Al meer dan een jaar proberen zwanger te raken (van 1e, 2e of 3e kindje)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door froukjesmem, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    :( jeetje Rietje wat balen zeg en dan ook nog 4 dagen eerder.
    En nu jezelf weer bij elkaar pakken voor een nieuwe ronde.
    Succes meis

2. Eiram

Eiram Niet meer actief

Balen Rietje! Nieuwe ronde nieuwe kansen....

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat klote rietje... Dikke knuffel meis! Die teleurstelling elke keer is gewoon klote. Wel lekker van de zomervakantie... Waar gaan jullie naartoe?

Clarajilla spannend van je temp! Dan krijg je wel hoop als het anders is dan anders... Ik duim voor je! En ik zou er ook over praten hoor, ik denk dat het fijn is om het te kunnen delen.

Hummeltje na positieve ovulatietest springt je ei normaal binnen 48 uur. Dus vandaag of morgen eisprong en vanaf dan dpo gaan tellen. En ik herken wat je zegt over de sex, de spontaniteit is er gewoon vanaf op deze manier. En natuurlijk, als je eenmaal bezig bent probeer je het leuk te maken en ik geniet er dan ook wel van. Maar soms moet je je er wel toe zetten... Geniet er nog even van en dan weer het wachtbankje op.

Anneke ik ben ook heel benieuwd of je nog getest hebt!

4. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Hoi meiden

Rietje balen meid.. flink balen en dan weer door naar de volgende ronde.
    Hummeltje.. heel herkenbaar over het vrijen. Natuurlijk probeer je nog echt wel te genieten, maar er zijn momenten dat t echt wel voelt als een moetje in de vruchtbare periode..
    Hier vanmorgen nog getest. Die is iets donkerder, scheelt weinig
    ..ik laat t nu ff rusten tot vrijdag of zaterdag.
    Mijn oom is zaterdag overleden en morgen condoleance en donderdag crematie.. dus wil wachten tot daarna..

5. Eiram

Eiram Niet meer actief

Oh spannend Anneke! Heel veel sterkte en gecondoleerd!

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Sterkte Anneke en gecondoleerd!

Mijn oom is 2 weken geleden ook overleden, en hadden vorige week de condolatie en crematie..

Mijn temperatuur doet zo raar!:( nu weer een gigantische dip op 11dpo. Ik weer het nu echt niet meer heb dit nog nooit gehad!

7. Eiram

Eiram Niet meer actief

Ik ga weer door naar ronde 11, helaas. Had maandag stiekem al getest en had een heel licht streepje (beetje zoals Anneke) maar mocht niet zo zijn. Waarschijnlijk toch nog een restje pregnyl.

8. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Ah balen meiden die ongesteld zijn geworden!
    En sterke Anneke en Clarajilla ook nog, met het overlijden van jullie ooms. Hadden julli goed contact?

Ik ga steeds meer twijfelen. We willen nog 1 Cyclus afwachten maar voor de acupunctuur moet je het minimaal 3 maanden de tijd geven. Dan zou ik dus pas eind maart weer mogen proberen. Dat duurt me echt veel te lang! Maar ik wil wel profijt hebben van de acupunctuur en de Chinese kruiden waar ik deze week mee begin. Dilemma!

9. Eiram

Eiram Niet meer actief

3 maanden dat is wel heel lang. Je mag het toch wel proberen in die drie maanden? Mijn acupuncturist zegt ook dat je het beste het lichaam een cyclus rust kan geven tussendoor, maar dat wil ik niet ook gezien mijn leeftijd.

Lastige beslissing Aquavis maar ik zou drie maanden pauze te lang vinden.

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik had niet heel erg veel contact met mijn oom, maar hij was wel de enige oom die ik regelmatig zag en sprak.

Pff vanmorgen helemaal niet goed geworden. Ik moest naar de wc en werd daar helemaal niet goed. Kreeg hele erge menstruatie krampen, begon me helemaal slap te voelen. Toen ik van de wc af ging werd ik helemaal misselijk van de pijn en brak het zweet mij uit. Daarna werd het gelukkig minder en duurde het in totaal maar 5 minuten!
    En dan samen met die dip, misschien innesteling?

Heb het wel 2 x eerder gehad maar toen duurde het zeker een half uur. En dat was ook iedere x op de wc dat ik het kreeg, zo raar!

@aquavis, pff 3 maanden wachten vind ik ook lang! Dat zou ik ook niet doen.

@eriram, ah nee balen :(

11. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ah Eiram wat klote... Knuffel voor jou, hopelijk kun je de moed weer vinden voor de volgende ronde...

Anneke wat spannend zeg. Wat knap dat je het volhoudt om zo lang te wachten... Gecondoleerd met je oom en veel sterkte ermee. Hopelijk ben je zwanger!

Clarajilla wat gek zeg... Geen idee wat het kan zijn! Innesteling zeggen ze altijd tussen 6-10 dpo maar misschien is ie bij jou iets later? Je hebt het vaker gehad? Werd je dan ongesteld? Ik duim voor je hoor!

Aquavis pfff 3 maanden is wel heel lang... Waarom is dat? Ik denk niet dat ik zo lang zou willen wachten.

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja vind het zo raar. Heb dan ook wel de ziekte van crohn maar ik heb dan vaak kramp in me darm voor ik naar de wc moet en niet kramp in baarmoeder na ik naar de wc ben geweest.
    De andere 2 keren werd ik wel ongesteld maar had ik de kramp niet voor ik ongesteld moest worden dat kwam later pas. En als ik ongesteld ben heb ik darmkrampen en niet in me baarmoeder xD

13. Eiram

Eiram Niet meer actief

Dank je meiden. Zit er echt weer even doorheen. Had een supergevoel deze maand. En dan zo'n test en dan toch weer die teleurstelling. We hebben in principe nog een maand met de hormoonstimulatie en daarna kunnen we voor iui gaan. Ik twijfel alleen heel erg. Er is niks gevonden buiten mijn korte lf, op het randje. Misschien moeten we het toch weer zelf proberen.

Altijd een klotedag die 1e cyclusdag, er schoet dan vanalles door mijn hoofd!

14. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Snap ik heel goed Eiram die klap komt elke keer keihard aan. Zeker als het lang duurt, en zeker als je een goed gevoel had en een licht streepje. Hele dikke knuffel, het is logisch dat je je k*t voelt. Gun jezelf dat zelfmedelijden maar even, en dan weer proberen op te laden. En je moet doen wat goed voelt, ik zou zelf volgens mij juist blij zijn met een volgende stap in de behandeling. IUI schijnt heel erg mee te vallen. En dan kom je misschien wel dichterbij dat einddoel: een wondertje. Ik zou het volgens mij niet kunnen om zelf weer aan te gaan klooien. Maar je moet doen wat voor jullie goed voelt. Hou je haaks!

En Clarajilla echt vaag allemaal. Hopelijk zijn het goede voortekenen. Wanneer wil je eventueel gaan testen?

15. Eiram

Eiram Niet meer actief

Ja het is alleen een rollercoaster maar dat is het willen van een kindje sowieso als het zo lang duurt. IUI zie ik wel zitten hoop alleen zo dat het niet nodig is.

16. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Dank meiden. Ja dit was wel een speciale oom. Was bij alle belangrijke gebeurtenissen en een soort van 3e opa voor Hannah.
    Eiram dikke knuffel meid.. die teleurstelling is gewoon k**.
    Clarajilla je temp houdt je lekker bezig zo.. Pff spannend meid! Duim voor je. En dan de symptomen, het zou allemaal goed kunnen
    Aquavis jeetje 3 maanden. Heb geen ervaring met accupunctuur, maar weet niet of ik er 3 maanden voor zou willen wachten.

Hier misselijk, koud en diaree.. buikgriep? Of lage weerstand door de prille zwangerschap..
    Normaal ben ik ook niet zo goed met wachten met testen, maar t helpt dat ik ze niet in huis heb en de omstandigheden van nu..
    Ga morgenochtend even naar de kruidvat en dan vrijdagochtend testen..

17. Eiram

Eiram Niet meer actief

Anneke ik hoop zo dat het na 19 rondes raak is voor je! De voortekenen zijn er iig! Ik duim voor je!

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ bolleke, ik wil pas vrijdag of zaterdag op mijn nod gaan testen. Vooral omdat me temperatuur nu weer laag is wil ik dat eerst afwachten, kijken of die weer omhoog gaat en ook nog blijft.
    Heb namelijk geen zin in een witte test!

@anneke, ik hoop dat het deze maand raak voor je is! Dan heb je toch nog iets positiefs in deze moeilijke tijd!

19. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Hoi meiden

Even een vraag (over totaal iets anders)
    Hebben jullie er ook last van dat deze pagina constant vast loopt?
    Als ik op de tablet zit, krijg ik regelmatig te zien tablet is gecrasht.
    Op mijn telefoon springt hij gewoon van het internet af en zit ik gewoon weer op mijn normale scherm.
    En op de laptop loopt hij vast.
    Dit gebeurde net dus ook nadat ik voor iedereen een berichtje klaar had staan :x.

Ik ga nu dus iets algemener terug reageren.

@ anneke. Aller eerst gecondoleerd met het verlies van je oom. Altjd moeilijk zulke momenten, en wennen doet het nooit. Ik ben de afgelopen 6 jaar al verschillende dierbaren kwijt geraakt waaronder mijn vader en dat doet verschrikkelijk veel pijn.
    Wil je veel sterkte toewensen de komende tijd.
    Wel goed om te lezen dat het tweede streepje iets donkerder lijkt. Hopelijk heb je vrijdag een knaller :).

@Eiram (vergeef me als ik je naam verkeerd schrijf)
    Wat ontzettend balen meis. Natuurlijk gaat er vanalles door je hoofd en ben je teleurgesteld en verdrietig. Hopelijk vindt je de kracht om er weer voor te gaan. Kop op meis hier slepen wij je er wel doorheen.

En nu ben ik de namen kwijt sorry.

Ik las iets over 3 maanden wachten vanwege accupunctuur. Jeetje dat is echt wel een hele tijd. Ga je dat volhouden?

@ Algemeen
    Bedankt voor jullie reactie vanwege mijn vraag over het springen van mijn ei.
    Ik ben er bijna 100% zeker van dat hij gisteren avond gesprongen is. Ik had behoorijk pijn en kramp in mijn buik. Die pijn hield ongeveer een uur aan en toen trok het weg.
    We hebben de afgelopen dagen goed benut (zo, ma en din :D) en om eerlijk te zijn beviel het wel dus dachten we laten we er vanavond nog een gezellige avond (3 min :p) aan vast plakken hahahaha (even een grapje tussen door ;))

Maar nu serieues als hij nou gisteren avond gesprongen is, heeft het dan nog nut om vanavond gemeenschap te hebben (om zwanger te raken)

20. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    @ clara

Jeetje meis dat is ook schrikken dan.
    Was het even dat je zo'n pijn had??
    Voel je je nu weer oke??

@ Bolleke hoe is het met jou??