Lieve meiden, ik heb ff wat ideeen/ervaring of gewoon een reality check nodig Ik heb maandag 11-02 mijn 9e IUI gehad, mijn eisprong was die maandag of dinsdag...(mijn progresteron geprikt en was 50 dus goed). Mijn NOD zal a.s. dinsdag of woensdag zijn (mijn luteale fase is meestal iets langer.) Nu had ik vanochtend een kleine druppel bloed (rood, vermengd met wat slijm...sorry!) bij het afvegen...daarna hele dag niets meer. Natuurlijk hoop ik dat het innesteling is maar is dat niet veel te laat? Zal het gewoon vroege menstruatie zijn? Bedankt meiden!!! XxX
Hi Mauy, Als ik goed reken zit je dus vandaag op 11dpo toch? Heb je wel eens eerder bloedverlies gehad voor je ongesteldheidsdatum? Ik krijg vaak op 12 dpo de eerste (bruine) drupjes. Volgens mij kan je prima nog een druppel gehad hebben van de innesteling, dat kan tussen 4dpo en 14 dpo volgens mij, dus er is zeker hoop ! Ik had deze keer (5e iui) op 6dpo heel kort een paar flinke helder rode druppels bloed bij het plassen. Als ik daarop Google, kan het kan alles zijn incl innesteling. Wat is het wachten toch lastig hè! Good luck en ik lees even mee! Gr. Mira
Hey Mira!! Klopt, gister zat ik 11 dagen DPO...het kan vanalles zijn, ik wil mezelf niet teveel hoop geven maar jaaa...Ik heb normaal nooit bloedverlies, op welke manier dan ook. Ik word gewoon in 1x ongesteld...dus vreemd maar ja, al die hormonen in mn lijf doen ook vanalles en je lichaam kan je goed voor de gek houden... Afwachten dussss... wanneer heb jij je NOD? en ik lees dat je ook in het IUI traject zit...elke keer spannend he! Nou, ik duim ook voor jou! Ns kijken of er nog andere meiden reageren.... Liefs, Mauy
Nou, vanmiddag weer 1x een heel klein beetje, daarna niet meer... Ik ben er toch bang voor Blijft afwachten natuurlijk maar heb niet veel goede hoop helaas... Hou jullie op de hoogte... X
Voor degene die dit onderwerp nog zou lezen...helaas... zie mijn handtekening Waarom houd dat lichaam van mij me toch zo0o0o0o voor de gek???
Hallo Jammer dat je ongesteld bent geworden.Mag ik vragen waarom jullie meer dan 6 keren IUI krijgen? Ik bedoel normaal is 6 gemiddeld toch? Hoe "slecht" is de zaadkwaliteit?
Hey Limburg! Wij krijgen in principe 12x IUI, 6x met Clomid en pregnyl en dan nog 6x met gonal-F en Ovitrelle. Onze gyn. wil zoveel mogelijk kansen creeeren voordat we naar IVF moeten gaan. In ons ziekenhuis word het eigenlijk standaard gedaan (ik zie dat je naam Limburg is...ik ben in behandeling in het Atrium in Heerlen). Ik vind het ook best veel maar aan de andere kant, die paar maanden kunnen er nog wel bij...het staat me overigens vrij om nu te stoppen en naar IVF te gaan. Het klopt dat het op de meeste plaatsen 6x word gedaan maar bij ons denken ze daar anders over. De zaadkwaliteit, tja...die wisselt erg maar over het algemeen is zowel de beweeglijkheid als de hoeveelheid niet goed. De VCM (als je dat iets zegt) schommelt erg, tussen de 2 en de 9 meestal..beweeglijkheid tussen de 14 en 25% ongeveer... Weet je zo een beetje meer? Ben je zelf ook in behandeling??? Groetjes! x
ha hallo Ik vind het wel fijn hoor dat je ze jullie die kansen gunnen voordat je door gaat naar IVF. Ja VCM zegt me zeker wat. Heb me er de laatste maanden helemaal in verdiept. Bij ons is het als volgt: bij mij is alles prima. bij mijn man 1e zaadtest VCM 10 miljoen en 2e zaadtest VCM 45 miljoen. Doordat de laatste keer dus normaal was. heb je in principe afwachtend beleid van 6 maanden.. maar door de wisselende kwaliteit kunnen we binnenkort nog een keer laten testen. Hij is intussen wel bijna zo goed als gestopt met alcohol drinken (dronk veel!! bier elke week; meer dan 30 glazen per week) en slikt braaf vitamines. we hopen natuurlijk dat dit het gewenste effect heeft Bij hem zat het probleem in de beweeglijkheid; respectievelijk 7% en 22% dus niet zo denderend.. Maar doordat bij de laatste test de hoeveelheid zaadcellen per ml hoog was (95 miljoen per 1 ml) heeft het zich gecompenseerd zeg maar. Maar goed mocht het de volgende keer weer slecht zijn.. dan zullen wij ook wel met IUI gaan starten. Eind april zullen we dit pas weten.. Zit nu in ronde 15. Ik wens jou heel veel succes en mocht je nog vragen ofzo hebben dan hoor ik het wel.