verlies van veel oud bloed is dat erg?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miss, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb de afgelopen maand veel oud bloed verlies.
    2 dagen na me vorig ei had ik 3 dagen oud bloedverlies ik den een ovulatiebloeding ofoz geweest. toen 3 dagen voor de menstruatie weer wat over ging in menstruatie normaal menstrueer ik standaard 7 dagen normaal maar nu is dt maar 5 en nu is het weer oud bloed.
    oud bloed bedoel ik zeer donkere kleur neem aan dat dat oud bloed is.
    is dit iets om zorgen over te maken of niet.

ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil heb zowel met als zonder pil altijd regelmatige cyclus gehad en nooit bloedverlies gehad buiten menstruatie. vandaar dat ik mij afvraag of dit iets zegt of niet. mijn vraag, moet ik hiermee naar de huisarts of is mijn lichaam gwoon met me aan het spelen?

ik hoop dat iemand een andwoord voor me heeft.

2. LieveSchat

16 jul 2008
    30
    0
    0
    Ik kan me niet anders herinneren dat ik voor en na mijn normale menstruatie (en tussendoor) bruine / donkergekleurde afscheiding / bloed heb. Ik weet niet of je je er echt druk om hoeft te maken, ik denk dan: beter eruit dan dat het erin blijft zitten toch? En als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon even langs de huisarts gaan.

3. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    Heb ik altijd paar dagen voor mijn NOD
    En sinds laatste maanden heb ik dit ook rond mijn eisprong.
    Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.

PS: ik had dit trouwens de laatste maanden tijdens mijn pilgebruik ook.
    toen ben ik naar de gynae geweest en die zei dat er niks aan de hand was, kwam door mijn pilgebruik en mijn baarmoedervlies was te dun gekomen..

Deel Deze Pagina