Wauw wat hebben wij al veel gekletst dat we al aan 5000 berichten zaten!!!! Bij deze is er terug plaats om opnieuw te kletsen
by nieuws!!!! Finnefant: bevallen op 11-10-2011 van een prachtige dochter M.ink Mie:bevallen op 15-10-2011 van een prachtige zoon W.inter ZWANGEREN! IngeG@29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 6: zwanger --> verrassing! Vinkje@29 jaar gaat voor de 2de, ronde 2: zwanger --> meisje Norii@24 jaar gaat voor de 1ste, ronde 2: zwanger --> jongen Beauty01@29 jaar gaat voor de 4de, ronde 4: zwanger --> meisje Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> verrassing! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 8: NOD 29 okt (35dgn) Lovelybabe@ 32 jaar gaat voor de 1ste, ronde 6: NOD 26 okt (29dgn) Karlijntjev@ 25 jaar gaat voor de 1ste, ronde 3 : NOD 28 okt Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de, ronde 3: NOD 29 okt Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 13: NOD 12 nov (28dgn) Controle & Echo IngeG: zwanger, bev.datum 27-10-2011 vk 27 okt Vinkje: zwanger, bev.datum 31-10-2011 Norii: zwanger, bev.datum 28-12-2011 Controle 17 nov; liggingsecho: 23 nov Beauty01: zwanger, bev.datum 22-02-2012 Controle Fafje: zwanger, bev.datum 21-05-2012 Controle 24 okt alles was weer goed tijdens de controle. hoef geen spuiten te zetten Ukkie heeft ook RF negatief Hij ligt trouwens nog steeds met zn hoofdje naar beneden, dus dat is gunstig volgende controle en echo heb ik weer op het lijstje aangepast
Jaaaaaa gevonden!!! Hahahaha ja indd 2001 hahahaha Norii: Wat fijn dat alles goed was en je geen spuit hoeft!!
He meiden Schrok even toen ik zag gesloten haha maar gelukkig kunnen we hier verder. ben benieuwd of morgen wel mijn daadwerkelijk NOD is lijkt erop dat ik gister of vandaag misschien pas mijn ei heb gehad dan zou ik weer richting de 40 dagen gaan pfff. Slaap nog wel steeds slecht, ben overdag denk ik daardoor moe en volgens mijn vriend ben ik sinds een ruime week steeds erg aan het snurken hahaha maar daar heb ik geen last van. Wel weer wat last van mijn onderrug maar probeer alles wat mogelijk ergens op wijst te negeren. We zullen het allemaal wel zien. Nog 2 uurtjes werken en dan van het mooie weer gaan genieten!!!
hoi hoi zo was jullie even kwijt zeg.zooo 5000 berichtjes pff wat hebben we afgekletst.. nou vandaag weer op controle geweest alles goed over 4 wk weer terug,heb nu last van mijn schaambeen zei ze dat het een beginnende start van bekkeninst.kon zijn nou dat hoop ik niet heb ik met de andere 3 ook gehad maar vanaf het begin dus we zien wel hoe het verder gaat,,hoe gaat het met de andere ladies??/ nou zal de aankomende week er niet veel zijn ivm werken!! vraagje wat voor kinderwagen hebben jullie?? groetjes beauty
Ik ben er ook weer!!! Wij hebben de Mutsy 4 rider active black. Vannacht slecht geslapen, ben dus nog steeds erg moe Verder alles rustig hier...
Inge, wauw 40 weekjes....ben zo benieuwd! Beauty, ik heb een bugaboo en een nuna pepp met 3 standen! Klote van die bi...hoop het niet voor je! Norii, oh goe dnieuws! en beter dat ie al goe dligt...die van mij dee ddat pas heel laat @hier, heb 1 of andere peper in mn reet vanochtend...gestofzuigd, gestreken, gewassen, afgewassen, kleine zn kast geordend, alle te kleie kleding enz weer opgeborgen en alle snetjes ingedeeld.. Verder hebben wij een glastafel...helemaal van ondersteboven schoongemaakt, blinkt weer helemaal, en al het speelgoe duitgezocht hie rin de woonkamer, en de woonkamer een btj aners ingedeeld...poehhh nu ben ik aa het bijkomen en eet zo mn 2e tosti oude kaas uit de pan
Goed bezig FAF! Inge: gefeliciteerd met de 40 weken meid... Ik heb m nog nooit gehaald de uitgerekende datum Wandelwagen: Ik heb de mutsy 4 rider cargo grey zoals op de foto maar dan met luchtbanden. En ik heb de maxi-taxi als buggy of om de maxi-cosi op te klikken. Dan heb ik ook nog een urban jungle dubbele wandelwagen (zoals op andere foto, alleen heb ik een lime kleurige reiswieg er op. Haha lekker bont) En ik heb ook nog een dubbele buggy van Prenatal.
Wow Finn, wat heb je veel wagens! @Faf: Mag ik ook een beetje van jouw peper? Sja, uitgerekende datum. Zwaar overrated Ga echt vragen of ik maandag gestript kan worden...
@Beauty: wij hebben de Mutsy Slider Bruin Maxicosi hebben we van Maxicosi, de reiswieg en het zitje zijn wel van Mutsy. Hebben voor de slider gekozen, omdat deze het meest compact opgevouwen kan worden. Daarnaast is hij het meest stabiel voor wandelingen in het bos (los zand en hobbelige paden) i.v.m. de hond. View attachment 193851
Haai Meiden! Stom zeg dat het andere forum nu gesloten is, moest zo flink zoeken! maar jeah kheb ons gevonden!!!!!!!! Over de wagen: Stokke, de gebroken wit versie...(mooi!!) en voor erbij een simpele maclaren buggy. Altijd handig. Finn wat heb jij veel wagens zeg! Heb je een hobbie ofzo? Wagens sparen Inge: Uitgerkende datum! Meid wat spannend! Hoe voelt dat? Nori: fijn dat alles goed is. LB: How ist? NOD?? Karlijntje: Spannend meid! Duim Duim Duim, wanener ga je testen? Gv: Hoe issie?? @ hier: nod komt ook dichterbij...zaterdag.... Heb geen goed gevoel over hoor! Voel me ook flink onrustig in mijn lijf, bah, beetje chagie en deprie zeg maar. Echt van die ik moet ongesteld worden gedachten...mooi shit! zal het dan ooit weer komen? Of moet ik accepteren dat het bij 1 spruit blijft.....zucht.... @ over soll brief: ik heb heel veel concurentie binnen de organisatie. Dus word heel erg spannend of ik wel of niet uitgenodigd word of de baan krijg. Echt heeeel veel concurentie....Hellep.....Waarschijnlijk zijn 7 of 8 november de gesprekken, ik laat wel ff weten of ik door ben, dat weet ik volgende week pas. Ik wil t wel graag...Scheelt 7 uur in de week reizen! Dus meer thuis!!!! pff sorry meiden heb echt een pest humeur, niks voor mij... ga wel ff tv kijken ofzo, beetje de zinnen verzetten.! succes enzo!
sum, das dan wel heeel kut zoveel concurrentie!!!!...maarja jij moet er natuurlijk uitspringen met je zonnige karakter (en naam ) Wel balen dat je een ongi voelt aankomen.... inge, K lees en hoor vaak om me heen dat strippen niks heeft uitgemaakt....bij ons werd pas over strippen gesproken als ik over de 41 heen ging ...maargoed was totaal niet nodig :d @hier Super busy geweest, herken mezelf weer een btj...4e tandje van mn zoontje is door jeeeh! hahaha heeft er gelukkig erg wienig last van! Ik heb eidnelik es fruit gegeten, schiet er bij mij zo erg in...teriwjl bij mn zoontje at ik heeeel gezond! Hoe is het verder allemaaaaaaaallllll
Strippen: Bij mn zus heeft het 2 keer gewerkt het strippen en bij mn burrvrouw zelfs met 37.4 weken! Maar een ander zp-dinnetjes is 2x gestript en liep een hele poos met 3 en later 5 cm ontsluiting voor het begon!!! Maar daar werkte t strippen dus niet zo... Wandelwagens: Hahahahaha ja ik had natuurlijk de mutsy al van met Finn. De Maxitaxi heb ik toendertijd aangeschaft om in de auto te leggen voor de maxicosi op te klikken zodat ik niet hoef(de) te tillen. De dubbele buggy kreeg ik op MP gratis bij de dubbele wandelwagen, dus ja dat was een cadeautje En verder heb ik nog een 2e hands cheap-ass buggy (5,-)voor Finn in de auto liggen LB: En? Heeft t roze doorgezet? Sum: Spannend joh, maar ze moeten jou wel aannemen je bent een kanjer!!! Faf: Jippie de tandjes!! Karlijntje: Duim duim duim!!!!
@Sum: Balen de concurrentie Hopelijk val je gewoon op! @Faf: Strippen bieden ze hier standaard aan vanaf 41 wkn, maar als ik het eerder wil, doen ze het eerder Er zijn onafhankelijke onderzoeken gedaan en strippen blijkt het enige effectieve te zijn om een bevalling op te wekken. Als het de bevalling niet opwekt, maakt het iig de BMM rijper, waardoor inleiden makkelijker gaat... Verder was alles weer goed bij de VK!
Spannend Inge, de 31e! Wat leuk Fafje, straks een heel mondje vol tandjes! Fruit eten schiet er hier ook behoorlijk bij in! Heb nog heel veel potjes olvarit in de kast staan (collegatje van mn zusje at dat spul heel veel, om met de lege potjes vervolgens lampionnetjes te kunnen maken met de kindertjes op haar werk. Het spul kwam haar de neus uit en heeft ze toen weggegeven aan mn zusje omdat die had verteld dat wij een kleintje op komst hebben.) Best handig zo'n voorraadje En nog best lekker ook haha! Vanavond weer zwangerschapscursus gehad, was gelukkig niet zo vermoeiend als vorige week. Poeh wat moest ik daar toen van bijkomen (lees: de volgende dag SPIERPIJN!!) Nu alleen nog een rood hoofd en WARM WARM WARM!! Ik ga even lekker douchen en dan genieten van mn avondje samen met de hond op de bank. VL is bij zn maat gamen, dus ik heb het rijk voor me alleen gna gna
Oja vandaag trouwens net als Fafje druk geweest; wc's gepoetst, gedweild, me bezig gehouden met BABY shopping & de plantjes die we uit onze oude tuin hadden meegenomen in de nieuwe tuin gezet. Zo en nu ga ik douchen! *zwaai!*
Hey ladies, Ik ben er weer (thanks faf!)! Schrok even dat het andere topic was gesloten... Ik ben inderdaad enorm ongi. Het heeft dus doorgezet helaas. Baal als een stekker. Ga zo naar de huisarts, want volgens mij heb ik voorhoofdholte ontsteking of iets. hoofdpijn en traanogen, niet normaal meer. Daarna thuis ovu testjes bestellen. Iemand hier tips? ik hoor Zwanger&Kids veel rondgaan hier? Ik ga zometeen even bijlezen, maar race nu eerst even naar de ha! Liefs
inge, ja dat weet ik wel..dat het soms wel effect heeft...maar vaak ...wat ik hoor dan van de gyn/vk is dat het niet per se hoeft te werken...geen garantie...en dta het vaak ook puur toeval kan zijn..anyway gewoon lekker doen, is toch een kansje da het versneld Loveybabe, heh wat klote zeg, va je ongi..maar ook wara je last van hebt!!! Norii, haha heh bah potjes olvarit...hihihi hier nog nooit gebruikt...vind het zelf ehct smerig toch mooi meegenomen, mocht je het willen geven! @hier, voel me ineens energieker....werd 8u wakker, en zoonlief sliep nog ( as usual)...heb zn deur 0815 open gedana, gerommeld...en hij werd na 10 min wakker..ga zo ff aan de slag, stofzuigen en dweilen, nog wat was wegwerken enz... Wel balen...mn zoontje was voor het eerst ziek 1 week voor zn bday....en sinds dien 1x verkouden geweest...en nu weer...hij niest en snotneusje...maar zn papa is ziek..LEUK ....dus we zitten hier weer aan de Luuf en neusspray....*klopklop ik gelukkig nergen slast van, hoor zoveel zieken om me heen!
bly nieuws!!!! Finnefant: bevallen op 11-10-2011 van een prachtige dochter M.ink Mie:bevallen op 15-10-2011 van een prachtige zoon W.inter ZWANGEREN! IngeG@29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 6: zwanger --> verrassing! Vinkje@29 jaar gaat voor de 2de, ronde 2: zwanger --> meisje Norii@24 jaar gaat voor de 1ste, ronde 2: zwanger --> jongen Beauty01@29 jaar gaat voor de 4de, ronde 4: zwanger --> meisje Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> verrassing! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 8: NOD 29 okt (35dgn) Lovelybabe@ 32 jaar gaat voor de 1ste, ronde 8: NOD 24 nov(29dgn) Karlijntjev@ 25 jaar gaat voor de 1ste, ronde 3 : NOD 28 okt Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de, ronde 3: NOD 29 okt Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 13: NOD 12 nov (28dgn) Controle & Echo IngeG: zwanger, bev.datum 27-10-2011 vk 27 okt Vinkje: zwanger, bev.datum 31-10-2011 Norii: zwanger, bev.datum 28-12-2011 Controle 17 nov; liggingsecho: 23 nov Beauty01: zwanger, bev.datum 22-02-2012 Controle Fafje: zwanger, bev.datum 21-05-2012 Controle 24 okt even by in bly veranderd en mijn nod aangepast!