Al meer dan drie jaar zo'n mooie wens

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door botervliegje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. he botervlieg..

nee nog wel wat gezeur maar goed.. vandaag gehoord dat het 11 is vermindert naar 4.. maar die hebben zich gedeelt dus maandag is er een tp

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Botervliegje, spannend beginnen met cryo!!! Ja jammer weer ongi he, je houdt er toch rekening mee maar toch blijft het soms een klap in je gezicht.

Wij gaan dit jaar niet op vakantie, willen nog wat klussen in huis en de behandeling(en) in het vooruitzicht gaat ons ook handen vol geld kosten en dat gaat nu ECHT voor. We gaan zo leuke dingen doen nog dagjes weg en misschien nog wel een overnachtingkje of zo.

Yippieajee, gelukkig toch morgen een TP. Kan me best voorstellen dat je enigzins teleurgesteld bent. Maar het goede nieuws is dat er toch 4 zijn doorgedeeld. Daar MOET een toppertje bij zitten toch?

Majah, toch nog een TP? las ik ergens. Gelukkig!!!!!!!!!!!

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Jo: wat een domper zeg... Weer opnieuw van voor af aan :( Maar het gaat ooit wel lukken hoor... *zegt ze optimistisch*

Botervliegje: haha, bijzonder om het zo te zien :) je eerste dag van de zwangerschap... always look on the brihgt side of life ;)

Yippie: we achtervolgen elkaar wel he...

@hier: ik ben in het trotse bezit van twee emmy's! Had ik vrijdag niet gedacht, want toen was de tp bijna afgeblazen. Ik mocht zaterdag ochtend nog even bellen voor de zekerheid... en ik mocht langskomen :). ze hebben een belachelijke groeispurt gemaakt in 1 dag!!! van 1 naar 4 cellen :)
    waaaaaaaaaah

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    jaaaaaaaaaaaaaa Marjah geweldig!!!
    Nu strooi ik heeeeeeeeeeeeeeeel veel hcgtjes!!
    En dat ze zich maar mooi mogen innestelen!!!!

5. pakt ook wat hcg van elif...
    gebruik het morgen als lijm!!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pak maar :D
    Ik duimmmmmmm

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil mij hier ook aan komen melden. Wij zijn helaas ook al een hele tijd bezig, met alleen maar teleurstellende resultaten.
    Ook werkt het ziekenhuis niet echt mee, waardoor we nu nog steeds in de onderzoeksfase zitten. Heb nu wel net aangegeven dat ik wil dat er echt stappen ondernomen worden. Maar de diagnose tot nu toe is eigenlijk: PCO en te hoog prolactine gehalte en een te laag progesteron gehalte, waardoor innesteling fout gaat.
    Hopelijk kunnen we hier allemaal zo snel mogelijk gaan genieten van een, wat nu een zover weg lijkt, wondertje

8. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Zj84: welkom hier! Ik hoop dat je snel zwanger zult worden. Weet je al wat voor behandeling je krijgt?

Elif: zwanger meis! Wat geweldig, van harte gefeliciteerd!

Marjah: Wow, dan zullen het wel vechtertjes zijn! Wat spannend voor je, ik duim mee!

Yippie: jij heel veel hcg succes!!

Sabrien: snap ik hoor, die mmm gaat handenvol geld kosten als de pogingen op zijn. Maar tis voor een goed doel! En gelukkig kun je in NL ook leuke dingen doen!

9. Hoi

zo was ik weer.. we waren bij vrienden geweest tja dat heb je dan..
    Maar goed hier is alles mooi verlopen de tp was goed te zien op de echo en ik heb de 1e foto ook al van ze..
    We hebben wesley en dirk terug gekregen..
    nu 2 weken wachten.. maar dat gaat goed komen..

Yippie en yippieman

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Yippie ik duim voor je meid!
    Dat ze maar goed een plaats gaan vinden!!
    Botervliegje dank je wel lieve meid, jij ook snel heh!!

11. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Elif:Ik zal m'n best doen!

Maak me alleen een beetje zorgen om de kwaliteit van de cryo's. Heb er twee van 2 cellen en één van vier cellen, allemaal dag 2. Zou het voor die 2-celligen niet heel zwaar zijn allemaal? Heb verder nergens gelezen dat er 2-celligen zijn ingevroren en daarna verder delen... Maar als dat kansloos is zouden ze ze toch ook niet invriezen denk ik dan..., toch?

Wat fijn Yip, cryo'tjes veilig aan boord. Houd de kleintjes goed binnen!

Hoe is het met de rest?

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Botervliegje, inderdaad als embryo's geen goede kans maken dan vriezen ze ze niet in!! Daar kun je wel vanuit gaan!! Zelfs niet zo'n goede kwaliteit embryo's bij TP kunnen toch nog verder delen in baarmoerder tot prachtige beebjes :D.

ZJ84, jeetje jullie zijn ook al lang onderweg naar een wondertje!

Yippieajee, ik duim voor Dirk en Wesley!!!

13. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja maar volgens mij zijn jullie ook allemaal al een tijd onderweg toch.
    Ik krijg morgen te horen hoe en wat nu verder, hoop ik. Maar zoals het er nu naar uit ziet, zijn we 4 jaar bezig geweest met diagnostiek en gaan ze nu pas tellen. Ben dus volgens het ziekenhuis pas 3 maanden bezig met gericht zwanger worden.
    Dus dat is mooi balen, want moet nu voor de 5de keer een heel jaar volmaken. Denk dat ik nog een keer helemaal gek wordt.
    Nu alleen het jaar volmaken met behulp van de medicijnen die ik nu gebruik.

Hopelijk blijven ze bij jullie alle mooi zitten en over een aantal dagen een mooie test

14. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Zj84: Nou, als je al zo lang bezig bent moeten ze wel eens wat gaan doen! Het is duidelijk erg moeilijk om met dit soort problemen spontaan zwanger te raken. Wij zijn overgestapt naar een andere kliniek omdat we ons niet fijn voelden. Hier worden we wel serieus genomen. Als je echt weggestuurd wordt zou ik ergens anders heen gaan! Laat je weten hoe je afspraak ging? Veel succes!!

15. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hoi allemaal!
    Hoe is het met jullie?
    Hier ok! Kwam voor de fm voor cryo, dag 11 (gisteren was mijn fijne arts er niet, dacht dat 1 dagje niet zoveel uitmaakte). Ei van 23 mm! Gelijk lh-testje gedaan en een piek dus. Pregnyl er direct in. Qua 'perfecte' timing loopt het dus een beetje anders, maar het maakt niet zoveel uit volgens doc, aangezien het om een cryo gaat. Zaterdag tp! Als er één of twee goed ontdooien... Ik vind het zo spannend! Durf bijna geen hoop meer te houden, zo bang voor weer een teleurstelling. Maar dat herkennen jullie natuurlijk ook allemaal wel denk ik soms...

16. meis super veel suc 6...

hier gaat het open en af.. ik had vannavond steken bij de eierstokken..
    hmm effe inde gaten houden dus he.

verder alles oke hier..

liefs yippie.. die mooi nog even moet wachten

17. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Spannend meis! Wanneer mag je testen? xxx

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hee meiden,

Heb hier even meegelezen, en zou het fijn vinden als ik af en toe even mee mag praten. Wij zijn iets korter bezig dan de meeste hier, 2,5 jaar. Er is geen rede waarom het niet lukt. Ergens fijn natuurlijk, maar ook heel erg frustrerend. Na 3x iui in eigen cyclus is er besloten over te stappen op ivf, omdat iui waarschijnlijk niet veel zal doen voor ons. 17 juli mag ik gaan spuiten met deca, heel spannend allemaal! Hier al weer de nodigen op het wachtbankje zag ik, spannend! zal duimen voor jullie!

19. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Welkom hier, Milla! Nu maar hopen dat je de drie jaar niet vol hoeft te maken.
    Ik moest na drie keer in natuurlijke cyclus nog door IUI-en met hormonen. Mocht niet baten... :( Weet je waarom ze denken dat IUI (evt. met hormonen) het niet is voor jullie? Met IVF liggen de kansen wel hoger natuurlijk, maar is best heftig denk ik als je nog nooit hormonen hebt gespoten. Veel succes meis!

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    botervliegje: ik mag geen meerling zs ivm een ziekte dus is iui met hormoonstimulatie geen optie. En omdat iui zonder stimulatie de kansen niet echt vergroot als verder alles goed is bij beide, is besloten na 3x over te stappen op ivf. Die 3x iui was op eigen verzoek, vond de stap naar ivf nog te groot. Bij onze ivf-behandeling wordt dus ook maar 1 embryo terug geplaatst (hoop zo dat dat gaat lukken!)

even een vraagje aan jou: waarom pas 3 dagen na pregnyl de tp, en niet al na 2 dagen zoals gebruikelijk is bij iui (ook al is dat anders)

Deel Deze Pagina