Tis lastig om achteraf te zeggen of er nooit een eisprong van mezelf geweest is, maar met cyclussen van 2 of 3 maanden is de kans dat er een eisprong geweest is, erg klein.. Wij hebben nu de 6e en laatste IUI gehad, dus als deze mislukt is, hebben we een maand rust en dan willen we beginnen met IVF. Alle papieren enzo hebben we al in huis, moet alleen als ik ongi ben de apotheek bellen om de medicijnen te laten bezorgen. Heb sinds gisteravond wel ongikrampen, was dus bang dat het vanmorgen mis zou zijn (zo gaat het eigenlijk altijd bij mij, s avonds de bekende buikpijn en de volgende morgen ongi wakker worden) Maar ik heb nog geen spoortje bloed gezien, maar ben toch wel bang dat het er aan zit te komen
Hé meiden, merk wel dat de meeste meiden hier ook bezig zijn met de laatste iui of net zijn begonnen met ivf. Dus het duurt echt lang voor ons allen. Maar deze lange weg komt snel ten einde, met aan dat einde een zwangerschap!!!
Ik hoop het, Zeehondje!! 3, 4, 5 jaar en langer wachten is wel heel lang!!! Vind het wel spannend nu in de wachtweken. Ben steeds bang iets verkeerd te doen en dan weer bang dat het bang zijn verkeerd is Pfff!! Nog even volhouden... Maaike heb jij al nieuws? Joerietje, situatie nog onveranderd? Ga je een test doen? Duim voor je!!
Dat hoop ik natuurlijk ook En ik snap ook wel dat er in bepaalde situaties gekozen wordt voor 2 emmy's ik heb zelf teveel ellende met tweelingen gezien om te hopen op een tweeling, maar als het wel zo is, is het OK