hellow lady's! onze zoon is inmiddels 2 jaar en 3 maanden oud en inmiddels begint het flink te kriebelen! eigenlijk de eerste twee jaar na zijn geboorte geen kriebels gehad omdat we elke nacht in de weer waren met de kleine man. maaaar nu hij sinds een maand of 3 doorslaapt is het echt zoveel relaxter geworden en voelen we onszelf weer topfit! dussss in september willen wij heel graag voor een 2e kindje gaan! ben benieuwd wie nogmeer, en hoe oud de 1e nu is..... -x-
Hoi! Hier ook de wens om vanaf het najaar weer te gaan proberen. Mijn dochter is eind vorig jaar geboren dus eigenlijk is het vrij snel. Ik geef ook borstvoeding en heb momenteel geen cyclus . Het zal dus nog best lastig worden (denk ik) maar wie weet! Duurde het de vorige keer lang bij jullie?
Hoihoi, Ons zoontje is bijna 3 en bij mij heeft het altijd gekriebeld hihihi. Vanaf September gaan wij ook weer beginnen. Ben benieuwd de eerste was niet super snel maar nog wel binnen het eerste jaar proberen (ondanks dat ik al jaren geen anticonceptie meer gebruikte)
soo dat is inderdaad alweer snel... maarja als de kriebels er zijn, waarom niet toch?? ben je van plan om nog lang bv te blijven geven?? hier was het bij nr 1 gelijk de eerste keer raak... dus ben benieuwd ... ben me er in ieder geval van bewust dat het bij een tweede heeeeeel anders kan lopen ... dus we zien wel!!
leuk dat jullie ook gaan beginnen in september! wat was voor jullie de overweging om 'wat langer' te wachten ??
Ik ben ook een beetje bang dat het weer lang duurt, vandaar! Wow, wel gaaf dat het bij de eerste meteen raak was. Als dat nu weer gebeurt heb je volgend jaar een tweede kindje! Maar je hebt gelijk, je weet het nooit. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. @Ijusdonno spannend! Ben je nu nog aan de pil of anticonceptie of al niet meer?
Qua borstvoeding... ik wil het voorlopig nog wel volhouden, maar ze krijgt er natuurlijk andere dingen naast dus het zal wel gaan teruglopen denk ik. Nu krijgt ze al minder voedingen dan in het begin. Bij veel vrouwen komt dan de cyclus ook weer terug. Ik heb er tot nu toe niks van gemerkt.
Deze berichtjes helemaal niet gezien...! Vond het al stil hihihi... edit: Ik heb me nu geloof ik geabonneerd op dit topic. Vanuit mijn vriend was er vooral de behoefte om te wachten tot onze eerste wat zelfstandiger was..... Mijn lichaam reageerde nogal heftig op alle zwangerschapshormonen, dus had fysiek best een aantal kwalen en met mijn bekken en lang herstel nodig....
Zeker spannend!! Kan niet wachten.... Ben al een maand of 9 van de anticonceptie af.... Maar ik was bij de eerste al bijna 5 jaar van de anticonceptie af en toen heeft het nog 11 maanden geduurd voor ik blijvend zwanger was... Nu dus best onzeker over hoe lang we zullen moeten wachten. Je hoort verhalen beide kanten op en iedere zwangerschap is anders, dus veel meer dan afwachten kunnen we niet doen......
Ik heb zelf 11 maanden gevoed. Zodra er meer dan 3 uur tussen zit zou het theoretisch gezien moeten kunnen dat je een eisprong krijgt geloof ik toch? Ik hoop in ieder geval dat je cyclus snel op gang komt dan! Herkenbaar hoor dat onzekere van hoelang het dit keer gaat duren.....