/schrijven
    en hou mij/ons op de hoogte ben benieuwd

4. panda1409

panda1409 Lid

19 feb 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    wat spannend weer! Dutch Diamond hoop dat ik het goed gelezen heb klopt het dat dat clomid toch aanslaat en je binnenkort weer echo hebt?

Voor meiden die bang zijn om te spuiten ik moest voor ivf ook elke dag twee spuiten zetten en het is mij enorm mee gevallen. vooral de Gonal-F gaat heel makkelijk is een klein naaldje. Het is de eerste paar keer even wennen en wat spannend maar dat went heel snel.

Mijn lichaam lijkt helemaa de weg kwijt te zijn begon op 28 april te bloeden helderrood met stolsel tot donderdag 1 mei en daarna nix meer tot afgelopen dinsdag ineens bruinverlies dit houdt aan en gaat gepaard met hevige buik en onderrug pijn. Mag nu vrijdag bij de FA komen voor controle. Pff ik weet het ff niet meer hoor.

Iedereen sucses verder he

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dankje Joyce! Heb (nog) geen echte duidelijke kwaaltjes. Beetje moe enzo maar niet iets vervelends. Hopelijk hoeven ze je niet te opereren en kan het misschien ook goed gaan met spuiten.. Dutch jij moet bijna weer terug voor volgende echo toch? Hoop echt dat ie gaat springen, dat zou al een heel goede vooruitgang zijn

6. DutchDiamond

@panda
    klopt op dag 14 was er een eitje te zien van 14mm maandag mag ik terug om te kijken of het groeit

ik hoor heel veel mensen zeggen dat het mee valt al keek/kijk ik hier toch echt tegenop
    (hou het verhaal van joyce in me achterhoofd dat dat toch kan gebeuren)

weet iemand dit ik zat op zo'n calculator wanneer ik uitgerekent zou zijn(doormiddel van de eerste dag van de laatste menstruatie in te vullen)
    nou kwam daar uit dat ik al 3 weken zwanger moet zijn en dus 30 januari dan uitgerekent zou moeten zijn nou dat klopt dus echt niet
    gok dat dat dan nu in februari zou worden dan toch?
    is niet belangrijk verder maar was nieuwsgierig

7. odetje79

odetje79 Nieuw lid

9 feb 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, heel herkenbaar! Toen ik gestopt was met de pil ben ik een half jaar niet gaan menstrueren. Toen heb ik een chemische curretage gehad in tabletvorm. Daarna zwanger geworden en miskraam gehad en toen wederom 3 maand niet gaan menstrueren. Achteraf zeiden ze tegen mij in de fertiliteitskliniek dat ik veel eerder had moeten komen. Laat je niet afschepen door een huisarts, met kom over een jaar maar terug. Mijn huisarts deed dat ook en ik had een jaar eerder al in de mm kunnen zitten. Luister naar je gevoel!

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Dutch, je rekent idd de eerste dag van je laatste menstruatie als begin vd zwangerschap (ook al ben je dan natuurlijk nog helemaal niet zwanger). Uitgaande van een normale cyclus dan he. Ik had bijvoorbeeld mijn eisprong een week later dan bij de normale standaard cyclussen dus ik moest er een week vanaf trekken. Ik tel dan vanaf 1 april (1e dag van mn laatste ongesteldheid) en trek er 1 week vanaf omdat ik een week later pas mn eisprong had. Ik ben dan nu bijna 5 weken zwanger.

9. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha klinkt idd apart hahaha. ;)
    Ja nou ben nog niet onge geworden dus ben beniewd of t nog door gaat zetten ;) haha nog wel beetje zere borsten zeg maar :) jaa afwachten en geduld hebben ben ik best goed in geworden :p lol ;)

10. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    meis, had je mn felicitatie gelezen? haha anders nogmaals GEFELICITEERD ;)

Alou, leuke quote idd! ;) haha.

11. DutchDiamond

nou zometeen is het weer zover
    en toch net zo zenuwachtig als alle andere keren
    spannend!!!!

12. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Spannend Dutch! Duim voor je!
    Jaa holidays, lief dankjewel!!
    Alou hoe is ie verder met jou? Wachtende?
    Ik heb net urine ingeleverd en bloed geprikt, voor de zwangerschap :) en heb de 28e onze eerste afspraak bij de vk. Spannend.. Nog twee weken wachten pfff!

13. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    @Holidays,
    Nog steeds niets? Mm blijft weer spannend! :)

@Dutch,
    Succes! Duimen op een knaller van een ei!!

@Meis,
    Ooooh leuk én spannend z'n eerste afspraak! Hoe voel je verder? :)

Hier gaat het wel goed. Wel last van stemmingswisselingen.. Ik zit nu op cyclusdag 25, dus wachten en nog eens wachten..

14. DutchDiamond

jaaaa ik zeg 20mm
    net ook een samenlevingstest gehad
    (bij toeval gister geklust) en de zwemmers en me slijmvlies was goed
    meestal word dit wat stugger maar bij mij gelukkig niet
    dus we gaan verder klussen hihi
    volgende week maandag terug om bloed te prikken en over 2 weken word ik gebelt

heb al wel een recept mee gehad voor 6 maanden clomid

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Whooe goed joh! 20 mm is toch prima? Heb er niet veel verstand van.
    Spannend!!
    Alou ook spannend! Hoe lange cyclus ga je nu van uit? Dan kun je misschien al wel bijna testen om te kijken of t misschien is gelukt?
    Ik voel me wel prima, niet echt ergens last van verder alleen beetje moe :)

16. DutchDiamond

ja in deze dagen gaat ie springen dus dat wordd klussen klussen klussen
    spannend!!!
    heerlijk dat je weinig last heb geniet ervan meis

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal hoor meiden. succes ;)

en nee nog niks ;) hopelijk vandaag! haha

18. Alou

Alou Bekend lid

14 nov 2013
    635
    0
    0
    Wow 20mm is zeker goed Dutch!! En nu aan de slag! :D

Mijn vorige cyclus met Clomid was 31, dus nog te vroeg om te testen.

Fijn meis dat je goed voelt! :)

19. DutchDiamond

hahaha alou idd
    gelukig gister aan de slag geweest zodat ze vandaag die samenlevingstest konden doen
    volgende week maandag bloedprikken is wat minder maar hoort erbij helaas:(

20. Tero

Tero Actief lid

7 dec 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat fijn dutch!! Eindelijk een echte kans!! Veel klusplezier!!:D

Deel Deze Pagina