Norwegian-sky, wat verdrietig dat jullie 1e poging mislukt is!! Maar wel superrrrrrr dat jullie 4 top cryo's hebben . Wat jammer trouwens dat jullie zo lang moeten wachten i.v.m. vakantiestop!!!! Ben je nog niet ongi geworden na de mislukte poging? Na een mislukte IVF-poging kun je toch wel de cyclus daarna onregelmatig ongesteld worden (ik had toen een langere cyclus).
Ik ook niet, eigenlijk de laatste weken al niet ! En dat BTW-klusje is helemaal oersaai en ook nog eens ingewikkeld . En ondertussen ook nog in spanning wachten op uitslag morgen... Is natuurlijk logisch dat er van werk dan weinig terecht komt. En zo praat ik alles voor mezelf weer recht
Kan ik me voorstellen dat je je dan niet goed kunt concentreren!!! Dat is heeeeeeeeel menselijk hoor, ik heb er in ieder geval begrip voor . Hihihi moet je mij horen, ben hier ook al de hele dag niet weg te slaan. Voor mijn testdatums was ik ook altijd hypernerveus!!!!!!!! Heb eigenlijk mijn momenten, soms ben ik dagen niet online dan heb ik er geen behoefte aan maar vandaag heb ik dat wel. Of komt dat misschien door jou, jij leidt mij van mijn werk af. Zo heb ik dat ook even goed gepraat door mezelf . Denk dat ik langzaam wel meer toe groei naar een nieuwe behandeling, van dat stilzitten word ik nog onrustiger eigenlijk.
Ja, dat heb ik ook hoor. Afgelopen weekend ben ik nauwelijks online geweest ( zou dat toch met mijn werk te maken hebben?) En zodra het weer spannend wordt ben ik altijd meer online, dus testdatums zijn funest voor mijn productiviteit . Welja, geef mij maar de schuld . Jij moet mij vandaag ook psychisch ernstig ondersteunen natuurlijk, anders kom ik deze dag niet door . Wat voor werk doe jij eigenlijk? En rust: ja, klinkt eerst wel even lekker, maar dat duurt bij mij meestal maar een paar weken en dan word ik alweer ongeduldig. Hebben jullie alweer een startplan klaar?
Ja wij hebben al weer een startplan klaar. Beginnen aan een heel nieuw ziekenhuis dus dat is heeeeel spannend!!!! Maar we moeten er helaas ook financieel klaar voor zijn daar we alles nu zelf moeten gaan financieren!!! Maar plannen zijn er zeker!!! Ik ben je shrink voor vandaag hihihi. Ik ben medisch secretaresse in een lokaal ziekenhuis (en zit de hele dag op kantoor achter een compu MET INTERNETVERBINDING!!). En jij? ja dat je internet tot je beschikking hebt weet ik onderhand wel hihihihi.
Zou Klingel ons hier ook ontdekken ? Hoofd financiën bij een .... (houdt 't maar een beetje vaag, zoveel van deze soort zijn er niet ). Nou ja, in ieder geval de hele dag achter de pc dus en ja met internet , anders kun je natuurlijk niet werken . Nieuw ziekenhuis in het buitenland of in NL? En ja, ICSI is echt duur! Wij mogen wel 'blij' zijn met 'maar' IVF, stuk goedkoper!
Hoi hi ik heb idd ervaring.. ik moet eerlijk zeggen de punctie was niet fijn maar wel zo voorbij.. de gevolgen van narcose en de bijwerkingen die je daar van kan hebben wegen voor mij niet zo zwaar.. Het gevoel van veel vocht in je buik na de punctie heb je dan ook en de punctie zelf is te overzien. mij hebben ze iets meer verdoving gegeven bij de 2e eierstok.. we zien het morgne wel weer.. leuk dat er meer mensen zich aan sluiten. hierzo.. liefs van yippe
@ sabrien, ik denk dat ik voorlopig niet ongesteld ga worden. ben alleen ongesteld geworden toen de poging mislukt was. daarna dus nog niet. maar ik ben helaas bekent met lange cyclussen. dus denk dat het een week of 8 gaat duren. denk dat het dan opgewekt gaat worden maar dat moet dan maar. xx sky
Jo, het was alsof de duvel ermee speelde. Kon gisteren niet meer online komen. De internetverbinding op het werk lag eruit, SCHANDALIG!!!!!!!!!!! Wil je even laten weten dat ik onwijs voor je duim en hoop zoooo op goed nieuws vandaag. Wij gaan inderdaad overstappen naar Belgie, is voor ons qua reistijd makkelijk te doen. En ben daar vorig jaar al voor een informatief gesprek geweest en voelde me daar wel op mijn gemak. Norwegian-sky, wat vervelend van die lange cyclussen zeg!!! Mijn cyclus is ook niet regelmatig zit meestal rond de 33 dgn maar heb soms ook van die "rare" cyclussen ertussen was deze maand ineens vanaf cd 16 ongi. Soms kun je er geen touw aan vastknopen. Het is een tijdje goed gegaan maar heb het idee dat het nu weer rommelen gaat. Vervelend dat ze het dan bij jou moeten opwekken!!! Yippieajee, vindt het ook prettig dat het hier drukker wordt. Is toch fijner om hier te kletsen dan bij mensen die pas starten met IVF.
Ha ha!!! Afgestraft dus !! Ik denk dat er iemand aan het meelezen was. Dacht al, die moet ineens heel hard aan het werk zeker... zomaar weg ineens.. Ik heb gisteravond en vanmorgen best wel weer ongikrampen gehad, dus ik vrees een hcg <1, maar over een kwartiertje mag ik bellen... België schijnt ook erg goed te zijn! Ik heb daar al veel goede verhalen over gehoord, dus ik hoop dat het voor jullie ook DE oplossing zal blijken te zijn!
Al gebeld, helaas negatief! HCG = 1... Nog 1 x 2 cryo's TP-en en dan een nieuwe IVF starten . Had gehoopt het niet nodig te hebben, maar ik vrees het inmiddels wel. Nu weer zo'n: zou-het-ooit-gaan-lukken-gevoel. :x
Hoi, ik mag me ook hier melden ... Gisteren heb ik weer een punctie gehad, voor mijn tweede IVF poging. Alles gaat goed, dus ik ben hoopvol voor een tp op zaterdag . Maar spannend blijft het. Ik had wel 4 eitjes (wsch 3 rijpe), en daar ben i dolgelukkig mee. Ik ben namelijk in de overgang.... terwijl ik 32 ben. Ik wil graag even op jullie allemaal reageren, maar dat komt later. Ik zag on het onderschrift van Marijke (?) dat ze hodgkin heeft. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Helaas heb ik van dichtbij gezien wt en impact het heeft op alles. Je ziekte, de vermoeidheid, de ziekenhuis bezoeken, en er toch willen zijn voor je kind. Succes meid! By the way, vriendinnetje maakt het nu goed en heeft zelfs een tweede gekregen , na alle chemo etc. Hoe gaat het met je kindje? Kus, Marjah
Hoi meiden, even snel een ego berichtje van mij.. ben nog wat wappie hih zoals marjah het noemnt.. Maar de punctie verliep goed vanmorgen. 11 eitjes dus dat is mooi. ik heb een elftal dat is mooi in de ogen van het wk.. nu maar hopen dat dirk kuit er ook bij zit . manlief van 1 miljoen dus dat moet goed komen. Zaterdag worden we gebeld over hoe het er voor staat en dan maandag de tp. Ik ga nu even lekker weer liggen.. liefs yippie
Yippie: wat goed zeg! 11 geoogst, nu maar hopen dat er veel bevrucht worden! En hoe ging de punctie? Nu maar lekker uitrusten!!
Jo, had al gereageerd bij Klingel.......... wat ontzettend verdrietig. Ik heb er eigenlijk maar 1 woord voor: KLOTE :x. Bah dat zouhetooitnoglukkengevoel ken ik.........Maar ik weet zeker dat dat snel plaats gaat maken voor: ikweetzekerdathetgaatlukkengevoel!!! Hoe moeilijk het ook is, we moeten positief blijven en vertrouwen en hoop blijven houden!!!!! Marjah, heb jouw naam al eens vaker gezien op ZP! Wat ontzettend spannend!!! Wat goed 3 eicellen gevonden!! Ik ga keihard duimen voor een goede bevruchting en TP zaterdag!!! Yippieajee, een heel elftal!!! Wauw wat GOED!!!! Spannend dus nog tot zaterdag over de bevruchting, maar dat komt helemaal goed hoor. We hebben het hier over het oranje elftal . Zorg goed voor jezelf, hopelijk knap je snel weer op en heb je niet al te veel last!!! Ook voor jou ga ik duimen!!!
Leuk dat er meer meiden bij zijn gekomen! Maar ook verdrietig natuurlijk. Vind het idd erg fijn dat we hier met meiden in hetzelfde schuitje kunnen kletsen! Wat naar Jo dat de uitslag negatief was . Ik hoop dat de cryo's je wens in vervulling laten gaan!! Andere meiden natuurlijk ook veel succes!! xxx
@ Sabrien: Kan me voorstellen dat je even een pauze nodig hebt in deze heftige strijd! Zeker als het een keer is gelukt kan ik me goed voorstellen dat je niet wilt opgeven! Ik hoop dat het de volgende keer gaat lukken! Gaan jullie nog op vakantie deze zomer, lekker ontspannen voor jullie weer beginnen? @ Norwegian Sky: Wat jammer dat het niet direct gelukt is! En dat je nog even geduld moet hebben voor de cryo'tjes... Ik had ook echt veel hoop dat het direct raak zou zijn (al had ik behoorlijke griep, dat dempte de hoop wel een beetje), het was toch een hele domper. @Yippie: Hoe is het met jou, meis? Nog krampjes van de punctie of voel je je alweer tiptop? @ Marjah: Ik lees in je onderschrift dat niet alle emmy's het hebben gehaald? Wat verdrietig. Hoe is het met de vierde? Hoop erg voor je dat tp doorgaat!! @Jo: Hoe is het nu met jou? Dikke knuf! @All: Vandaag zoals altijd 14 dagen na eisprong ongesteld... Had ook niet anders verwacht in een pauzemaand... On the bright side: vandaag wel soort van zwanger . Nou ja, niet helemaal natuurlijk, of eigenlijk helemaal niet, maar als het gaat lukken met de cryo's dan zou dat achteraf wel wel zo zijn . Zo sleep ik mezelf er steeds doorheen, alleen jammer dat het tot nu toe nog niet echt zo heeft mogen zijn... Over 10 dagen kan ik komen voor fm en gesprekje over de mislukte verse IVF-poging... Denk dat ik dan gelijk de Pregnyl mag zetten en 3 juli cryo-tp...